Sierra 2.0 Zetec

Започната от toretosz, 22 Септември 2011 09:47:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

viksata

Бах мааму  ???

Ти дефакто си карал без масло, баси как ги е изяло....

Сегменти и другите говна не са ли като на 2.9 OHC ?

Тях ще ги намериш макар и трудно, но зъбното колело ...... от де ? :-[


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


vladi tanev

Кофти но наистина си го отворил най доброто е да се подмини всичко и да се знае че ще си е обслужен както трябва.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

S.Stoyanov

Цаче за зъбното колело ако срещнеш трудности може да ти го изрежат(нарежат).На работа сме пращали в 1 фирма в Русе колела за редуктори и ги правят много добре и не е скъпо, но при теб ще трябва да е с веригата, че да може да си хванат модула на зъбите, че от оригиналното като гледам ще е трудно.

deshi

Добре де нали говореше че били еднакви отдолу 2.9 кос и нормалния 2.9 ... пробвай да намериш части от такъв ...
ако са еднакви би трябвало и маслената помпа да  е същата... съответно и зъбното колело
Грозен си кат` OHC  .....

2.9

здравей биелните лагери стават от 12 клапановия-аз сложих такива.за основните също мисля че стават размера на шийките е същия но не съм ги сменял.не мога да повярвам какво се е случило със зъбното колело....проверих от стария 2.9 няма да стане-по голямо е и с повече зъби.поздрави

toretosz

Мерси  за инфото.Проверено  стават от 2.8,2.9 и 4.0.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

whaaazp

Някакво развитие с колата, няма ли?  ::)

toretosz

Най накрая замерихме биелите няма отклонения.Замерихме вала и се оказа че въпреки посиняването на 5 биелен лагер няма нужда от шлаиф нито на основни нито на биелни.Всички лагери са STD със щампите на форд.Обаче вала е поддал.Имам 2 вариянта на 2 ри ремонт основни отново ще стане в една ос или 2рия вариян да остана СТД лагери ми казаха че някакво момче от Пловдив ги изправя с ток.Някой знае ли нещо по въпроса,знаете ли го този метод и надежден ли е?
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

hotblooded

 Не съм чувал за изправяне на КВ с ток. Но техниката всеки ден върви напред - та не се знае....  Но е по вероятно да напластява шийките и след това шлайф до номинален размер, общо взето - ако вала влиза в някакъв ремонтен размер - шлайфай го и си го карай...

P.S  И в Бургас навремето имаше човек който напластяваше износени валове, но в един момент нещо не уцели материала за напластяването (или го прекараха) и имаше доста рекламации..

toretosz

Колеги реших да се разделя с 2.9 косито, финансово не е за мен не е скъп много но предвид начина по който ще се кара ще си иска продръжка.Иска ми се някой да го вземе цял и да реализира проекта докрай.Давам всичко кутия,стартер,маховици съединител,мега.....По мотора е с нова водна помпа и нов термостат.

за ремонта са необходими и частите са намерени в бг и не само

вал -изправяне с ток 70 лв(проверено ефективно коли с 300- 500 коня са с валове правени в пловдив)
биелни на Глико 70лв
Основни от щатите 85лв
Колело зъбно за маслото 70 лв
оптигач от бъртан пауер 60лв до бг

355лв мапер в софия 100 лв за мегата. всичко около 450 -500 лв   с този сетъп мотора става 240 коня.

тел за инфо 0887519106 може и на л.с

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P


Илко

Цанкич и ти ли ще минаваш  кам  групата  на 2-ка турбо :)
Илко

toretosz

Ами няма как.Радвам се че мотора попада в хубави ръце.Засега минавам в режим на готовност

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

Ето я и новата "ЖЕРТВА" 2.0 Zetec silvertop.  (rofl)



Този поне е пробван,даже и с нова водна помпа така че остава само да го разположа правилно в коша.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

S.Stoyanov

Охо и скоростната кутия вече влиза в играта, че и купето си го прибутал при новото му сърце вече.

toretosz

Преправихме магарето и мотора минава покрай кутията спокойно.

Направихме го с 2 шини една на 90 градуса и после една на 45













Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Радко

Доста сериозна модификация сте направили за този двигател. Нямах идея, че се прави това та чак се учудих. Браво само така с напредването и скоро да го видим в действие  (wdo)

toretosz

Трудното мина мотора е вътре.Оказа се че не е било нужно такова оряване на магарето.От долана страна магарето може да си остане оргинално само от горна да се вземат около 2-3 санта надолу и около 20 см по дължина.









Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

К.Методиев

Супер си е легнал.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Радко

Красиво изглежда! С колко шайби горе долу си изправил така гумите отзад иначе Цанко?


deshi

Интересно ми е как ще тръгне ... предполагам добре  (bow)
Грозен си кат` OHC  .....

toretosz

И нашата версия за термостатното тяло

Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

окончателно завършено и монтирано почвам да кича.Стана като купешко!!!





Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

2.9

оппaaa...колекторa ми хвaщa окото...

К.Методиев

Колектора е от фокус.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

S.Stoyanov

#205
Цаче фона е страшен, хората ще си помислят че е или сервиз или морга.Кога ще кичим кабелаците и да я мъчим да пали?
Капака на клапаните хванат ли е, че този колектор много ниско ми се струва?

kenwood

Това е колектор от фокус 1,8 и 2.0 и е идеален за всякакви цели. може да си заварява човек всякакви фланци отдолу...аз съм с такъв с заварен т3-фланец и си пасна идеално, за мен са малко малки ръновете, но като за 20паунда чисто нов от Англия е супер далавера.

С така изнесеното тяло на термостата е хубаво да се изместят датчиците както за таблото, така и за компа да са близо до главата щот ще има големи разлики в отчетената температура...не знам ще се турбинира ли, но аз брах ядове и с отвори за картерна вентилация, но пък тук  двигателя е надлъжно така че...проблем няма да има.

Поздравления за проекта и успех занапред!

S.Stoyanov

По принцип не би трябвало да има чак такива големи разлики в температурите, а и не се знае още как ще ги управляваме перките, дали с оригиналния датчик през екуто, дали с друг и ключ, той собсвеника на МПС-то ще си каже как иска.  (rofl)

kenwood

Аааа...мииии никакви разлики няма да има...стига бре колега, не случайно съм го написал това, ако толкова няма какво да кажеш, верно да беше изчакал собственика да си каже мнението

S.Stoyanov

#209
 ^-^ това ще се направя че не съм го прочел, че тука всякакви гурута се навъдиха, дето ги е страх да си предадът опита на простосмъртните, че и много саркъстични