Ford Fiesta XR2 2.0 Turbo

Започната от kenwood, 08 Октомври 2012 22:35:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

flowsky

Човече.. самолетче е!


opex

Цитат на: К.Методиев в 27 Септември 2016 18:33:43
Колектора от фокус рс ли е?

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Да :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

kenwood

От рс е, но е много умрял горкия...формата му е трепач буквално :) за 300 на мотор ще е добре ,ама за сериозни резултати ще си трябва по нормален :)

kenwood


Продължавам със набавяне на неща за Зетек номер 2  (rofl)


Айде да прослушаме как се представя и иновейта в сравнение с АЕМ. Другото  са нови свещи иридивеи на денсо 24ки и перформанс кабели за тях на няква английска фирма но с доста ниско съпротивление.

kenwood

https://www.youtube.com/watch?v=k0iDjisIBi4

Един стар клип...оня вика нещо капе  (rofl)

opex

Бездарните коментаторчета обаче все ще си стоят там - отстрани :)

Като си помисля, че сега върви бая повече направо... не ми се мисли :D
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

kenwood



Имах и проблеми с темп. на маслото и взех един кит...най-малкия 7 row и без термостат...нарочно. Искам да видя как ще се държи температурата и с нормално каране и на ръчка и чаак тогава ще слагам термостат и по-голям радиатор. Намерих и добро място за него отпред отдолу ниско, защитено от предната греда, директно в него да духа  :D , впрочем една от причините да е малък в началото е никаквото място за монтиране и на  каквото и да е в коша пък какво за още един радиатор.  Видя ли че върши работа ще взема и нещо на "мокал", нещо качествено, че тия китайци са си ....мамата  (rofl)

kenwood

Май стана от година до година да пиша в тая тема  ;D След като за 3 години смених 2 мотора, тази година се спрях отново на 2.0 зетек турбо, но имах страшно много проблеми, първо тръгна от разработката на двигателя и куп дребни проблеми съпътстващи я, после счупих
пружина на клапан и добре че бях с ниски обороти, после проблеми с бууста, които нямах предишни години (пренадуваше доста сериозно след 6000 и то забалежете с т3т4 турбина). Накрая ме довършиха проблемите със съединителя (който умря точно на диното) и полиуретанотите тампони на двигателя, които ги буквално тотализиах. Послено на диното изкара 210коня на колела с ненастроен аванс и 1 бар налягане. После закрепих нещата и карах на драг, като направих минимални промени по софта и в крайна сметка на 1.05бара налягане фиестата успя да прасне 13,1сек на 400, с 2,36 60 фута и 183кмч., с което успях за поредна година да си подобря личния рекорд.