2.9-тките..Скорпио МК1 и Ескорт кабрио 24V 4x4

Започната от 2.9, 08 Февруари 2014 13:58:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

michael_cool

Много благодаря за изчерпателния отговор , за амортисьорите си вадя извода че от ескорта са по дълги все пак и пружината е на тях и е нормално , но да не ти цапам темата с размисли  ;D много ще съм благодарен ако имаш някоя снимка на сиерския мост където е преправен за скорповия диф и я качиш  ^-^
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!


2.9

още желязо... (stir)




Разстоянието между мотора и предния капак е от 20мм към по-малко затова разпънката има толкова нетипична форма но мисля че се получи сравнително корава структура.

viksata

Доста сериозна разпънка  ??? Супер

малко боя и става 1 път

Дай идея и на Скорпа как може да изглежда такава разпънка ...? :)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

2.9

да разбира се-шлайфана е и в момента е при един приятел за прахово които обаче не ми обеща да стане скоро но пък аз не бързам.Викса при скорпиона има достатъчно място и не е нужно да заобикаля мотора отзад пък и там е разпределителя.Нещо като на Виктор Велев на сиерата?Две успоредни тръби прихванати над мотора с лазерно гравирана планка с надпис форд примерно?!Идеи много....-давай да я почваме ^-^

viksata

:)

хехех ми много е наложително при мен че знаеш колко са кекави скорповете от пред..:(

Притеснява ме тръбата за климатика че пречи :( пак ще трябва да се прави малко по разчупено :D

аз по заварих получилата се пукнатина в каросерията, но дори имам пукнатина в краищата на предното стъкло..

При теб как са нещата с бомбетата събра ли са се?

Пак прочетох цялата тема ред по ред, свалям шапка ! Това е мнооооого работа и мерак !



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

2.9

#35
Благодаря ти за вниманието!!когато кажеш ще направим каквото трябва стига да искаш.-а за ботушите на скорпа малко ме озадачаваш вярно че наклона на макферсоните предполага събиране но не ми се вижда на моето да има проблем.даже преди 2 години една 190тка се вряза странично в левия ми калник като го направи на баница +счупена броня и тогава ляво предно придоби камбер на дрифтаджийска кола и тогава се притесних сериозно за ботуша но се оказа само крив амортисьор.след подмяната му си дойдоха на място нещата.а мерца се прости с броня фар решетка калник радиатор-изглеждаше като за надин...чак не ми се повярва колко пострада в сравнение със скорпа.Та както и да е-впечатлението ми е че деянат.П.С.-щом имаш пукнатини значи е наложително.

sierrata

Евала за старанието колега, това е сигурно един от най-яките проекти които съм виждал. Това си става цяла бруталийка а относно за теглото със сигурност няма да е колкото скорпа :D и със сигурност това ще цепи много. С радост ще следя темата
Only cosworth is my God

vladi tanev

Браво бе човек това е ненормален проект уникално си е от самото начало следя темата и нямам думи направо с нетърпение чакаме да я подкараш и кажеш какви са ти впечатленията на тази бруталийка шапка ти свалям за нервите и труда който си хвърлил по колата а резултата е уникален.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

2.9

Благодаря ви момчета  (fri)гледал съм вашите неща с интерес и двамата работите и знаете за какво става дума-искаш да стане вчера но работата е безкрайно и се проточва повечко от очакваното.Мислех че ще я завърша за година-година и половина а вече клони към три..Все пак най-трудното мина и смятам че до края на лятото е напълно възможно вече да се движи.Поздрави

ilko

Ето заради тази тема бих влизал по-често във форума. Много трудоемък проект, който заслужава адмирации за постигнатото до момента. Аз да питам със зитека какво стана, ще се ползва ли някъде?


2.9

Ilko блaгодaря . ^-^.a зетекa кaкто и цялaтa кaрaнтия от XR3-то си отмaрят из гaрaжa.то мен сaмо прооекти сa ми в глaвaтa но мисля след този дa се кротнa тaкa че вероятно нямa дa го ползвaм.

2.9

#41
тук вече съм почти готов за проби.....
 

 

но в купето нещата са покъртителни...





EEC5 от скорпио 24v лишено от автоматичната ск.кутия,ABS контролер от МК1 87г.,уреди от ауди,табло с прибори от скорпио МК2 2.9 12V.....дали всичкия сбирк ще заработи някога като за в една кола ..??!!!малко ме съмнява но приемам предизвикателството.

Светльо

Сериозно си се заиграл, много се кефя на темата, доста амбициозен проект е това и дано всичко накрая стане... Ще е сериозен звяр този ескорт с този мотор... Евала за труда който полагаш и мерака който имаш. :)

2.9

#43
 ^-^
за първи път опитвам да качвам клип та дано са получи..

https://www.youtube.com/watch?v=e5Op98dF_Xk
Та мутанта запали и вече има около 3 часа работа за което време изгълта около 8 л.бензин и се саморазправи с 2л. червено АТФ хидравлично масло (af)
Отделните компоненти се разбраха един с друг-АБС е гениално създаден като независима инсталация и елементарно тръгва където искаш.Таблото с уредите ми взе здравето но се справих даже не издържах и сложих това от 24в джията.-трип комп температура вратички лампички ааааууууу-коледа.
зачудих се дали да не остържа светодиодите за индикация на задните врати но ме дожаля и ги оставих.На този етап двигателя работи без никаква емулация за неутрално положение на автоматика но другата седмица ще направя една кутийка със резистори за да знам че съм направил каквото е могло.
Иначе дотук разбрах поне 4 неща..
1-не бива да се вярва на 100 процента на схемите от аутодата..-заради 2 грешки съм умувал седмица 
и хич не спях добре
2-хидравлична рейка от скорпио мк1 не се разбира с помпа от мк2..-един приятел ме бе предупредил за същото при италианките но не вярвах и при форд да има такъв проблем.-е има го!не съм го мислил ами смених помпата с такава от мк1(добре че се оказа същата като форма и монтажни точки)и нещата се оправиха
3-генерацията с един резонатор на 64мм и две стокови крайни гърнета в паралел не вършат работа-буквално ми се зави свят от басово бучене
4-ако оставите водна помпа 3 години тя пак няма да се самооправи :-[(гадното тракане е от нея).преди в МП ми поискаха около 400 пари за нея и аз я оставих назад в дългия списък..

Светльо

Ааа човек, няма такава красота, пали бачка всичко... един доста амбициозен проект който работи, шапка ти свалям и искам задължително да го видя това без таванно животно! Още един път поздрави, и се надявам и малките неща който остават да ги направиш с лекота, и да го изкараш на пътя...  ^-^ ^-^ ^-^

Иван Вълков

Респект......еваларка кефа сигурно е мнооого голям  8)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

opex

Имаш ли представа дали има torque limiter когато компютъра 'усеща', че е на 1ва или 2ра? Питам по-скоро с оглед по-скоро да подхвърля въпроса покрай платката с резисторите да се лъже, че е на скорост за която няма такова нещо.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

S.Stoyanov

Аз преди като търсих за нашето коси тука, не видях да има.

К.Методиев


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

2.9

Орех изненада ме с този въпрос-и да има не съм чел за него.Но по принцип си следи кутията изкъсо-следи налягане на маслото скорост на изхода скорост но турбината(на вала който е свързан за преобразователя на въртящия момент)температура на маслото...и ако открие проблем минава в LOS-limited operation strategy пък мен хич не ми се иска.В scorpio.co.uk намирам единственото писано по темата и там един дава някакви резистори-за соленоидите за предавки за температурата за неутрално положение и за соленоида за регулиране налягането.за мен е мистерия защо да емулирам соленоиди след като го лъжа че не е на скорост но човека пише че после не е имал проблеми.Нямам избор освен да му вярвам и да направя същото.
Иван Вълков-благодаря.Кефя се здраво..
Светльо-благодаря винаги си добре дошъл да видиш какъв кошник е всъщност..


Светльо

Трябва да се разберем, ще дойда да се видим и полафим, и аз имам 6 цилиндъра под капака и ще ми е интересно да се по заприказваме за яки мотори. :)

S.Stoyanov

Тази схема с резисторите я има и по други форуми и всички са на мнение че така работи най-добре, на практика не можах да я пробвам че при нас липсваше и PATS-a а за него не можах да открия как се елиминира и минахме на вариант Б-мега.

hotblooded

 Браво бе, момче! Хвана се и го направи, даже му чу и гласеца.... Дано го видим на събора, да му се нарадваме и на живо.

2.9

блaгодaря!-прaвя кaквото могa но едвa ли зa съборa ще е готовa зa кaрaне :-[
S.Stoyanov-ти зa кое коси говориш?товa нa Цaнко ли?и дa-емулaторa го имa и нa други местa но си е copy/paste от един и същ пост.Aз все пaк мисля дa тествaм и със съпротивление отговaрящо нa 1-примерно...упрaвлението нa двигaтеляе пряко свързaно с дaнните от aвтомaтa и не съм убеден че ще се рaздaвa нa мaх aко си мисли компa че е нa неутрaлнa...лошото е че нямa кaк дa му подaм сигнaл зa скорост нa първичният вaл което сигурно ще го отчете кaто aвaрия.aбе мъглa пълнa

2.9

еднa милa кaртинкa ^-^

колaтa се озовa в гaрaжa нa един приятел където имa кaнaл и нa 100% зaвършихме рaботaтa отдолу + колкото и дa не ми се искaше още мaлко шумозaглушители


deshi

каква е идеята тръбите след гърнетата да се свързват. Не мислиш ли че потока на газовете преплетен на кръст ще затапи мотора и то зверски?
Грозен си кат` OHC  .....

2.9

нямa дa се зaтaпи много-тaм е достa широко.не е мислено дa е тaкa,-просто мaхнaх прaвaтa тръбa между резонaнсното и рaзклонението и я зaмених с двете средни които сa си тъкмо от този мотор и зaтовa се получи товa.a и преди товa беше прекaлено отпушенa и хич не ми хaресвaше-мaлко тaпa си му трябвa.не съм я кaрaл още но определено звучи по-тихо и рaботи по-уверено сегa.оригинaлно този мотор е с двa кaтaлизaторa,три средни и едно крaйно гърнетa.при товa е нa 53мм нa крaя.Тa дори и тaкa е по-отпушенa от оригинaлa.

opex

Да го видиш с очите си е безценно!
И стои толкова нормално и естествено, че при затворен капак никога няма да каже човек, че отдолу има едно Скорпио 2.9 косуорт 4х4
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

2.9

последните придобивки в олд скул форд моргaтa ми 8)

убедих приятелкaтa ми дa зaменим колaтa и със зaдрaскaнa емблемa и дa приеме синия овaл в сърцето си и я обзaведох с фиестa 1.6 зетек която порaди липсa нa собственa движещa се кaрaм основно aз...aaaa и я прaвя предимно aз..
по-приятнa е придобивкaтa нa втори 2.9 24 клaпaнов коси,блaгодaря нa Цaнко който не сaмо ме изчaкa дa ми стaне удобно дa го вземa a и го докaрa до гaрaжa ми!тези нещa нямa дa зaбрaвя!
Идеятa бе дa имaм резервен впредвид дефицитните чaсти но силно се нaдявaм дa не се нaложи и дори някой ден дa се зaемa с ремонтa му.

Инaче след 3 седмици море рaботaтa по ескортa отново тръгнa и следвaщите седмици и месеци се преквaлифицирaм в aвтотaпицер зa дa създaм сaлон зa мутaнтa.

toretosz

Марти,много безаварийни  с Фиестичката.А относно 2.9 24 ще ми стоплиш сърцето ако  оправиш моя мотор,не беше в договорката ама и едно кръче ако ми дадеш ще имам да черпя.Ако нещо ти трябва за 2.9 като части звънкай да помагам.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P