Последни публикации

#91
Focus / C-Max / Re: Бутон за усилване и намаля...
Последна публикация Raka77 - 07 Януари 2025 17:55:04
Не,стандартен с четири крачета.вече мога да усилвам и намалям нормално, както и пускането и спирането на радиото.просто излиза по навън бутона и се виждат подсветките почти.
#92
Mondeo / Re: Форд Мондео mk4 2.0 дизел ...
Последна публикация Alexi - 07 Януари 2025 16:23:35
за това искаш всички стари части да ти си запазят хем да ги инспектираш и да прецениш за тия км до сега кое колко се е амортизирало
#93
Дневник / Re: Нов във Форд света - Monde...
Последна публикация Zhelyazkov89 - 07 Януари 2025 16:08:24
Благодаря за съветите, колеги! Днес минах (минаха вместо мен) да сменя талони в КАТ Варна и остана да си прехвърля застрахователната полица.

 
Цитат на: Pyrhel в 07 Януари 2025 13:45:02Тойотата ми беше със страхотни лупи, но халогенни крушки фабрично, минах през различни експерименти, накрая се спрях на Осрам ЛЕД. Имай предвид, че има 2 варианта на Осрам - по-слаби (за фарове за мъгла) и по-интензивни (за основни фарове) - изключително доволен бях и от 2та варианта, не са евтини - 80 и 180 лв съответно, но с 5-годишна гаранция.
Да разбирам ли, че нямаше проблем и имаше място за замяната на халогенни крушки с ЛЕД и на таблото не светнаха грешки и т.н.? Мисля да сменя къси, дълги и фарове за мъгла.
 
#94
Focus / C-Max / Re: Купих Focus 1.6 TDCI 95к.с...
Последна публикация Mladen Focus MK 3, 95 HP - 07 Януари 2025 15:01:52
Привет и за много години колеги!  (fe)  (hello) От няколко месеца съм собственик на Форд Фокус МК3 2010г 1.6 Quratorq 95 hp-внос от Италия. Количката е хечбек и много ми харесва, но имам няколко въпроса и не знам към кого да се обърна за помощ и съвет. При студен мотор, при тръгване има едно притръсване, абе направо прилашква колата. Оборотите не играят. Като загрее проблемът изчезва. Сега в студените месеци при загрял мотор, на светофар, при пускане на парното 1 или 2, преместя врътката от средно към червено положение, стрелката на таблото за температурата почва да спада. Влязох и в тест менюто и градусите падат. Същото се получава и при спускане, когата колата е по инерция. Не е проблема за 2-3 градуса, ами направо си сваля да речем от 80 към 60 за 1-2 мин. Четох, че това било често срещано при тези Фокуси. Дали и при вас е така или си плаче са сервиз. PS среден разход ми дава 6.4 l/100, градско около 9.4 l/100 С компютър ми казаха, че 3 дюзи са за смяна или рециклиране. Благодаря за помощта! (fri)
#95
Mondeo / Re: Форд Мондео mk4 2.0 дизел ...
Последна публикация fgg - 07 Януари 2025 14:42:45
ivchotr маслото ми е ясно. Но не са ми ясни другите консумативи и за това питам..
относно официалния сервиз, нямам особено доверие на Мото-Фое (поне това на бул. Малинов, София) защото не винаги сменят това, за което си платил...
#96
Дневник / Re: Нов във Форд света - Monde...
Последна публикация Pyrhel - 07 Януари 2025 13:45:02
Честита и безаварийни и безпроблемни км!

За антифриза - няма проблем да ги смесиш. Погледни внимателно на Мондеото да не е жълт - ако е от жълтия - не бих (принципно уж може, но не бих).

Ситроена ми имаше сензори за нивата на всичко - точно колко е маслото, понижено + ниско ниво на антифриза, чистачките и пр. На европейски Форд не съм попадал на такава сигнализация.

Кутията не бих я чакал 100к км, не е толкова скъпо да се смени. Дори и без флъш, само източване или два пъти източване. При моята (факт, че е с дискове) я дават на 60к да се смея маслото.

Тойотата ми беше със страхотни лупи, но халогенни крушки фабрично, минах през различни експерименти, накрая се спрях на Осрам ЛЕД. Имай предвид, че има 2 варианта на Осрам - по-слаби (за фарове за мъгла) и по-интензивни (за основни фарове) - изключително доволен бях и от 2та варианта, не са евтини - 80 и 180 лв съответно, но с 5-годишна гаранция.

За смяна на масло в МП като цена не съм изненадан - стовариха ми 530 лв за масло + всички ф-ри в Еуратек, а извън гаранция - под 150 ако си ги сменя аз и ги взема с отстъпка.
#97
Дневник / Re: Нов във Форд света - Monde...
Последна публикация Жоро Петков - 07 Януари 2025 13:20:51
Да - ще ти се повиши температурата  (tooth) .
Шегата настрана не знам да има кола с датчик за ниво на антифриз - обикновено ако е ниско 1) нямаш парно 2) прегрява.

Този майстор ти иска 200лв за смяна на масло? Види ми се скъпичко. Аз сменям - масло, маслен филтър, горивен и въздушен за 400лв при това в София с масло Магнетек - каквото е по спецификации.

При теб дори не се налага толкова честа смяна на горивен филтър.
#98
Дневник / Re: Нов във Форд света - Monde...
Последна публикация Zhelyazkov89 - 07 Януари 2025 12:44:32
Не ми е казал цената за смяна на маслото. Говорихме за смяната на маслото на мотора и всички филтри - каза, че ще излезе към 600-700 лева. Само масло и маслен филтър - около 350-400.

За дестилираната вода не се и сетих, може така да направя. За протокола - компютърът предупреждава ли за прекалено ниско ниво на антифриз?
#99
Дневник / Re: Нов във Форд света - Monde...
Последна публикация Жоро Петков - 07 Януари 2025 12:08:19
"Необслужваемите" кутии с хидротрансформатор се водят lifetime, а този лайфтайм е точно 150 000км. Така са решили счетоводителите на фирмите. Дори 80 000км ми се струва много. Каза ли ти цена за смяна на маслото?

За антифриза - теоритично не би трябвало да стане нещо, но ако е за толкова малко и да си вържеш гащите защо не досипеш малко дестилирана вода?
#100
Дневник / Re: Нов във Форд света - Monde...
Последна публикация Zhelyazkov89 - 07 Януари 2025 11:10:06
Цитат на: Alexi в 06 Януари 2025 17:19:36аз лично бих я карал до около 100-120к макс и бих я продал ,както и при първи симптоми че има проблем с кутията
Аз на един автомобил повече от 40-50к км досега не съм правил, предполагам и тук ще е така. Какво имаш предвид под "първи симптоми на проблем с кутията"? По какво мога да позная, че тръгва да си заминава? Има ли характерни преритвания или да става по-бавна/да се двоуми? Иначе се чух с ПФ Варна, човекът най-спокойно ми отговори на всички въпроси. Поговорихме и за кутията, каза че действително дават да не се сменя маслото на тази кутия или да се сменя на 150+к км (не помня кое от двете беше), но той би ме посъветвал да го направя на 80-100к км.