Климатроникът в Галакси спира да духа студено

Започната от Николай Николов, 29 Юли 2017 19:26:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Николай Николов

Галакси 2.3 2001г климатроника има проблем.Системата е пълна с фреон до горе,компресора включва.Значи при включване на климатроника компресора тръгва и започва да духа на таблото студено.Замервам температурата ,почва да пада.Стига около 12-13градуса и престава да духа студено ,все едно съм изключил климата.При блока за управление на климатроника чувам някакви прекъсвания все едно кабели дават на късо.Изключвам двигателя,след време пак повтарям процедурата ,тръгва студено за известно време и после спира студеното,вентилатора набива нормален въздух.На таблото ми светна и един голям надпис СТОП със звуков сигвал на 1-2секунди и угасна,но имам нещо и в скоростите та не знам поради каква причина свети този надпис?Ако ,може да помогнете?Благодаря!


Pyrhel

Перката на радиатора отпред включва ли се като пуснеш климатика?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Николай Николов

Включва се,но не на бързата скорост,доста по късно се включва тя!

Николай Николов

Този знак СТОП дето споменах по горе,където ми светна на таблото може ли да е от ниско ниво на някоя от течностите?забелязах,че ми светна 2пъти на изкачване на височина.Погледнах нивото на антифриза беше по ниско от минимална граница.Долях и пак ще тествам.

hotblooded

Как напълнихте системата на климатика "до горе"? Ако е препълнена - може да изключва поради високо налягане.  При запушен дехидратор - също

Николай Николов

Ходих на ,,специалист,, така да се каже.Включи машината ,в системата имаше около 350г фреон ,изтегли го ,масло и т.н. Тества за ,,дали държи налягане,, и след това го напълни.видя преди това на лепенка под капака на двигателя ,колко е по предписание  и това беше.стартирах двигателя и..........климатика не стартира.Запалих колата и се прибрах.На следващият ден запалих двигателя и включих климата,усетих че тръгна компресора и започна да духа студено,замерих градусите ,които започнаха да падат до около 12-13 и до там,като че ли изключи ,известно време набиваше външен въздух.Спрях двигателя и повторих упражнението и пак същото ,така вече трети ден .От блока за управление на климатроника след ,като го пусна след известно време чувам звуци все едно става късо съединение,ама там ли е проблема ??

Николай Николов

Значи допуснал съм грешка!Перката не се включва ,като пусна климатика.Дали това е причината за проблема.Как е принципа на действие.При неработеща перка не стартира и климатика ли??

Pyrhel

Климатикът се изключва при неработеща перка ако е на място колата, при висока скорост, вероятно ще работи.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Николай Николов

Днес най накрая намерих читав човек да ми прочете грешката,тя Air flap v154  или казано моторче дето затваря клапите в таблото.Гледах клипове на най различни коли за демонтаж ,направи ми впечатление че един юнак го разглоби моторчето напръска със спрей ,сглоби и всичко ок.Не успях да намеря клип точно за Галакси ,ама няма да е на по различно място.Сега дилемата е дали да се търси ново,втора употреба или да се демонтира моето и пробва със контактен спрей??

Pyrhel

Без да видиш какво му е на твоето - няма как да знаеш какво да правиш.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Николай Николов

Да,колега така е!Тази вечер на хладина мисля да демонтирам,преглед и тогава ще правя заключения......Благодаря ти за дискусията!

Николай Николов

Ама хич не ми се рови под жабка,пласмаси и т.н.Дали няма да стане с един директен кабел към перката.завърташ стартера и перката тръгва ,от там и климата.Като не ми трябва клима махам кабела ........

Николай Николов

днес направих нова консултация в един сервиз,казаха че няма връзка с машинката за клапите и перката.И моето мнение клони към тяхното,сутринта като запалих климатика работеше перфектно,по късно като по загря колата и се вдигна външната температура перката спря да върти и от там и климата спря.

V.Buzev

Мой колега само че с Рено Лагуна 2, но с климатик имаше същия проблем. В сервиза разглобиха таблото и извадиха модула с врътките за климатика и се оказа, че буксите към платката са му нагорели и един транзистор е гръмнал - явно този, който отговаря да се включва перката на радиатора. След подмяна на панела нещата си дойдоха на място. Много е вероятно и при теб да е същата драма.

toto

Да ви кажа, аз сменях четки на вентилатора съвсем скоро и признаците на климатика бяха същите. Работи само като е студена колата и като загрее перката изключва. Като изключи перката не може да се контролира налягането на фреона и климатика спира. Така, че търсете проблема в перката или блока за управление на оборотите на перката.