Дюзи

Започната от toto, 07 Септември 2017 15:00:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

toto

Здравейте,

напоследък колата ми форд smax сутрин докато не поработи малко взе много да прелопва нещо все едно прескача някой цилиндър.
Предполагам, че това ще да е някоя дюза, която не работи добре и ще трябва да се сменя. Знаете ли колко струват тези дюзи и може ли само една да се сменя или трябва всички? 2008г. е колата.


Alexi

тоя мотор не страда от дюзи ,по скоро е нещо друго освен ако не е на преклонни км

Pyrhel

На Мондеото имах такъв проблем, също пушеше доста на неизгоряла нафта. По някаква причина докато беше студена, ЕГРът не уплътняваше добре. Бих боцнал ламарината да го пробвам.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

toto

Не пуши колата, на близо 200000км е не са чак толкова много според мен. Иначе си работи добре, но докато е студена прескача. Този ЕГР са ми го преглеждали и би трябвало да е наред. Обаче има една миризма като на химикали докато е студена от изгорелите газове.

toto

По въпроса с дюзите, да ти кажа не знам дали не страда, но са сменяни не знам защо 2 дюзи докато е била в гаранция, което ми се струва, че явно нашата нафта добре ги обработва   (rofl)

Alexi

то от нашата нафта до нашата нафта има разлики .. това едно на ръка ,после ако е в БГ сменяно по гаранция - най вероятно някой приемчик са му трябвали 2 нови дюзи по скоро ..

toto

Нямам идея, но карам със скапата нафта на ОМВ. Пък кой какво е сменял го видях в книжката и в мото пфое в историята на колата. ОТ там нататък не знам. Въпроса е какво да правя?

hotblooded

С на ОМВ скапаната нафта - скапаните двигатели на VAG - изкарват по 350к км на служебните на коли без проблеми и след това други им се радват....
Цилиндъра може  да прихлопва от много работи,  дистанционно няма как да помогнем. Ако е дюза - първо започва да прави проблеми при "мръсна газ",  така както го описваш - проблема е другаде

Pyrhel

В първия момент и аз го прочетох като скапаната, ама май е скъпата? :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

toto

За скъпата нафта става въпрос. Закачиха ми някаква диагностика и като естудена колата когато ги прави номерата показва неравномерна работа в едната дюза. Като загрее работи нормално? А кажете сега.


Mondeicho

Направете теста с обратната нафта освен, да видите какво им е положението на дюзите...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

V.Buzev

Тури една добавка за прочистване на горивната система и дюзите и виж дали ще има подобрение!
Виж си EGR-а както е написал Pyrhel, както и дебитомера дали не е позацапан!

toto

Всичко съм правил и добавки съм слагал и егр съм чистил. Ефектът е кратковременен. Това с обратната нафта не го знам обаче какво показва? Ама в крайна сметка нали диагностиката ми показа на студен двигател едната дюза не бачка нормално. Като загрее двигателя се нормализира.

Mondeicho

Теста за обратната нафта ти показва точно как работят дюзите, това на диагностиката е понякога неточно. Има много информация в интернет и нашите форуми ако те интересува. Във всеки що годе грамотен автосервиз могат да ти го направят.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

всъщност показва само състоянието на клапаните за обратната нафта ,които са слабо място на мк3 .. вече как работи дюзата излиза точно на читава диагностика ,а най точно ако се смъкне и сложи на тестер на Делфи ( тук там имат такъв по сервизите )

toto

Ще я карам на сервиз, но за сега ми трябва да върша работа с нея и не ми остава време. Обаче вече се задръсти яко, защото понякога едвам качва баири и все едно някой ме тегли в обратна посока. Даже вчера изведнъж отказа да включва на скорост (автоматик е колата) и ми изписа engine mallfuncion  и си помислих, че съм я довършил ??? но като я загасих и запалих пак тръгна явно нещо електрониката се бъгна.

V.Buzev

Щом се спъва колата и както си написал по-рано мирише на химикали, явно има нещо запушено - я катализатор, я DPF (мисля че имаш такова животно). Трябва да се види и каква грешка е записала!

toto

и дпф филтъра ми е обработван на висока температура преди време.

toto

Хора да ви кажа не знам какво  ви е мнението, обаче някой ми каза , че нафтата на ромпетрол била добра. взех, че сипах и колата върви по друг начин и тъй като не съм я закарал още на ремонт за дюзите работата значително се подобри на двигателя. има го проблема сутрин, но изобщо не е в тези измерения. Кажете ми сега какво е това чудо?