Моля за съвет... вече незнам какво да правя

Започната от Vas, 05 Март 2012 23:50:16

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Vas

Историята е малко дълга, но нека всички разберете за какво става дума и да ми дадете съвет.
На 3 декември 2011г. колата ми Фокус МК1 TDCi както си карам и ми светна лампичката за подгревните свещи/дюзите. Записах си час в Мото Пфое в Пловдив и на сутринта бяхме там.
Казаха ми 3 дюзи са отишли и ми искат 3200лв. за да ги оправят. Разбира се махнахме се и от там отидохме в един Авто Сервиз Марица (Намира се срещу новия Кауфланд на Брезовско шосе в Пловдив). От там "майстора" ни каза, че ще иска 900лв. да оправи дюзите били запушени това което ми казаха и в Мото Пфое. Хубаво оставихме му колата и почна да я оправя. Слага нови разпръсквачи, изчисти дюзите и почна да ги слага. Слага последната дюза и скъса някъв болт и там тръгна да заварява и ми спука маркуча на климатика и фреона изтече. Оставихме му колата и на сутринта отидохме да я вземем, а той каза че ще сложи нов маркуч и фреон. Взимаме колата прибираме се в Раковски и на другия ден брат ми се обажда и каза: Брат колата отказа, дръпнах го до нас и на сутринта пак при този идиот.
Незнам тогава какво прави, но каза че трябвало да се смени някъв датчик за обратната нафта и за нагалянето. Добре казахме му да ги сменя.. Взе ни още 200лв.
Взехме колата след 3-4 дена и след има няма 500км. колата не искаше да пали като всеки нормален дизел. Обаждам му се и му казах, че не иска да пали. Закарах му колата, но той ми каза, че ще иска 80лв. да изчисти дюзите. Казах му добре и се прибрах. След 3-4 часа ми се обажда и ми каза, че колата е готова.... Отивам аз и му викам, дай ключовете отивам до Мото Пфое ако всичко е наред с колата ще се върна и ще ти дам 80лв.
Отидох до Мото Пфое записах си час и си тръгвам към Раковски... Да ама не колата по пътя влиза в аварием режим и не иска да върви. Обратно в сервиза на този тъпак и разправии до небесата. Каза, че разпръсквачите били фалшиви и направи рекламация на някой и ми сложи нови. На другия ден отивам да взимам колата, всичко е точно до тази вечер
Ходих да играя мач в Пловдив и по пътя колата изгасна и влезна в авариен режим...
Малко по малко се прибрах, а на този тъпак майстора му е изключен телефона
Последния път когато бях при него му казах, че искам касова бележка или фактура за 1100лв. а той отказа да ми даде. Обадих се в Агенцията за защита на потребителите, а те ми казаха да се обада в НАП. Те пак бяха почивка. Незнам какво вече да правя
Утре сигурно ще ида при този идиот с баща ми и брат ми и трябва да го убивам
То е ясно че не може да ми направи колата поне да му върне парите....
Забравих да спомена, че сменяхме 4 пъти горивния филтър с чистихме резервоара 2 пъти
за да няма мръсна нафта, че да се запушат отново дюзите.....

Чакам отговорите ви  :-X


Pyrhel

Най-напред да кажа браво за спокойствието, което имаш (bow)
И сега малко теория. Разпръсквачи рядко се сменят... Смени ли се разпръсквач, дюзата задължително отива на стенд за нов код. Обикновено проблематични са клапанчетата в дюзата. Идеята - налягането в рейла се вдига, клапанът не държи, пропуска нафта (тестът за обратното гориво) и айде - авариен режим, гаснене на мотора и т.н.

Най-вероятно не е сменял разпръсквачи, а клапаните (ако е сменял нещо). От далече без да се види колата не знам какъв съвет да ти дам - може да са калпави клапани наистина, може и нищо да не е сменил... А за връщането на парите - едва ли, ако наистина е сменил клапани, ги е взел по 100тина лева броя :)

Връщал ли ти е подменените части, какъв е тоя сензор за обратната нафта? В МП казаха ли ти нещо за сензора на рейла? Според мен най-добре виж какво може да ти върне като пари и отиди при някой, който има представа какво прави, за да я погледне на място, да види наляганията, обратната нафта и т.н. и ако не може той да се оправи, поне да те насочи нанякъде.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

alishanov

Колега,може да ти прозвучи малко смешно но защо не опиташ с "Господари на ефира" тъкмо ще го види цяла българия кой е този майстор пък знае ли човек може и да ти върне парите след като го излъчат по ТВ!!!

Alexi

за това трябва да се избягват гаражните майстори .. тоя специално съм сигурен ,че няма необходимата техника да ремонтира Делфи горивни системи .. дори и да е сменял клапанчетата ( в което се съмнявам ) или разпръсквачите или каквото и да е ,дюзата се качва на стенд ,генерира и се нов код и той се набива в ЕКУ-то ..това за всичките 4 дюзи .. той не го е правил това 100% .. но ако ремонта му е качествен колата няма да гасне ,просто ще работи грубо ,с дизелово чукане .. от сега нататък за парите не знам какво да те посъветвам най добре е да ги връща ,но за сервиз иди в Авел или Мотор Консулт където ще могат да оправят колата .. ти така и не каза каква грешка ти дава като мига подгрева ,важно е .. да не се окаже ,че изобщо не е от дюзите ...

Vas

Първия път като бях в Мото Пфое в Пловдив ми казаха 3 дюза са отишли.
Незнам но така както вървят нещата по късно ще се обадя на НАП да им кажа, че този идиот не ми е издал касова бележка и фартура, а аз поисках така и то не един път. И от се обаждам на Господари на ефира.. Утре сутринта ще ида при "майстора" и незнам какво трябва да го правя
Pyrhel не ми е връщал никакви части, върна ми само някъде датчик за налягането или поне така каза, аз не разбирам

tha22don

А при какви обороти се включва аварийният режим?
На мен преди време също се включваше лампата при обороти над 2200 и колата гаснеше...
и аз така ходих по майстори, първо в гаражен, после в МП Търново (където и те умуваха за дюзи и резервоар), докато не дойде в русенското МП и не отсякоха - помпа. Та след смяна на горивна помпа, колата зафуча и захвърча....ама главоболията и парите, които потроших.....
Сега си я карам докато не издъхне пак до това положение ( макар, че май даваха за помпите 220к км или бяха 120к )
Както и да е. Успех и дано не минеш докрай моя път със сервизите и частите.

VENTCI

Твърде вероятно е така наречения "майстор" да не е правил почти нищо - първо се прави диагностика. Повечето "майстори" умеят само да отвиват и завиват гайки - понякога забравят и да ги завият. Не е трябвало да му плащаш предварително - плаща се след получаване и ако всичко е точно. Успех

hotblooded

  Ако няма апартура за диагностика, този "майстор" е направил едно от двете неща:
  - занесъл е дюзите на "ултразвуково" почистване (дрън, дрън, та пляс)
  - купил е дюзи втора ръка от някоя морга.... Дюзи от морга е гадна работа - защото са стояли без гориво, не са били потопени в масло и е много вероятно да има и корозия по тях. Оригинални разпръсквачи за Волво (камион) идваха във нещо като восъчна заливка с бандеролче - дърпаш и обвивката пада, така идваха и нагнетателни клапанчета за класически дизелови уредби...
И в двата случая бих го  (box) (bang)

Vas

Днес ходих да се разправям с онзи кретен. Разбрахме се и днес ми свалиха клапаните и утре да ида в Пловдив
Ще се срещна отново с него от там в магазина от където ги е взел, а те ще ми върнат парите.
Ходих в магазина и жената която работи там ми каза, че ще ми върне парите, но клапаните които е взел този идиот не били Китайски, а още по-лошо Шанхайски! Те за това издържат 15 дена и после пак на ново
155лв. бил единия, а хубавите на Делфи били 285лв. но разбира се аз ще искам толкова колко съм му дал
Той ми ги одържа на 225лв!!

hotblooded

Цитат на: Vas в 07 Март 2012 19:20:50

155лв. бил единия, а хубавите на Делфи били 285лв. но разбира се аз ще искам толкова колко съм му дал
Той ми ги одържа на 225лв!!
Тоя си е за винкел!


Alexi

ми той малко си е сложил ,70х4 само от частите :)) ще цитирам момата от DOTA 2- double kill ! unstoppable ! mega kill ! godlike ! и целия сервиз под ножа :)) Боби ти позна ,вманиачих се :))

Vas

А като се слагат хубаво клапанчета на Делфи трябва ли нещо да се настройват дюзите?
Някъде гледах за някакво кодове?!


Pyrhel

Не, ако са само клапани не се минава през стенд да им се набиват нови кодове. Най-много колата да забрави старите кодове и да трябва да се въведат наново, но няма нужда от стенд.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

според мен трябва .. или поне да се проверят ... абе тестер на делфи си трябва ... тия в мотор консулт до правят след смяна на клапанчета ...

Vas

Вчера ми върнаха почти 500лв. и колата вече е на Кукленско в Пловдив и надявам се утре или в понеделник да си я взимам. Дано вече всичко е наред, че ми побеля косата от проблеми с тези коли