Capri-то на Краси Георгиев

Започната от Pyrhel, 26 Септември 2011 23:03:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Днес се чух по телефона с Краси. Няма против с представянето на автомобила. Ето я и тази уникална машина!







































Скоро се разбрахме да се засечем - или аз към Пловдив като ходя, или Краси към София, така че - ще има още снимки на машината, дори с новия мотор! (clap)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Bobi

#1
Красота! (happy) (clap) (clap) (clap)

VENTCI

Невероятна машина (thup) Доста си се трудил. Може би бих сложил друга ръкохватка на скоростния лост. Със здраве да си я караш

audio spirit

#3
Ей калпазани, кога разбрахте за новия мотор ?  ;)
Живи и здрави.......за догодина ако не ни мине котка път , ще помогнем на Краси и с интериора малко :)
Заколегата който коментира топката на скоростите
Идеята първоначално беше да запазим колкото може повече от времето когато моделът Е бил актуален. Щеше да има и оригинален волан от бял седеф "или е кост....не мога да се сетя " но уви не мога да го изнамеря из избите, гаражите  :'(

Alexi

нещо не ме радва огромния говорител по средата на централната конзола инак всичко останало е на ниво ,правено с много мерак и пари и се е получило добре

ilko

aуу мания  8)
какъв ще е новият и мотор?

Иван Вълков


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

audio spirit

#7
Здравейте. Днес Краси мина през сервиза и с доволна физиономия каза , че новия двигател се е наместил в коша. Двигателя до колкото съм в час е от Форд Скорпио 2,8л 150 коня "ако бъркам  моля да ме извините". Сега след пробното поставяне ще бъде изваден за да се боядиса наново коша а двигателя да бъде срвизиран, обслужен и накипрен прилежно. После предполагам ще ми трябва поне седмица за да бъде свързана и пригодена моторната инсталация към купето и разбира се всичко да бъде като по учебник :) Имаше малък проблем със стойката на монтирания втори акумулатор но благодарение на ъглошлайфа всичко се коригира на време  (thup)
Толкова за сега. И аз чакам повече информация :)
(fri)
Колега Alexi,
Големия говорител в средата се помещава точно там за да може да е празен/чист  багажника. Има едни караудио щуротии заради които се наложи да е там  (stir). Сега стискаме палци поредната скоростна кутия да е с къс ход на лоста иначе я загазваме яко :(

Danchev

#8
С коя кутия ще събирате? Ударете една приказка с колегата vladi tanev той ще ви обясни как да си направите шорт шифтър, мисля че има и снимков материал.
Неговата разработка е за МТ75 и незнам дали е приложима за Т-тата .... тук има малко снимки http://forddrive.50.forumer.com/viewtopic.php?f=16&t=54&start=70
В зависимост от изработката хода може да варира доста. При него в началото лоста мърдаше не повече от сантиметър.
How about a magic trick?

Pyrhel

Ще видим Каприто на Краси и на събора (happy)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Dmitarcho

Уникален автомобил !!! Евала на всички който са работили по колата ;)

п.п. Дали ще ме пуснат да постоя 5 мин. гол вътре :D
Ръца Пръца

Sparco24



radoslav94

Много добра кола.Защо някой не вземе да "изнасили" собственика да напише по подробно за самата кола.Интересно ми е каква е историята.