В студено време TDCi/TDDi не загрява?!

Започната от Alexander, 02 Ноември 2011 01:15:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

кажи му да си смени професията :))


G_o_c_e_v

Извадих термостата, който между другото много лесно се вади и го сварих в шоличка с термометъра. На него пише 88* и на 93* почна да отваря, което е много добре. Покарах малко, загря си без да пускам подгрева на антифриза, но да видим в студеното как ще се държи
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

sparky

Аз чакам малко свободно време да отида да си купя от мотопфое и да го сменя ПАК  ;D

Alexi

след като смених малкия термостат колата държи доста по добре температурата когато я пускам на свободна за 1-2 км .. вече за по дълго почва малко да пада но не е както беше направо излизаше от работна температура .. явно стария термостат е бил тръгнал .. чисто новото Рено и то поизтива баир надолу така че за дизел явно е нормално

Bobi

И при мен много бързо пада температурата, когато я пусна на свободна.Пада на около 75 градуса... Чудя се дали да сменя и аз профилактично ?

bobitbg

Не си прави труда. Аз моя го смених, колата си загрява по съвсем друг начин, но като я пусна по инерция също пада стрелката.

escobar

 Едно нещо работи ли, не се сменя...

Alexi

мда ,и като ти дефектира колата както си с жената и децата на 500 км от вас ще те питам кое не се сменяше .. напротив всичко се сменя преди да дефектира ..

Bobi

От една седмица не съм виждал стрелката да надмине 75 градуса :) Разстоянието, на което се кара е 5км.

G_o_c_e_v

Че някой път я разтикай малко повече, вкарай я в обороти. Аз Паля мръдвам на 2 км в едната посока, обратно и съм стигнал  75градуса, след това правя една обиколка на село и вече съм са стоплил.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


supertorr

Цитат на: Bobi в 02 Февруари 2012 19:05:43
От една седмица не съм виждал стрелката да надмине 75 градуса :) Разстоянието, на което се кара е 5км.
При мен след 8-я минава и стига 90С, но ако пусна на макс да духа и веднага пада яко

Bobi

Ъпвам темата, понеже съм сигурен, че ще е една от най-активните теми през следващите месеци и за да знаят новите къде да пишат... :))

Riddle

И на мен ми предстои смяна на термостата. Така я взех колата и дори не съм сигурен, че има термостат и докато не ми пречеше особено през лятото сега е време да се заема и с този проблем. Само че като се разрових из нета се оказа, че има прекалено голям избор, в широк ценови диапазон:



Някакви съвети кой точно да избера?
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.


Dmitarcho

Термостате е хубаво да си го вземеш  оригинален от Мп

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Riddle

Цитат на: Dmitarcho в 13 Октомври 2016 12:36:49
Термостате е хубаво да си го вземеш  оригинален от Мп

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Това е едната възможност. А някаква алтернатива от горепосочените? На мен ми препоръчаха BEHR, но все пак предполагам, че тук ще има повече опит от колкото в майсторите, които дори не знаеха къде точно се намира термостата.

И като стана на въпрос колко е цената му в МП?
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.


Dmitarcho

За Мондео мк3....големия /скъпия/ термостат е около 70 лв в МП

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Riddle

Проблемът с оригиналните части за Форд в Пазарджик е, че тук няма сервиз или магазин на МП. Сервиз "Еврокар" е поел обслужването на гаранционни и извън гаранционни автомобили Форд, но дори в този форум няколко човека ме посъветваха да не използвам услугите им, поради явна некадърност на персонала и до този момент аз стриктно спазвах тези съвети. За себе си пре-открих сервизите в бившето СБА, където намерих невероятно добър и отзивчив майстор - специалист на дюзи и ГНП (Вальо), който с наистина много саможертвеност успя да оправи проблемите ми с горивната система, описани в една друга тема, невероятен майстор по електрониката, с който добавихме много екстри по колата и двама братя "общаци", занимаващи се с обслужване, окачване и ауспуси. Та последните ми оферираха термостат за 17 лева, но не знаеха колко труд да си сложат, защото си нямаха на идея къде се намира самия термостат.  След консултации с други колеги казаха че труда ще е петнадесетина лева. Офертата от максимум 32 лева беше разкошна, но аз вече бях видял горният сайт и знаех, че има само термостат на по-висока цена. С голямо нежелание днес се обадих в Еврокар и проверих техните цени. Без да коментирам алтернативните варианти, за оригинал ми казаха петдесетина лева плюс 30 лева за труд. Това е в пъти повече от другите оферти, но вътрешното ми усещане казва да се придържам към оригинала!
Дано не греша... В понеделник си записах час и ще споделя дали очакванията отговарят на действителноста....
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.


mirohristov

Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Pyrhel

А дали проблемът е в големия термостат? Според мен първо ги свали и провери, а после купувай.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Alexi

то 1.8 не знам дали има малък термостат .. но имай предвид ,че зимата ще караш с яке с тоя мотор така или иначе нашите от чисто нови си бяха така

Mondeicho

То и в ибей има някакви алтернативи, които са 15-20 лв., но аз за термостатите не рискувах и ги взех от МП по около 70 лв/бр. Смених ги и двата едновременно и от повече от година нямам проблеми с падането на стрелката от нормалното й положение, когато е загряла. Преди това стрелката падаше надолу, дори и в града. Установено е, че ако не се вкара в обороти над 2500 , бавно загрява...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Riddle

Смених термостата и то точно навреме. Взех оригинален от МП и се доверих на фирмения сервиз. Излезе всичко 96 лв. (с доливане на 3л. концентрат и 30 лв. за труд). Сега стрелката си стои на правилното место и за разлика от мрачните прогнози, че и с нов термостат ще карам с яке, загрява прилично бързо прави наистина топло в купето.
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.


Alexi

аз писах ,че зимата ще караш с яке ,в момента е 20° денем :)

Riddle

Цитат на: Alexi в 06 Ноември 2016 19:24:30
аз писах ,че зимата ще караш с яке ,в момента е 20° денем :)

Така или иначе предпочитам да си лош пророк :) А и ако днес е било 20 градуса, преди седмица бях на Пампорово при 1 градус и парното работеше перфектно :)
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.


Dmitarcho

Друго е искал да каже Alexi , че зимата така или иначе ще си караш с яке. Всеки кара с яке зимата :) Иначе то и да е заминал термостата .. си има парно - просто мотора изстива по-бързо като караш по инерция /без да подаваш газ/ ;)
Ръца Пръца

Alexi

то парното ще работи ,въпроса е къде е стрелката на температурата щото падне ли под средата мотора почва да обогатява което вдига разхода .. тоя мотор има проблем със загряването и той е широко известен твоя няма да е изключение :) на последните такива мотори монтират печка серийно познай защо

Riddle

Хм, очевидно съм си платил дана към бога на Фордовете, защото след смяната на термостата нямам никакви забепежки към работния режим на колата - загрява сравнително бързо и стигне ли средата не мърда изобщо. Обикновено когато паля сутрин (в студено време) изключвам парното, но не съм забелязал разлика, ако не го направя, изчаквам 4-5 мин и тръгвам. В момента, в който стрелката мръдне от началната си позиция обдухването е напълно достаттъчно за да почисти стъклата (дори и днес при силния снеговалеж). За мен колата си работи точно както се очаква да работи всяка една кола в зимни условия.
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.


gsto

#88
На моя фокус преди(1.8 тдци) при -10 карах 5км градско  докато започне да вее леко топло и преди да стигна 3на работа вече си духаше доволно топло.
Такъв си е мотора.

Друго си е да запалиш колата(дизел) и докато изтъркаш половината предно стъкло, другата част да започне сама да се топи и то без печка в колата :)