Вибрация при ускорение Фокус-2-

Започната от F Focus, 04 Юли 2023 17:21:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

perun

#90
Цитат на: Ozzie в 15 Януари 2024 22:30:25да де, но в случая съвсем не е така
Има си хора дето преценяват кое и как трябва да бъде.
За мен всичко е нормално, даже така е по-ясно...
Най-важното е да се спазва добрия тон...


ivchotr

Вибрация в полуваловете може да се получи и от монтиран накриво двигател. Ако са откачани тампоните по някакъв повод - за смяната им или защото са пречели за друг демонтаж/монтаж, примерно. Това ми се е случвало и на мен, та трябваше да дооправям след чужда намеса. И ако двигателят по принцип не работи добре и тресе заради това, нещата съвсем се скапват. Като цяло е добре да не се разводняват темите, но понякога се налага.

F Focus

Благодаря на позитивно и полезно отговорилите!
Дотук съм вдигал 80км./ч. в града и проблемът го няма-надявам се и при двойно по-висока скорост да е така! ^-^
Старата полуоска си я прибрах (много дълго желязо, бе!)-трябва да се смени вътр. каре и опорният лагер...не знам има ли смисъл...може пък да я продам евтино в това състояние, още я возя в багажника, където се събра по диагонал едвам ^-^

Ozzie

И кой мислиш, ще купи разбита полуоска? Отивай я връщай за старо желязо. Едва ли ще ти се наложи нова смяна, докато автомобила е в твоите ръце.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

F Focus

Ами Ози полуоската е оригинална и е разбито вътрешното каре(т.н. трипод, който качествен струва около 100-150лв.), маншоните и на двете карета ги смених миналата година, външното каре е топ. Никога не съм правил "тънки" сметки при поддръжката на автомобилите си, ама ако пак се разтресе след двайсетина години...знам ли? :))  :))  :))
Абе смях да има! :)

ivchotr

На дизеляка му сменихме преди няколко години единия полувал, че се беше разтресъл яко и след още две - три години новият също беше станал за смяна. Не помня каква марка беше. Та пак го сменях. 
Щом си сигурен за състоянието на останалата част от оригиналния полувал и се налага да се смени само триподът, може да се окаже по-доброто решение, ако си изтеглил късата клечка с новия и той не изкара дълго време както при мен.

perun

Идеята за рециклирането никак не е лоша.Има качествени части и не е сложно.LÖBRO дето се продава 300-400лв. също е рециклирано.Повечето други марки в този ценови диапазон са с ниско качество...

F Focus

#97
Цитат на: ivchotr в 16 Януари 2024 21:45:09На дизеляка му сменихме преди няколко години единия полувал, че се беше разтресъл яко и след още две - три години новият също беше станал за смяна. Не помня каква марка беше. Та пак го сменях. 
Щом си сигурен за състоянието на останалата част от оригиналния полувал и се налага да се смени само триподът, може да се окаже по-доброто решение, ако си изтеглил късата клечка с новия и той не изкара дълго време както при мен.

И на мен ми протече същата мисъл.
Доколкото разбрах вътр. каре не се сменя трудно, а опорният лагер?
Протече ми и друга мисъл( ^-^ )-дали не е добре след около месец да проверя за теч и нивото на маслото в ръчната ск. кутия, щото се вади старата полуоска и се пъха новата, като излизат/влизат през семеринг, който не е първа младост?

П.С. Изрично помолих да се обърне внимание на тампона на ск. кутия-бил ОК.

saggy

Аз имах два протекли семеринги точно на скоростната, където влизат двете полуоски, които смених преди време. По това време смених за първи път маслото на скоростите. Огледай семерингите след някой друг месец, щото няма нищо вечно. И да ти липсват 100-200гр. масло не е фатално при смяна на полуоската, все пак е минимум 2литра, щото знам скоро си го сменял.

F Focus

Правилно помниш-сменявах скоро маслото на ск.кутия с такова на Yacco, което беше много висок клас баш за моята ск.кутия (38лв./л.) и след месец реших да сменя всичките маншнони на каретата в "Дунев сервиз мотор-спорт". Както съм писал след 2-3 дни вдигнах капака и откъм вътр. дясно каре всичко в коша беше омазано в масло! Отидох за рекламация, взеха ме веднага, двама-трима някакви не знам дали мога да ги определя за читави механици вдигнаха колата, нещо ръчкаха и ми казаха всичко е ок. Теглих им една майна и обзет от съмнения отидох в друг сервиз за проверка нивото на маслото в ск. кутия-липсваха 0.5 литра от общо два!!! Какво са правили тия миндили в "дунев" нямам представа, но е ясно, че нищо правилно и съвестно! Допускам, че заради дейността им и стигнах до проблем с вътр. дясно каре.
Всичко описах съвсем подробно в другият форум, но се повтарям, ако някой не го е чел там.


ivchotr

Тези в сервиза на "Дунев" не знам как още успяват да привличат клиенти. Аз съм ходил веднъж и повече не стъпих там. Ама като се има предвид, че в София се е пренесла половин България, а колите у нас наброяват към 3 милиона, може да се приеме, че ще имат възможност да тровят живота на хората още известно време  :D 

Водниядух1

Питайте когото искате и особено други сервизи-какво им е мнението за Дунев. Доста простотии с лицензи,отработени масла и други са измислени за да ''помогнат'' на Дунев. Този човек сигурно не яде нищо щото постоянно го хранят-него и други негови роднини до 9то коляно...

F Focus

#102
Вече може да питате и мен за сервиз "дунев"! >:(
При смяната на маншоните скобата на вътр. дясно каре не беше стегната добре, че и маншонът беше с цепнатина около 3мм. откъм външната му страна и стигаше до скобата. Отделно, че един дявол знае какви са ги вършили, та ми липсваше половин литър трансмисионно масло?! Като обрах малко масло от залетият кош отпред в дясно същото си миришеше досущ, като трансмисионно-тази миризма не мога да я сбъркам. Не знам как мирише греста за каре? Като се върнах за рекламация ми казва-"ама не сме вадили трипода, няма как да е изтекло масло от ск. кутия, видиш ли! И греста за каре след малко работа бързо придобивала вискозитет на масло, та затова е оляло навсякъде-и досега не мога да разбера така ли е, та маслото било от греста на карето? Теглих му една майна и толкоз.
Язък му за авторитета от времето на соц-а и добре оборудваният голям сервиз на комуникативно място! Дано го закъса, че да му мойде акълът, ама надали, щото тепърва има много клиенти, които да разочарова, както и много сервизи, като неговият! (:...Че и често "цъфти" по телевизиите, като експерт да ръзи мозък...
Затова е важно да споделяме мнения за сервизи и търговци на авто-части и консумативи по форумите!

F Focus

Както е редно да приключа темата, след като тези дни навъртях около 300 км. по магистрала "Тракия", като настъпвах добичето със скорост 140 и чат-пат 160 км./ч.-обороти 4200-5000 об./мин. с късите ми скорости IB5>:(
Купето "спи", като само при определени сравнително високи скорости едвам се усещат леки вибрации, които мисля, че са от баланса на гумите-бях писал, че в "Медина-мед" на бул. "Вл.Вазов" в София миналата година дисбаланансът на предните гуми беше 25гр., а си плащам всеки път баланс (уж) на гумите...Ще проверя баланса на "Радиал" да видя какво ще се окаже?


perun

Направи първо един реглаж, ако не си свършил вече тази работа.

saggy

Ей, Фокусе, и ти да затвориш една тема със happy end.  (rofl) Пробвай Радиалът под моста Чавдар - скъпчии са, но чувам, че са доволни хората.

F Focus

#106
Що така мислиш, Саги-и други теми съм приключвал с хепи-енд ^-^
От "Радиал" от над 20 години не съм имал оплаквания и само там сменявам масла и филтри, което се случва пред мен! Е-стимулирам ги допълнително-майсторите са двама, но и двамата си разбират от работата-евала! Моторното масло и диференциалното си нося аз, както и спир. течност. Филтрите купувам от тях ("Филтрон" обикновенно-мисля, че са добри).
Относно цените им то и в "Медина-Мед" са подобни, но предпочитам да платя повече и да забравя, а не да доплащам допълнително.

perun

Цитат на: saggy в 01 Февруари 2024 20:31:12Ей, Фокусе, и ти да затвориш една тема със happy end.  (rofl) Пробвай Радиалът под моста Чавдар - скъпчии са, но чувам, че са доволни хората.
Е тъкмо там ми взеха пари за изправяне на джанти дето нямат изправяне.Тъкмо го бях забравил и взимам гуми-те криви, едвам ги върнах.Повече не съм стъпил там...