Sierra 2.0 Zetec

Започната от toretosz, 22 Септември 2011 09:47:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Илко

Цаче  пожелавам  ти  успех  ще  стискам  палци  скоро  да те  видим  с нея  :)
Илко


viksata

Цитат на: toretosz в 19 Септември 2013 21:51:44
Викса мерси но основния виновник днес пристигна и вече е сменен.А БОБ е с друга помпа само за него цената и е 146 лв с отсъпката на Аертек има и ..........

Супер че си намерил (happy) и аз ти желая без повече проблеми (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

toretosz

Вчера прибрах колата на халето  да работя по нея докато събера кинта за Мапването.Но не се сдържах и пробвах да и раздавам до колкото може с тези насройки.По гласа и си личи че не е добре ама пусти му мерак.

http://www.youtube.com/watch?v=ZpWGQoZxqrQ#

http://www.youtube.com/watch?v=AIe42xrZu5c#

http://www.youtube.com/watch?v=00U2yUq1V9k#
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

Боядисах джантите да блазни окото.Свалих стартера  дано вече да го оправвим че големи ядове с него.Иначе това засега е завиването.нещо от порядака 55-60 градуса.











Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

deshi

Супер е , много по добре от преди
Грозен си кат` OHC  .....

nitrowalk


toretosz

Първи ядове с моднатите носачи,2 мм шаиби ги обръща като кашкавал.сложих шаиби 6 мм мисля че стана добре.Единственото което преработих всеки тампон от вътрешна страна намалих втулката с 2 мм.











Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Виктор Велев

#157
Супер е стaнaло

toretosz

Успях да оправя проблема със стартера нещо е било кофти кабел затова си го направих с директен +от акумолатора и старт копче по добре е и за мегата.Монтирах и уредчета да има.



Тръгнахме да я настройваме.Шума в главата стана доста силен.И сега ще я отварям да гледаме кво може да е.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

deshi

Цанкич отваряй ... че да има време ако нещо трябва да  се поръчва ... па след месец и половина  да покараме като се върна
Грозен си кат` OHC  .....


toretosz

Причината за звука и проблема в главата май ще се окаже хидравличния оптигач(може и банана или разтегната верига).Та след докато търсих нови попаднах на следното.





това са спортни оптигачи за мотори хонда,кавазаки и др.Преправянето на оргиналните ще е минимално трябва само да ми се стругне по единт болт и съм в играта.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

Eто я и моята версия





сега остана на дясната глава но там заради липсата на място ще се прави нов.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

#162
В неделя събрах мотора с преправен оптигач запалих и шума се оказа хлопане отдолу.След тест се оказа 5 цилиндър биела.Което означава че няма да е маслена помпа а е дошло време за ремонт.Сега предстой отваряне за да се видят другите неща как са.Порових в нета за да се орентирам в цените но към момента не съм намерил основни и биелни лагери.Опциите ми са следните ремонт, продаване на мотора и хвърляне в 2.0 турбо проект.Или 4.0 Коси.Към момента само калкулатора ще си каже думата.Интересното е че части за 4.0 V6  са в изобилие в САЩ и то на цени по евтини от зетек.За 650 -750 лв нов мотор отвътре  http://www.ebay.com/itm/ENGINE-REBUILD-KIT-1990-1994-Ford-Ranger-Explorer-244-4-0L-OHV-V6-/140896599326?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20ce177d1e&vxp=mtr размери всички налични.нямам думи за цена верига с оптигачи водна и маслена помпа за 140 лв http://www.ebay.com/itm/90-94-FORD-EXPLORER-4-0L-OHV-TIMING-CHAIN-KIT-w-OIL-PUMP-WATER-PUMP-VIN-X-/140787062983?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20c79018c7&vxp=mtr
биелни и основни лагери за 70 лв всички ремонтиhttp://www.ebay.com/itm/1990-2001-Ford-Truck-Van-SUV-244-4-0L-OHV-V6-MAIN-ROD-BEARINGS-/270815134912?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f0dd704c0&vxp=mtr.Та моя съвет за сиера мотора ви е 4.0 SOHC части ще има в следващите 20 години мотора се произвежда до 2007 като базов за мустанг.нещо като 1.6 зетек за европа само където е с по евтини части.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

sierrata

Цаче много жалко че пак несполука, дано по-скоро разрешиш проблема
Only cosworth is my God

Bobi

Много неприятно се получава :(. Съжалявам, Цанко! Но според мен ще вземеш правилното решение. Желая ти успех! Ако има с какво да ти помагаме тук в Сф, казвай.

deshi

на американските части като им сложиш мито ства много забавно... и хич не  е толкова евтино
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

Проблема не е че е дошъл момента за ремонт а или имаш запушена цедка на маслената помпа или помпата е заминала и от там ти е дошъл проблема и затова ти тропаха повдигачите и имаше проблем със оптегачите на веригите няма налягане на масло и така.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

И за това лампата на маслото не ти гаснеше онзи път като ходихме да караме ... сещаш ли се ?
Грозен си кат` OHC  .....

michael_cool

Аз мога да ти помогна с биелни лагери стандартен размер ако се стигне до там  ::)
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

toretosz

Влади и Гео има нещо вярно в думите ви но ще стане ясно при отваряне на мотора.Мишо със сигурност биелните ще са  от 2ри ремонт нагоре.Основни ще стане ясно като го отворя.Аз се си мисля че ако е помпа не само 5 ти щеше да е леж.Станалото Станало като се отвори ще се мисли.Засега идеята е ремонт вложеното в мотора не е малко не си струва да го махам а и си е хубав и доказан фордовски мотор просто финансово ми идва нагоре.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P


deshi

Аз имам идея кой ще намери части за тоя мотор ...в България ,  въпроса е вала да  е ок
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

Гео ако говориш за Ицо дракона звънели сме и е казал че за този мотор нищо нямат,всъщност Цанко е звънял.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Ами ... да него имах пред вид и аз , нали и аз исках тоя мотор , и той ме разубеди и за това реших да слагам 2.0 ... който пък е проблемен за намиране ... и тоя дето го намерихме се оказа че не го бива и сега пак търсим ...
Грозен си кат` OHC  .....

michael_cool

Като отвориш и видиш кое на къде е и какво ще ти трябва звънни ще потърся , в турция се намират доста части на приемливи цени  ^-^
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

toretosz

Мотора малко вън.



тези дни ще го отворим да му видим вала и черупките.По инфо 2.8,2.9 и соред един каталог и 4.0 имат еднакви по размер биелни и основни лагери.Чувал съм за 2.9 коси събрано с лагери от 4.0 СОХЦ който са с някакво силиконово покритие.Ако някой може да помогне с намиране на части ще съм благодарен.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

deshi

Ами то може ама с времето е проблемно ...
Грозен си кат` OHC  .....

toretosz

Отворехме го днес,и малко хубави новини няма качени биелни лагери.Просто им е дошло време за смяна с изключение на 5 цил където вече се е поизносила доста и е посинял вала и е почнала да хлопа.Най вероятно и шума в главата е идвал от лагера ама при V6 се се чува в лявата глава независимо къде е проблема.Хубавото е че отдолу е стандарт без ремонти,и най вероятно ще излезе вала на 1ви ремонт.Утре вадя вал и да видим как ше се подредят нещата.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

toretosz

То няма зъби  ???  намерих проблема на всички мой проблеми,хлабави вериги и святкаща лампа съответно и биелни и основни лагери.



сега като се вгледахме и сигментите няма да е лошо да се сменят.



макар и нанагорно май ще си го събера като хората!
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

К.Методиев

Добре са износени, това маслената помпа ли е?

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

toretosz

Да  за съжаление.Износени са до посиняване би трябвало на 2 ри ремонт вала да стане.Проблема е само на 5 ти цилиндър другите са в добро състояние.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P