Поредното MONDEO - mk1 1.8TDI SW вече с темпомат!

Започната от BIGFORDFAN, 30 Март 2012 20:08:48

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

BIGFORDFAN

#30
 И така, днес времето беше доста приятно... и със Светльо се разходихме до Перник......там се видяхме с DidiBao и.......









После и Viksata се включи в изработването на къстъм планка за жилото на газта и на темпомата







След 3 часа работа и доста заголени, срязани и свързани кабели, имаме и резултат: РАБОТЕЩ напълно темпомат на Мондео мк1 турбо дизел  (hrn) (досега не съм срещал друго такова, но може и да има някъде)




Хиляди благодарности още веднъж на Светльо (магьосника) и на Пернишката секта (Viksata и DidiBao), момчета, ВЕЛИКИ СТЕ!!!  (wdo) (fri)







Светльо

Първото МК1 дизелово мондео с пилот! Колко съм се ровил по какви ли не чужди сайтове за мондеота, на такова не съм попадал!  ;D

Иван Вълков

Браво момчета супер е станало. Я споделете подромности имаше ли непредвидени спънки.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

#33
Имаше свършихме цигарите преждевременно.

Всичко става като по книга ако се следят схемите, единствената разлика която открихме е, че vss при дизела е на друг пин.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Backstage

браво момчетаааааа   браво магьосникооооооо  :D
и аз ще слагам но няма намиране на волан....

amplified

Като сваляхте волана какво направихте да не гръмне еърбега? Искам да си разменя воланите, че моя вече е дроп, а имам един новичък :P

Pyrhel

Еърбега няма как да гръмне, вадиш буксата директно. Казват, че за всеки случай се изключвал и акумулатора...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

BIGFORDFAN

 Ееееееее, ти пък не си ли сменял досега? Аз моя съм го свалял поне 5 пъти... Откачаш акумулатора и за всеки случай го изчакваш 20- 30 минути, след това си действаш по план-график:
1. отвиваш винтовете дето държат Аер Бег-а;
2. сваляш го и му разкачаш буксата;
3. развиваш централният болт и разкачаш останалите букси;
4. вадиш стария волан, слагаш новия и по обратния ред сглобяваш;
5. отваряш си една бира и закачаш клемите на АБ, ако не гръмне възглавницата.... си отваряш втора бира!
Успех!  8)

amplified

Супер сте, мерси :)
А за колата няма какво да я коментирам.
Казвал съм ти няколко пъти- мк1 ми е страшна слабост, твоята се движи много приятно напред ;)

К.Методиев

Айде бе пак ви казвам, че това чакане 20-30 минути като откачиш акумулатора са пълни глупости, достатъчно е да не си на контакт за да не запише грешка.

Сигурно над 10 пъти съм го свалял на моята и на още не знам колко коли като работех в сервиза едно време и винаги така сме процедирали.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


Виктор Велев

Марто голям си как ще ми заспи и на мен един такъв автопилот какво точно ми трябва и голяма играчка ли е ?

п.п Евала за готиното мондеото знаеш че ми е слабост така че нямам какво да добавя

BIGFORDFAN

 Благодаря ти за хубавите думи, за Люлинско-Пернишката секта почти няма невъзможни неща, що се отнася до Мондео мк1/2. Аз съм предимно по намирането и пазарлъка за частите, а пък другите са по ''майсторенето''. Резултатите доказват, че като се съберем групата и нещата се получават!
Иначе ти трябва темпомат от бензиново Мондео мк1/2 (от дизел няма да намериш...), най-добре ти да си го свалиш със всичко:
1. волан с бутоните;
2. бутоните под педалите;
3. самото моторче със жилото, което издърпва дросела или лоста на ГНП;
  Общо взето е това, но сега се сещам че Владо скоро си монтира на Скорпиото, почти съм сигурен че и от Скорпио мк2 ще стане.

Bobi

Ухааа! МАрто, вече наистина може да кажем, че имаш уникално Мк1. Браво! Супер е Мондеото!

Backstage

Цитат на: BIGFORDFAN в 08 Март 2013 21:50:47
Аз съм предимно по намирането и пазарлъка за частите,
Марто щом е така ако ти изпадне волан от МК2 ми прати инфо брат моля те

BIGFORDFAN

#44
 Днес реших да пробвам как ще стоят едни ''грозни'',  ''НЕ Коси'' и т.н. 16-ки 7J, мисля че наистина са ужасни....





Гадни са, ама като не са истински Cosworth е нормално...

К.Методиев

Да бе Марто не седат добре, мислим, че е за седан тоя модел. :D

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

BIGFORDFAN

 На седан нищо се седи добре, просто си е грозен  (puke)

BIGFORDFAN

Цитат на: Bobi в 10 Март 2013 05:45:44
Ухааа! МАрто, вече наистина може да кажем, че имаш уникално Мк1. Браво! Супер е Мондеото!
Благодаря ти Боби, това наистина ми беше мечтата за тая кола, още не мога да повярвам че всичко си работи като от завода.

BIGFORDFAN

 Днеска сложих летните джапанки  :))  17-ки, 7,5J









К.Методиев

Добре са летните, малко злобно даже седят. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


ffmk1l

Цитат на: BIGFORDFAN в 21 Март 2013 00:32:22
Днеска сложих летните джапанки  :))  17-ки, 7,5J







Приличат на тези от Мондеото на колегата от Лом.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Иван Вълков

Много добре изглежда визуално, обаче не се ли спъва много колата с тях? Иначе евълла за желанието и меракът да поддържаш автомобила.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

Цитат на: Венелин в 21 Март 2013 06:03:27
Приличат на тези от Мондеото на колегата от Лом.
Да не кажем, че са същите.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

BIGFORDFAN

 Точно тези джанти са, много красива и ''отворена'' джанта според мен.
Иначе Ванка, малко се спъва разбира се, но не е чак толкова зле колкото очаквах. Джантите аз ги купих от Лом, но ги сложихме само за проба, очаквайте ги скоро на друго ''джиджано'' Мондео. Определено си трябват ниски и твърди пружини обаче, ако отзад се качат двама души сега, ще стане страшно...

Светльо

Брутално, като жаба е като го погледнеш отпред V10 TDI  ^-^