Дуратек 2.0 проблем със свещ

Започната от ADiDimitrov, 16 Април 2019 14:26:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ADiDimitrov

Проблема е със запекла свещ на първи цилиндър! Не смея да напъна че ако сескъсам драмата е голяма! След доста четене по форуми стигнах до идеята за замразяващ спрей! Намерих такъв но преди да опитам някой д а сподели ако е пробвал с такъв спрей и как точно да процедирам?


Ozzie

Чувал съм за киснене с газ за горене. Сипваш в гнездото на свещта, караш, сипваш, караш и така няколко дни.
Ако се скъса, човека се казва Венко, по прякор "Стружката". За съжаление, затрил съм му номера.
Знаят го в онзи големия сервиз срещу "Метро", както и в други сервизи.
За труд взема 100 лв., но е факир.  :D
На мен ми извади скъсан електрод на подгревна свещ.
Пазя си го още.  (tooth)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

TourneoRS

Цитат на: ADiDimitrov в 16 Април 2019 14:26:35
Проблема е със запекла свещ на първи цилиндър! Не смея да напъна че ако сескъсам драмата е голяма! След доста четене по форуми стигнах до идеята за замразяващ спрей! Намерих такъв но преди да опитам някой д а сподели ако е пробвал с такъв спрей и как точно да процедирам?

Не си написал за бензин или дизел . Има разлика.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

ADiDimitrov

Запалителна свещ на бензин! Това с газта съм го чувал но моите свещи са на конус и няма вариант нищо да достигне до последните врътки на резбата. За това и се насочих към замразяващия спрей!

vesko67


ivchotr

ВД 40 върши същата работа като газта за горене. Газта за горене в основата си е керосин. Като този, с който летят самолетите.

TourneoRS

А язе да попитам , мислите ли че тази резба като държи 10 компресия , ще допусне да премине нещо през нея. Било то ВД, коресилин, кислол, тритий, натрий, везувий, стронций и так дале...  :D


Цитат на: ADiDimitrov в 17 Април 2019 08:26:11
Запалителна свещ на бензин! Това с газта съм го чувал но моите свещи са на конус и няма вариант нищо да достигне до последните врътки на резбата. За това и се насочих към замразяващия спрей!

Ако мислиш ,че спреят ще помогне пробвай. Явно някой е затегнал свещта не както трябва, Слагаш удължение , една тръба ии Бог е горе ние сме доле. Развиваш безсрамно, ако побутваш и гънеш по-лесно ще я скъсаш.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

vesko67

А не така.Лесно можеш да я скъсаш.Целта е друга.Аз бих напръскал и леко с ослушване в двете посоки.

ADiDimitrov

Цитат на: TourneoRS в 17 Април 2019 16:27:22
А язе да попитам , мислите ли че тази резба като държи 10 компресия , ще допусне да премине нещо през нея. Било то ВД, коресилин, кислол, тритий, натрий, везувий, стронций и так дале...  :D



Ако мислиш ,че спреят ще помогне пробвай. Явно някой е затегнал свещта не както трябва, Слагаш удължение , една тръба ии Бог е горе ние сме доле. Развиваш безсрамно, ако побутваш и гънеш по-лесно ще я скъсаш.
Много си прав за това! По тази причина ще пробвам със спрея и каквото стане! Но май ще е близко до някой сервиз, че ако се скъса направо да я оставям там за глава!

ivchotr

Има ремонтни комплекти при скъсани резби на свещи. Ако ще се пробваш със спрея, потърси такъв специално за ръжда. И пръскай няколко дни подред преди да се пробваш. ВД 40 може да е универсална смазка за почистване, но не става за всичко.


hotblooded

#10
 Колега, зае6и тея спрейове. Загрей двигателя до работна температура и напъни и развий свещта на топло.  Ако е била навита накриво ще повредиш резбата и със спрей. Ако е пренатегната - няма да тръгне и със спрей.
Не помня на тоя  мАтор свещите дали бяха с къса резба, но ако някой педалистрат  е навил свещ с дълга резба в глава с къса - много зор ще видиш. И обратно, ако в глава с дълбока резба са били навити свещи с къса - задължително метчик преди новите свещи.

saggy

Не е точно по темата, но за да не се получава запичане на свещите слагате ли медна грес по резбата на свещите?

ivchotr

Никога не съм мазал с нищо, даже им чистя резбите с парцал. Никога не ми е запичала резба на свещ, та не знам. Ама и никога свещите не са ми били заврени в такъв аквариум като на фордовски двигател.

ADiDimitrov

В крайна сметка няма спрей няма мрей  (rofl) голямото рамо на топъл мотор и свеща е доло! Това ми отпадна, но сега май имам проблем с маслото! Изглежда съм попаднал на менте на Форд фомула  :'( но както и да е ще се сменя с нещо по сигурно като произход!
Само да попитам на новите свещи има една пъпка която при старата свещ беше поизчезнала, това ли е критерий за износена свещ?

ivchotr


ADiDimitrov

Цитат на: ivchotr в 25 Април 2019 20:14:57
Я я снимай тази пъпка.
Късно е вече свещите са на матора!

ADiDimitrov

Принципно са тези

anikolov


ADiDimitrov

Цитат на: anikolov в 25 Април 2019 21:09:58
Гори маслото ли? Колко?
Да но малко странно до 3000 км. не го бутна и грам, а от 3000 до 4000 изгоря към 300мл без да има теч! Това ме навежда на мисълта че е ментак!

anikolov

Цитат на: ADiDimitrov в 25 Април 2019 21:24:48
Да но малко странно до 3000 км. не го бутна и грам, а от 3000 до 4000 изгоря към 300мл без да има теч! Това ме навежда на мисълта че е ментак!
Абсолютно същото нещо ми се случи тази година, но с масло от МП. Трета смяна му правя, като първите 2 не горя въобще и бяха по 150-60 лв. Тази година ми смениха маслото с филтъра за 113 лв. в МП, доста по-евтино и мотора се държи по абсолютно същия начин, както твоя!


ADiDimitrov

#20
Ето за това мисля че е менте! За това следваща смяна обмислям за Репсол или Бардал, но ще видим ! При мен беше от канекс.бг 70 кинта маслото с филтрите и 10 лв. смяната!

hotblooded

Цитат на: ADiDimitrov в 25 Април 2019 21:24:48
Да но малко странно до 3000 км. не го бутна и грам, а от 3000 до 4000 изгоря към 300мл без да има теч! Това ме навежда на мисълта че е ментак!
Не помня от къде бях поръчвал маслото, но беше Форд Формула и направи абсолютно същото. Повече не повторих - карах я със Total Quartz и нямах проблеми

saggy

Втората пъпка на електрода за маса всъщност е допълнително иридий или платина. При такива свещи се получава нещо като обратна искра т.е. веднъж в посока от централния електрод към електрода за маса и обратно от електрода маса към централния електрод. Гледам че за моя мотор Денсо препоръчват и такива свещи, както и обикновени с никелов електрод, с които съм сега оборудван. Накратко тези свещи  трябва да издържат повечко километри.

saggy

@ ADiDimitrov как е с новите свещи, има ли някаква разлика и от къде ги купи? Старите пак ли бяха иридиеви? Събирам малко мнения за свещи. :)

ADiDimitrov

Цитат на: saggy в 30 Април 2019 12:19:36
@ ADiDimitrov как е с новите свещи, има ли някаква разлика и от къде ги купи? Старите пак ли бяха иридиеви? Събирам малко мнения за свещи. :)
Свещите съм постнал няколко коментара по назад, купени са от Косер. Това което свалих беше NJK с които си беше дошла колата пак иридоеви! Разлика няма но тези които свалих видимо не бяха много износени.