Focus MK2 2.0 TDCI 136 hp

Започната от manssory, 25 Февруари 2015 21:10:58

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

manssory

Здравейте, нов съм във форума и имам питане към гореспоменатия модел. Търсих доста из интернет и из темите из форумите, но никъде не мога да намеря подробна информация за него. Интересува ме поддръжката (понеже ми казаха,че не била евтина, което ме учуди), разход .. общо взето, каквото и мнение да сподели някой ще съм му благодарен. Понеже в близкото бъдеще се надявам да се сдобия с един такъв екземпляр, но моделите с 5 врати не са много чести, но все пак.. Благодаря предварително ! :-*


Dmitarcho

Поддръжка ... карам Мондео със същия мотор ... предполагам разликите не са големи ;) Маслото със горивен и маслен филтър е около 150 лв. /зависи от къде ги купуваш/, За разхода съм чувал, че малко горели Фокусите с тоя мотор, ориентировъчно - градско около 7, извънградско може и 5 да ти гори, зависи колко ти е тежък крака ;) Всички останали части са сравнително евтини ;)
Ръца Пръца

Pyrhel

Ааа, не, Фокуса е с друг мотор, доста по-хубав от на Мондеовците. Фокуса е с мотор на Пежо/Ситроен, както е и Мондео Мк4 :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Ей ... знам го това ... нарочно не си го причиних сам на себе си, но все ще се намери някой да ми развали вечерта :D :D :D Мисълта ми беше, че поддръжката е същата ;) Иначе, мда, този мотор е по-добър от тея дето ги слагат на Мондео мк3 ;)
Ръца Пръца

Alexi

мда мотора е на Пежо .. не се среща често във Фокус за това няма и особено много мнения за него - хубав мотор без съществени болежки ,предлага добра динамика в това купе и е със 6 скорости серийно

Pyrhel

Зависи какво в поддръжката те интересува. Като цяло здрава кола се оказа, ако само консумативи трябва да сменяш - цените са съпоставими спрямо другите марки, но ако го сравняваш с Ескорта - доста по-скъпо. То всичко ще по-скъпо от неговата поддръжка... Моторът е с ремък, икономичен. С 2-масов маховик. Рейката е с ел. сервоусилвател (от който идва и по-специфичния шум при запален мотор). Сравнително скъпо и странно нещо, за което има оплаквания са EGR клапана и термостата.

Alexander продава неговия 2.0 TDCi с 4 врати (седан), който кара от нов.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

manssory

#6
Мерси за отговорите .. скоро време няма да е понеже съм студент и средства за кола не мога да отделя сега, но се надявам по-нататък да се яхна на него. Принципно съм карал и 1.9 131 на ауди и 1.9 150 във леон (беше към 200 коня), като динамика моторът се надявам да се доближи към 131 коньовата печка. Някакви слаби места имат ли ? И при покупка.. някъде бях чел за диагностика на дюзи (къде мога да направя такава диагностика и горе долу какви пари излиза. И нещо по екстриора.. понеже на предната броня долу, където са халогените тея пластмаси страшно ме дразнят и ме интересува от СТ ще пасне ли бронята .. и бях срещал http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/97/7829/17744632/pict0022-19139.JPG тази броня.. някой би ли споделил на кой модел я слагат понеже не мога да намеря, а относно фокуса на колегата, който продава аз търся по стария модел .. не фейслифта и държа да е хеч.. понеже не мога да намеря инфо и за плеъра на сони (черния) някой може ли да ми каже какви формати поддържа и дали има изводи за аукс и усб.  :D
Като заговорихме за ескорт .. той е причината да харесам така форд .. да съм го карал година и половина, на всичкото отгоре е и пикап .. просто няма такава кола .. 1300 кг са му слагани общо с ремарке и никакви грижи ..  ;D И в сравнение с другите баничарки е просто убиец.. само 1 път щях да изхвърча с него понеже му отказаха спирачките по тежък път надолу (мисля, че маркуч се беше спукал) и от време на време не иска да пали сутрин ама запали ли и няма равен просто  :)) :))

Pyrhel

Бронята от ST пасва 1:1, а тази, която си дал се слага на кабриолета. Сонито има 2 варианта - с 1 диск, който поддържа МП3 или 6-дисков чейнджър без МП3. AUX има, USB не.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

moni74

Точно този мотор е може би най-безпроблемния на Пежо/Ситроен от доста години /стига да не изтеглиш късата клечка :)/.


----------------------------

manssory

Цитат на: moni74 в 26 Февруари 2015 19:25:13
Точно този мотор е може би най-безпроблемния на Пежо/Ситроен от доста години /стига да не изтеглиш късата клечка :)/.
Какво значи на Пежо/Ситроен.. моторът не е ли правен в сътрудничество с форд ? Или е изцяло френски и просто форд го слагат във Фокуса ?


moni74

Не, не е правен съвместно.


----------------------------

Boris G. Borisov

Сменяш на време консумативи и горивен филтър задължително при всяка смяна на маслата и няма проблем  той е евтин цялата работа с консумативите и масло около 100 лв и нагоре зависи от маслото .Пък и събира повече масло от Фокус мк.1 към 5.6л .Относно разхода с натискане зимата и включен климатроник 8.0-8.5 градско а извънградско към около 5 ако си по кротък с гаста.Може и под тези стойности да падне ако не го натискаш имам го от 1 година и за момента единственото което съм сменил освен консуматив е лагер главина на предно колело  излезе малко под 200 лв с работата.Относно мотора много е пъргав особено след 3000 оборота тогава почва да те лепи за седалката .Минуси няма тракшън и се тръгва плавно поне до 3 -та иначе търкаш гуми а не мърдаш , спирачките са великолепни .

G_o_c_e_v

Карам Ц макс с такъв двигател и съм много доволен. Сменил съм му само EGR-а до сега, който е към 350 лв. Разход ми дава 6 при 120 км на 6-та. Иначе съм постигал и 5,7 разход, но с много търпение. За градски разход не мога да кажа твърдо, защото живея на 8 км от Шумен и когато и да тръгна двигателя си стига работна температура, а не е като да караш само на къси разстояния.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

pAbLo

Ако смяташ да караш на къси градски пасове,объркал си се в избора.
Карам 140коня в по-голямо купе и зимата си е фън докато загрее на оптимална температура.
Разхода варира от 6 до 9/100 в зависимост от стила на каране и сезона.
Термостат нов е към 200лв,масло 5,5 литра 5В30 по 15-18лв/литъра,филтри40-50лв броя...
И така 8)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

manssory

Принципно си карам извънградско всяка седмица София - Пловдив .. като ми скимне и до морето отскачам и 6 скорост ще ми е в голяма полза.

Някой ако може да каже мнението си за тази http://www.cars.bg/c1062908 Скоро отидох да я огледам и като изключим 'гостоприемството' на автоджамбаза ми се стори доста добра. Хареса ми работата на моторът, нямаше течове и омаслено като цяло. Относно екстериорът джантата е 18 като едната задна беше малко отчупена в края ама мисля, че може да се надгради, а и да я взема едва ли ще я оставя с тея 18, по-скоро някой по-малък цолаж. Гумите бяха бриджстоне .. 2 от тях другите 2 бяха друг ама бяха още с пъпките. Задната броня май е боядисвана понеже имаше засъхнала капка както си се е стичала  :D . Вътре ми хареса доста, като изключим предната пасажерска седалка беше малко изгорена. Пали се с бутон в средата на конзолата и като цяло има всичко, което търся автопилот, пълен ел. пакет и т.н. Като цяло доста ми хареса колата, а и на 182 000 уж и като направя сметката излизаше по 20 и нещо хиляди, което може и да е реално ама не знам.. Стои от няколко месеца колата беше обявена 8950 .. сега е 8750 ама все си мисля, че ако отида с кеш за 8 , 8 200 ще я даде. Мерси предварително  ^-^

Alexi

добре изглежда ,правилния мотор ,аз автопилот не виждам да има или снимката на волана е много тъмна но трябва да има бутони долу в дясно а сякаш няма .. боядисани детайли няма как да няма и не са критерий за нищо ,по скоро се гледа за следи от сериозни удари на живо .. една читава диагностика и ако няма проблеми я отнасяй :)

hotblooded

 Автопилота го нЕма. Километража че е върнат - върнат е, иначе няма да струва толкова - такъв фокус, с такива екстри за под 5 000 евро в Италия няма на обява.... най евтиния хеч със този двигател и ниво на оборудване по обявите в Италия към момента е 6900 Е, така че прави си сметката защо този джамбаз дава тоя с 30% отстъпка.  И проблема не е в пробега - такива фокуси за под 6000 еврака не излизат дори и без критерии за пробег - вероятно е била "кавачена"...  много, много внимавай колега - вземи с тебе човек който разбира, ако трябва платете и я качете на подемник - отдоле много неща си личат!

manssory

#17
Цитат на: hotblooded в 20 Май 2015 22:51:22
Автопилота го нЕма. Километража че е върнат - върнат е, иначе няма да струва толкова - такъв фокус, с такива екстри за под 5 000 евро в Италия няма на обява.... най евтиния хеч със този двигател и ниво на оборудване по обявите в Италия към момента е 6900 Е, така че прави си сметката защо този джамбаз дава тоя с 30% отстъпка.  И проблема не е в пробега - такива фокуси за под 6000 еврака не излизат дори и без критерии за пробег - вероятно е била "кавачена"...  много, много внимавай колега - вземи с тебе човек който разбира, ако трябва платете и я качете на подемник - отдоле много неща си личат!
Не си спомням като я оглеждах дали имаше автопилот, но на снимката където се вижда ръчката на мигачите ми се вижда бутона за Set/ Reset .. ако не е автопилот за какво да е бутона там ? Изкопах някакви снимки.. явно съм снимал нещо, но се вижда бутона.
А относно покупката задължително ще се закачва на комп .. всичко просто, което мога да проверя преди да я купя ще го проверя.




Pyrhel

Контрола на радиото е това. Kруз-а е на волана при Форд :)
На мястото на тия копчета е круз-а при ПСА :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

аз и описаните в обявата ЕСП и подгряване на седалките нещо не им виждам бутоните .. така че нищо чудно и цената да е сгрешена и да е 1000 лв надолу :))


Vasilev

Цитат на: Pyrhel в 22 Май 2015 00:30:31
Контрола на радиото е това.
Тука бъркаш :) Той пита за лоста за мигачите. Там бутона set/reset е за настройки по борд компютъра и нулиране на данните. Иначе темпомат има само на волани с 4 спици за Focus/C-Max (евентуално на ST може да има разлика).

manssory

Лелее, а аз си мислех, че е за автопилота това сет ресет  (rofl) .. Нищо доколкото знам не е проблем да се сложи автопилот .. само трябва да се активира. Мисля, че не е някакво сложно програмиране и няма да е много трудно да се направи. Подгряването на седалките също си е глезотийка, на която не държа, а относно ЕСП-то последните 5 коли, на които съм се качвал им свети лампата на есп-то, т.е би трябвало да не работи. Мерси за отговорите