Гасне в движение - 1.8 ТДЦИ МК2

Започната от sky, 26 Май 2015 14:11:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

твоята горивна система не е делфи .. но това не пречи датчика да е същия ,за което можеш да попиташ продавача ( гледам е професионалист ) като му изпратиш ВИН на колата .. за натягане и уплътняване не мога нищо да ти кажа но за подобни налягания ( 1500-2000 бара ) се ползва метална дифтунга най вероятно


sky

Чета сега какво са писали в сервиза. При нормална работа на двигателя, датчика показвал 1200-1400 бара, което за тях не е нормално. Че те дюзите си работят на толкова или аз се бъркам нещо?

hotblooded

Цитат на: sky в 07 Август 2015 15:21:05
Чета сега какво са писали в сервиза. При нормална работа на двигателя, датчика показвал 1200-1400 бара, което за тях не е нормално. Че те дюзите си работят на толкова или аз се бъркам нещо?
Toва са стойности при натоварен двигател (газ (почти) до ламарината), на празен ход при различните комън-рейл машини е 250-400 бара и нараства с оборотите и натоварването. Огледай обаче добре буксите на датчиците, един приятел бра големи ядове заради нещо подобно - прекъсно кабелче на датчик за налягане след турбото - записваше му грешки - та сменя дебитомери, турбо сменя, актуатор на турбото...

sky

Цялата ел.система е проверяване в МП. Още първия път заради ESP ми я провериха и някои неща ги подмениха. Колата е записала следните грешки за ESP

B1342
P0191
P0088
P0193
И нещо за ABS 2023 грешка номер.

Прекъсването последния път ми го направи по-време на движение. Понякога проблема се проявява и на място, като колата първо почва да работ неравномерно...сякаш не и достига гориво, следствие гасне. При второто палене няма такива симптоми. Отделно като записа грешката за ESP, проблема с гасненето го нямаше, но и колата беше в авариен режим.

Alexi

всичките грешки започващи с Р са свързани с налягането на горивото в рейла ,а ние 4 страници обсъждаме ЕСП ..

sky

Става интересно...защото в документа от МП тези грешки ги водят към ESP -то и бедят хидравличната помпа. Това значи ли, че този датчик е наистина дефектен (на рейла)?

Alexi

P0191
- Low or no fuel
- High fuel pressure
- Low fuel pressure
- Faulty Rail Pressure (FRP) Sensor
- FRP harness is open or shorted
- FRP circuit poor electrical connection
- Faulty Fuel Pump
- Vacuum leaks



sky

Ясно, поръчваме го и него и пак ще пиша. Сега няколко дена ще я карам така.

Alexi

погледни на нафтовата помпа пише ли Сименс .. да не се окажеш "късметлия" с Делфи че тогава няма да се разминеш с датчик .. до колкото знам няма Мк2 с Делфи ама може да е някой мотопфойски хибрид

sky



Alexi

там се почва с тест на обратната нафта на инжекторите .. не са страшни нещата във варна впрочем има доста по добър сервиз от МР ,моторконсулт - що не ги посетиш

sky

Ще сменя този датчик и ако не се оправи ще отида при тях. От МП явно повече няма с какво да ми помогнат.

sky

Дюзите са сименс. Датчика е същия като този от линка.

Alexi

според мен не бързай да сменяш датчика .. тия датчици не им е навик да дефектират ,а и в сносен сервиз може да се наложи такъв за проба без да го купуваш

sky

Щом записва такива грешки, това е най-малкото, което мога да направя. Ако не се оправи ще го тормозя още.

sky

Пичуе, още един спешен въпрос. Този датчик се оказа, че е един и същ за различните марки (ситроен, пежо). Въпроса е има ли значение кубатурата на двигателя за този датчик? На пежо ми казаха цена от 80 лв за датчика, а на ситроен е 130 лв. За пежо го дават на 1.6 HDI. Номер на пежо е 9653981180, на хофер е 8029224. Един ли е за всички или се различават по нещо си?

sky

Само да вметна, че откакто смених горивния филтър и този датчик на разпределителния вал колата не е правила проблем. Вече 10 дена я карам и е пушка.

sky

Мога да кажа, че моя проблем е решен. След близо 2000 км няма и помен от гасненето. Издумках 3 резервоара гориво и никакви грижи. Проблема е бил или в горивния филтър или в този датчик на разпределителния вал. МП се изложиха тотално този път.

hienata76

#78
Цитат на: sky в 31 Август 2015 22:24:52
Мога да кажа, че моя проблем е решен. След близо 2000 км няма и помен от гасненето. Издумках 3 резервоара гориво и никакви грижи. Проблема е бил или в горивния филтър или в този датчик на разпределителния вал. МП се изложиха тотално този път.

Колегата  с двигател  ТДДИ е с подобен проблем. Отишъл за поредната смяна на масло и горивен филтър и  30м. след сервиза прекъснала и изгаснала. Върнал се и по метода на изключване се оказало ,че филтъра не пуска нафтата. Съответно рекламация до магазина,смяна и проблема се оправил.

sky

Филтъра, този който смених е бил ок, защото няколко месеца след смяната на масло + филтри колата си работеше нормално. След няколко зареждания на нафта от съмнителна бензиностанция, съмнителна Лукойл, но какво е имало вътре като боклуци никой не знае. От МП ме подведоха няколко пъти, като единия път беше с датчика на съединителя али бали иначе филтъра щях да го сменя още в началото. Накрая като ми сервираха този проблем с рейла и реших да сменя тия неща и се оправи колата.


hotblooded

 Ако е било от филтъра - записва като грешка "ниско налягане на горивото" и МП веднага искат да си купиш помпа и дюзи....

sky

Никакъв помен от проблема. А тия в МП искаха и рейката да ми сменят...ужас

hotblooded

Цитат на: sky в 24 Септември 2015 11:24:13
Никакъв помен от проблема. А тия в МП искаха и рейката да ми сменят...ужас
Te заради запушен филтър искаха помпа и дюзи комплект да сменят преди време... Живи, здрави и да си я карате тая пущина