дисекция на горивен филтър TDCI

Започната от Alexi, 28 Февруари 2012 14:02:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

Наскоро обслужих колата и реших да отворя горивния филтър да видя какви боклуци е събрал за около 30к км .. Филтъра е оригинален ,но произведен от Бош ,а елемента вътре е Made in USA :))


Елемента се оказа в много добро състояние хартията не е разлигавена и учудващо за мен нямаше почти никакви боклуци и никаква вода .. зареждал съм само в големите вериги ,основно на Еко ..

Филтъра спокойно може да изкара още доста ,примерно общ пробег от 50к км няма да е проблем ..


petermitkov

Спокойно може да изкара 50к км но не трябва да забравяме че стига само един път да заредим кофти гориво с боклуци и филтъра заминава.
sapienti sat

supertorr

Алекси, с какви филтри ги смени / марка и цени/ защото мен ме чака след 10 дни. Можеш ли да кажеш номера на този, които си свалил

Alexi

слагам само оригинални ,купени предимно от Пайнес Гараж ..
номера по ФИНИС:
Oil Filter 1349745
Air Filter 1581167
Fuel Filter 1709787
Pollen Filter 1349791

supertorr

#4
Хайде още една дисекция

и


Боклуци и парафини нямаше

Vas

Има ли горивни филтри на Делфи? И те ли се водят за оригинални за TDCI?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

shaft

#7
Малее... Къде ги зареждате тия коли, бе хора  ??? Моят (на шкодата) на 25 000км изглеждаше така:


А самата нафта беше кристално чиста - зеленикава на цвят - като лимонада. Още си я пазя в една туба. Зареждах само на OMV от скъпата нафта, а от около година зареждам на ЕКО от евтината нафта - същият ефект. Слава Богу, не стъпвам на Лукойл и на Шел - никога.  :-\

Поздрави

Поредният чешки "боклук", който не става за нищо друго... освен за возене, каране, товарене и малко умерен спорт!

Alexi

според мен тия власинки на филтъра на supertor са от самото рязане .. филтъра му не изглежда толкова зле ,даже е добре ..не сте виждали филтър който е зле :))

hotblooded

 Филтъра със ножовка ли го разглобявате?


Pyrhel

Аз го отварям като консерва - отгоре където е пресован с клещи "отварям" защипания капак. С ножовката се пълни със стружки и не може да се види после с магнита какво има в него.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Цитат на: Alexi в 14 Март 2012 13:26:03
според мен тия власинки на филтъра на supertor са от самото рязане ..

Да власинките са от рязане или по-точно от кълцане- както каза Pyrhel аз го отворих с резачките отгоре и пак с тях ги срязах посредата (hammer)

Alexi

аз го отрязах с ножовка .. те стружките ще са на дъното ,нафтата отвътре се източва в един прозрачен буркан преди дисекцията и се раглежда на светло ..

Dmitarcho

Да питам, горивен филтър на MAN за Мондеото ... струва ли си да дам повече пари за него ? Ако може някой да одговори до 187:30, че тогава ми изтича строка за поръчка ;)
Ръца Пръца

Alexi

искаш да кажеш по малко пари ,че е по евтин от оригинален .. Ман са добри като марка

Pyrhel

Ама гледай да пише Mann, а не Man :D
Все тая марката, стига пропускливостта му да е достатъчно малка. Нещо не мога да намеря спецификация... Иначе да - Манн са сериозна марка!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#16
Да се разпиша и аз... След 40 и няколко хил. км горивният изглежда така
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

тая темичка е хубаво да се възроди ,и нека който сменя филтър да го срязва да се види как е и да казва къде зарежда така след време ще стане ясно къде горивата са най чисти ..

Pyrhel

Ще бъмп-на темата. Режете филтрите и да видим за колко км при сипване от коя бензиностанция какво се случва!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Направо ме стимулира да си сменя в най скоро време маслото и горивния филтър, като филтъра е на 20000км и съм зареждал 90% от АЛ&КО и 10% от ОМВ
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


G_o_c_e_v

Снимка няма да слагам, защото филтъра ми беше изрядно чист, нито една утайка нямаше на дъното. Развих и хартията, за да потърся евентуално там някой боклук, ми нямаше боклуци.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

то това не е много добре ,щото в нафтата все има по някоя песъчинка ..

G_o_c_e_v

Хартията беше оцветена на места в черно, което означава, че са песачинките, които споменаваш, но искам да кажа че нямаше други по едри боклуци
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Nebhotep

Малко не е по темата ама ето дисекция на моя бензинов филтър  на 42 500 км.  От любопитство го отворих, за да видя в какво състояние е. Зареждам от Лукойл и от изминатите 42 000 км., около 25 000 са с бензин Ecto  95, а останалите с 95 обикновен. Ето как изглежда филтърът има боклуци, но в сравнително нормално количество:





Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

pi4o

#24
Малко Ъп на темата.
Днес си сметних горивния филтър и на стария му направих дисекция. Сложих пак БОШ мейд ин Спейн, но  номера на стария е - 0 450 906 507, а на новия накрая е 508. Незнам дали е от значение, онези в Ауто плюс фо гледаха по каталога и казаха - Това е филтъра! Малко се притеснвам, че номерата не са абсолютно еднакви. Четох тука из форума, че едните задържали частици до 2 микрона, други до 5  и т.н. дано да си е всичко наред. Иначе го отворих точно като консерва, че с клещите не успях. От черната капачка източих не малко мизерлъци и разбира се вода. Хартията или материала, от който е направен самия филтър, ако не е някакъв вид хартия си беше доста чист (според мен).  Пускам снимки за да прецените сами дали е добре или не, защото аз съм още много нов във форума ;). Колата е внос от Италия, 1.8 TDCi 115 hp, по километраж на 173000 км. Това е от мен, дано съм бил полезен...




нещо пре**цаках качването, та ето линк към снимките ....
http://imageshack.com/photo/my-images/687/imgp6052w.jpg/

moni74

Малко да се върнем на темата - моя горивен е от МП, смених го когато купих колата. Вече минах 27-28к с него. Имам купен нов, благодарение на Анатолий.
Та следващата смяна масло ми е след 6к. Въпросът е кога да сменям горивния филтър? Целия пробег е с ОМВ, 90% от който с Премиум дизел и май 1-2 пъти Лукойл, не помня.


----------------------------

Nebhotep

Според вас на S-max, на какъв пробег е хубаво да се сменя филтъра, като се има в предвид че горивния филтър е елемент и е доста мъничък като обем? И аз карам с OMV- premium  и рядко с Ecto дизела на Лукойл.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Bobi

Преди сменях на всяка смяна на маслото, после през смяната му. Сега мисля да го сменям през две смени на маслото.

Alexi

според мен минимум 30к изкарва ако се сипва на колонка ( която си има филтър ) аз не мисля да го сменям по често той на Мк3 е и доста голям елемент ( и скъп )

Pyrhel

#29
При мене смяната зависи от цената :D

На C5-цата филтърът е 16 лева и го сменям на всяка смяна на маслото, на Мондеото е повече и търкалям и над 30. Въпреки това, ей-ся от шкафа извадих твоя филтър (ако е същия като на 2.0 мондео мк4), не е особено малък, точно колкото на Мк3 е
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.