Моя C-MAX 2.0 TDCI

Започната от m_focus, 30 Октомври 2015 14:56:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

m_focus

Да знаеш че малко ми трябва да се хвана сега в тъмното и студа и да отида да го сваля и да го заснема да видиш за кой датчик говоря   :))
карай форд и бъди горд :)


m_focus

Както казах малко ми трябва ...  (rofl)
ей тука се намира моя датчик иат:


а това е и самия датчик, направо му се е таковала мамата ...  :D


интересното е че не ми вади грешки компа
карай форд и бъди горд :)

Mondeicho

На мен ми беше прекъсната жицата към датчика за нивото на течност на чистачките и не даваше грешка, нито индикатор показваше нещо, все едно си работи и всичко му е наред. Може и при теб да е нещо подобно.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

m_focus

Ще го поръчвам, то ясна работата, чаках да минат почивните дни. Добре че е на лесно място и смяната му е елементарна.
карай форд и бъди горд :)

m_focus

Ха сега майтап :)
това са данните за температурата от стария датчик


това е новия датчик


а това са данните за температурата от новия датчик


Според мен разлика от няколко градуса не е съществена. Та излиза че онова зелено полустопено нещо (откъм жичките) може и да е работещо  :D

edit: това при външна температура по борд около 6-7 градуса
карай форд и бъди горд :)

Alexi

не са съществени тия разлики

m_focus

Какво би трябвало да се случи ако изключа буксата на датчика? Да покаже грешка в компа? Да прекъсне показването на температурата през обд и торк? Да не се отрази по никакъв начин? Или?
карай форд и бъди горд :)

Mondeicho

Най-лесно е да пробваш и да споделиш....
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

m_focus

За пробването и споделянето, ще стане, но ми се искаше ако някой знаеше какъв би трябвало да бъде разултата да сподели. Май няма много коли точно с моя двигател с iat сензор до дросела.
карай форд и бъди горд :)

m_focus

Експериментът беше проведен, резултатите са следващите: без значение дали беше на място стария или новия датчик температурата вървеше в едни и същи граници и с двата сензора, при околна темп. 8градуса, по торк intake показваше от 12-13 градуса постепенно спадане до 9-10, т.е. разликата с околната темп. по борд беше 1-2 градуса. При изключена букса при работещ двигател темп. не се променяше, индикации за грешка в компа нямаше. При запалване на двигателя с изначално изключена букса на сензора, показателите на темп. по торк, както и поведението на двигателя беше както и при нормално свързана букса. (wtf)
Какъв е извода?  Може да получава стойността на темп. и от някъде другаде, не знам ... Както и да е, ще си карам така  (race)
карай форд и бъди горд :)


m_focus

Като гледам какви максове 2005г. нов внос, "обслужени", "качваш се и караш" продават за 6000лв + моя трябва да го пускам за 10к ...  :D
карай форд и бъди горд :)