Не пали Ford fiesta 1,6 tdci 2006

Започната от Bobo17, 08 Ноември 2024 10:05:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobo17

Селед смяната на акумулатора отново нов проблем :(

https://m.youtube.com/watch?v=Li0d0R4oecI


ivchotr

Колата ти казва какво ѝ е, само че трябва да знаеш кода с премигванията на лампата на имобилайзера.

Което пък от друга страна ти дава основания да я прочетеш за записани кодове на грешки с някаква диагностична апаратура.

Bobo17

Аз е чета с OBD II но тя е поратска диагностика. Трябва пак да търся някой с лицензирана диагностика. Ивчо нз още колко ще идържа с тази кола всичко е развалено а колата е на 180000 реални километри:(

ivchotr

Трябва да хванеш връзката между свалянето на акумулатора и последващите го проблеми.

Обади ли се на онзи номер, дето ти го бях пуснал по-напред? Мисля, че имаха контакт със свестен автоелектрончик. Помоли ги да те свържат с него.

Ozzie

@Bobo17

Още варианти за помощ от компетентни хора, ако все още не си решил проблема - https://www.facebook.com/carmodbg
Днес видях, че могат да бъдат намерени и в Пловдив.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Bobo17

https://m.youtube.com/shorts/2Ju0ModEYBE
Това от днес след като размърдах кабелите до акомулатора

Bobo17

Опитах се да развия болта но не се получи или превърта или отдолу има гайка. След като рaзмъдах кабелите се получи това с таблото:

https://m.youtube.com/shorts/2Ju0ModEYBE

ivchotr

Какво имаш предвид като казваш, че си "размърдал" кабелите? Хващаш с ръка минусовата клема и я завърташ насам - натам или правиш нещо друго?!?

Bobo17

Опитах се да отвътя болта който държи тази малка кутия но не успях

ivchotr

Аз питах дали си въртял клемата с кабелите насам - натам или само си мърдал кабелите, без самата клема да се върти. И, ако се е въртяла клемата, само с ръка ли я размърда или преди това си я разхлабвал с инструмент?


Bobo17

Само на ръка, не съм е въртял а Болта сякаш превърта не успях да го развия. Говоря за болта който е на снимка а не гайката на минусувия кабел

Alexi

Бобо тук не е чат ,пускай по малко постове с повече съдържание .. отделно стана ясно че ние няма да ти запалим колата .. каквито идеи се дадоха се изчерпиха .

Жоро Петков

Аз не мога да повярвам, че в цял Пловдив няма 1 майстор, който да се наеме да погледне сериозно колата...

ivchotr

Аз пък се опитвам да получа конкретен отговор на конкретен въпрос и всеки път се налага да доуточнявам иначе пределно ясни въпроси.

За пореден път - само с ръка ли успя да завъртиш клемата около минусовия полюс?

Не знам колко по-ясно да го задам този елементарен въпрос, че да получа еднозначен и точен отговор?!?

Bobo17

Alexi не чакам ти да ми запслиш колата просто споделям нещо с което се зблъсквам за първи път. Жоро аз съм в Асеновград тук е малък град и има няколко майстора които са затрупани от работа всички са много заети. Двама от тях склониха да дойдат на място да прочетат колата единият от тях обучи ключовете но така и не успя да я запали. След което извиках момчетата от baumax Пловдив и те срещу 180 лв наново направиха ключове записаха и в компютъра изчистиха грешките и колата запали. След като изгасих отново се върна същия проблем. Всички майстори ми предлагат да взема една пътна помощ и да закарам колата при тях но никой не дава гаранция че ще я направи това означава че аз трябва да взема една пътна помощ и да обикалям из целия град да оправят нещо не толкова сложно. Иво за пореден път казвам клемите на акумулатора не съм въртял страни отдясно на акумулатора очертано с кръг има черна кутия през която минават много кабели там влиза и тънкото минусово кабелче от акумулатора опитах се да развия болта на кутията но не се получи размърдах самата кутия наляво и надясно това е какви минусови плюсови клеми нз.

Жоро Петков

Ами или взимаш пътна помощ и отиваш на някой майстор или оставаш в това положение.
Не мисля, че някой от форума може да ти помогне освен с информация за майстори.

ivchotr

А, вече имаме конкретен отговор. А пък питах настойчиво, защото и клемата на минусовия полюс на акумулатора е в кръгчето. И понеже са ме викали по нощите да паля кола, която се оказа с разхлабени клеми на акумулатора, сметнах за задължително да изчистим този въпрос и в твоя случай.

Сега, ако някой сподели какво има под капачката с болта на "черната кутия" от снимката, ще се приближим още повече към решаването на проблема. Щото аз с този модел съм се срещал само в бензиновия му вариант и то само като водач. Не ми се е налагало да го оправям.

Bobo17

#77
Под капачето се крие букса от нея излизат кабели които отиват в купето днес дойде пореден майстор който беше препоръчан тук от форума но и той не може да открие проблема, оказва че отново има проблем с имобилайзера записаните
 два ключа от момчетата от baumax се оказаха че има само един ключ отново и за да направиш синхронизацията трябва да има обучен втори ключ  колата.

ivchotr

Ами в такъв случай остава да ти презапишат компютъра в някой дилърски пункт на МотоПфое. В Половдив има със сигурност. След като оправят компа, ще трябва да се обучат ключовете наново. И като казвам да се презапише софтът на компа, имам предвид всичко наред. Не само по отношение на ключовете.
Освен това ще трябва да се прегледат обстойно кабелите и буксата под въпросното капаче. Защото някъде там се губи най-вероятно масата към компа. Тази цветомузика, дето се появява след размърдването на кабелите, е показателна за проблема. Ако не си в състояние сам да се оправиш с кабелите и буксата, накарай някой електричар в МотоПфое да свърши и тази работа. Така или иначе колата ще трябва да се репатрира до там.

П.П.
Онези мигания на лампата на имобилайзера от по-предното клипче, май дават сведение за грешка 23, която е свързана с ключа и имобилайзера. Ама не знам дали ги чета правилно тези мигания.