Мондео МК3 седан или хечбек събира повече багаж?

Започната от imarh, 01 Септември 2012 17:59:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

imarh

За комбито ясно. Хечбека знам, че е по-удобен за товарене. Но се чудя МК3 седан или хечбек събира повече багажлък отзад (със и без свалени седалки). Като обем  по сайтовете ги дават 500литра и за двете, ама мен малко ме съмнява. Вие какво мислите?


Vasilev

На седана мисля, че не може да се свалят седалките. Така че залагам на хечбека :)

Pyrhel

И на 2те падат седалките. Хечбека може да поеме по-висок багаж. Но мк3 хечбек си е голяма рядкост.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Просвета е различен, на хечбека като отвориш багажника зейва по-голям отвор, и както е казал Пърхел, може да хване нещо по обемно, следователно е по -удобен.
Ръца Пръца

Marlboro

#4
Моя е седан, имал съм трудности с по-обемисти предмети, но горе-долу събира. Малка пералня, 50" ТВ с кашона, 10 торби пясък и догоре с торби цимент...  :D
Хетчбеците са по-редки и доста по-грозни, поне според мен. Или комби или седан, тия средни работи...  8)
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

Иван Вълков

Абе седана като визия няма втори, но като функционалност хечбека е по-добрият вариянт. Аз лично в седана доста неща неможах да побера......а докато бях с хечбек почти нищо не ми се е опирало ;). Така че по темата - ХЕЧБЕКА събира повече багаж

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

така си е хеча е по практичен ,но в тоя клас хеч е екзотика някаква и доста от производителите изобщо не го предлагат

hotblooded

 Хеч-а събира повече само ако му махнеш кората под задния джам. Ако ще ползваш колата за носене на много багаж - вземаш комби или ван. Хеч или седан - на практика определящо дали ще вземеш едно или друго е цената и състоянието на екземпляра, все пак говорим за употребявани коли.
  А интересното е че Мондео Мк4 базовата каросерия е хеч, за комби и седан се доплаща

pantata

Цитат на: Alexi в 02 Септември 2012 19:38:10
така си е хеча е по практичен ,но в тоя клас хеч е екзотика някаква и доста от производителите изобщо не го предлагат

Рено са някви екзотици, лагуна няма изобщо седан :))

Alexi

е Рено обичат да експериментират на гърба на клиентите си:)


Marlboro

На рендаците, не знам как и предното стъкло не са направили да се вдига с предния капак...  :D Важно е интрига да има.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

petermitkov

#11
Карам и друга кола (повечето хора във форума я знаят) която има същия по обем багажник като Мондеото само че е хечбек.
Е няма нищо общо между 2-та багажника въпреки еднаквия обем - онази побира много много по-голям багаж заради голямия отвор на багажа - да кажем не е проблем да се сложи голям бойлер (с гътнати задни седалки) или голяма пералня ( с леко отворен капак на багажника). На мондеото това няма как да го натоваря просто защото не влиза в багажника заради малкия отвор.
За мене хечбека е много удобна кола и много съжалявам че мондеото не е хечбек.
sapienti sat

dimkaraganchev

Няма как седана да се мери с хеча. Може един път в годината да ми потрябва багажник, но знам, че го имам. При седана само се залъгвате, че имате голям багажник, който обаче за нищо не става. А катафалките (комбито) пък въобще не ми харесват, като визия.

BIGFORDFAN

 Просто бях сигурен че твоето ще е най-хубавото колега, колко предсказуем си вече...  :-X

dimkaraganchev

Ами то за това е мое, колега. Иначе нямаше да бъде мое, а на някой друг. ;)
П.П. Само да уточня, че не визирам Фиестата, а другата си кола.

momo76

Зависи какво разбираш под багаж. Имал съм комби и хечбек, товарил съм и седан. Ако ще качваш скове с багаж и ползваш обема до кората на хеча и комбито - всички събират еднакво. Но при хеча и комбито имаш вариант и да махнеш кората и събират и по големички неща.

Докато децата ми бяха по-малки и комбито едва ми стигаше за багажа - колички, колелета. Сега пораснаха и хеча ми стигаше, а имам познати с по 2 деца и се събират във Фокус хеч.
Всичко е до разбирателство с жената колко багаж да носим.
За обемисти неща - хладилници, печки, перални, в седана е почти невъзможно да се сложат, то и в другите е сложно, ама за 1-2 пъти годишно товарене да си купува човек комби.

В крайна сметка си вземаш каквото ти хареса, за багажа винаги се намира решение.

Alexi

според мен лимузина като мондеото не е за товарене на печки и хладилници ... седана има огромен багажник и ако товариш куфари и сакове просто няма запълване .. а за товарна дейност ползвам Кангото ,то за това е създадено ..

hotblooded

 И според мен леките коли не са правени да пренасят перални, бойлери и тем подобни едрогабаритни мебели. Ако ще пренасяме такива неща - по добре да си вземем баничарка или микробусче. Пералня съм пренасял и с Таунус - сложих я на дясната седалка и готово...

petermitkov

Колко повече толкова повече казва Мечо Пух.

Не са направени всеки ден да носят такива неща - но в едно комби защо да не си пренесеш багажа - аз за такива обемни неща съм я ползвал 3-4 пъти - готино е че като ти наложи може да сложиш нещо по-голямо без да се замисляш ...

А и много по удобно се товари обикновен багаж през голямия отвор на багажника на хечбека - да кажем голям куфар се слага много по-лесно в хечбек отколкото в седан.
За мен хечбека съчетава добрите страни на комбито и на седана.

Мисля че повечето мондео-та в Англия са хечбек - може и да греша.
sapienti sat

tropper

Много мнения, някои крайни, някои не чак толкова...

Аз лично съм фен на Хечбека, защото не ми харесва визията на Комбито (особено на МК3), а пък искам когато ми се наложи да мога да кача малко по-едрогабаритен товар. Налага ми се сравнително рядко - 4-5 пъти годишно за работата и 2-3 пъти годишно за лични/домашни превози и за толкова малко просто не си струва да поддържам втора кола - баничарка.
Тук всичко е въпрос на лична преценка.

Колкото до Хечбек на МК3 - аз случих късмет че намерих, но като цяло много рядко се срещат Хечбеци на Мк3 с нормален (ляв) волан. За европейския пазар са произведени сравнително малко. С английски волани се намират често - там май са много повече от седаните и комбитата - но кола с десен волан за мен си е голям филм, в който не искам да участвам.

Колега, най-добре избирай по състояние на автомобила. Ако времето не те притиска да разглеждаш, не бързай. Ако си от София, може на някоя сбирка да дойдеш още преди покупката и да видиш моя Хечбек и на колегите Седаните и да се ориентираш на живо  (fri)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


hotblooded

 Специално за куфар - няма проблеми в едното и в другото. Говорим за хеч и за седан. Комбито на коли от класа на Мондео е друга бира.  За англия незнам - но сега в България МП иска доплащане за седан или комби - за базово купе е приет хеч-а (говоря за Мк4)

Иван Вълков

Само да добавя винаги екстрата "теглич" може да ви спаси от недостиг на място ;). Просто ако на човек му се налага по-често да пренася обемни товари. Неудобството е че трябва да си имаш ремърке/платформа + годишният данък и застраховка. Извинявам се за офф-а

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

supertorr

А кое може да се натовари с 4 крилен гардероб:))
То е ясно седан най-малко/ хеч повече/ комби най-много. Но за МК3 класиката/нормалното е седан-всичко останало е допълнение. Има си и транспортна и товарна техника...