Електрическият автобус Youtong приключи тестовете в София

Започната от Проектоновинар, 27 Май 2017 15:33:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

аз като човек дето покрай другите си дейности инсталирам и поддържам оборудване за ГТП спокойно мога да кажа ,че преглед се минава напълно фиктивно в 90% от пунктовете .. и няма нито един върнат или спрян от движение независимо какъв барутник кара човек .. отделно има уреди дето така или иначе не отчитат димност/4 вредни компонента макар че са си одобрен тип в БГ и т.н.


ivchotr

Цитат на: Pyrhel в 01 Юни 2017 23:40:20
Как когато изгаряш нещо се получава нищо (цитирам: "уред не отчете изгорели газове от колата, работеща на пропан - бутан")? Излиза, че ако запалиш колата да работи на газ, в гаража със затворени врати, можеш да легнеш да спиш спокойно в гаража?

Факт. Бензина го отчиташе, газта не. Явно количеството въглероден диоксид е в норми, които не се считат за опасни. Пък и не само в този пункт. Даже в един пункт, намира се близо до надлеза в Дървеница, някъде зад бензиностанцията срещу КАТ, започнаха да провеяват колата, мина си газанализатора и ме върнаха заради спирачката на задно колело. Показа с някакви стойности под другите колела. Оказа се, че цилиндърчето беше протекло. Ако даваше големи стойности на изгорелите газове щяха да ме върнат още заради тях.

hotblooded

Имай предвид че българските норми за изгорели газове  ги минава и ГАЗ-53, с двигател Перкинс (двигателя е модел от 1957 година), както и ВАЗ2101 (модел 1966)...   

TourneoRS

ЦитатПовече светлина за решението на "Литекс моторс" да тръгне към фалит хвърлят няколко действия на дружеството през последната година и половина. Справка в имотния регистър показва, ще още през юли 2015 г. компанията е прехвърлила целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството "Торинекс" за сумата от 11.4 млн. лв. Само десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от "Торинекс" към компанията "Ловеч моторс", която от средата на миналия месец вече се казва "Българска автомобилна индустрия".

И двете дружества на практика водят към собственика на "Литекс" Гриша Ганчев. "Торинекс" формално е компания на Илия Георгиев, който участва в управлението на "Бългериън шугър къмпани" и "Литекс консултинг". "Българска автомобилна индустрия" пък е собственост на Андон Димитров, който участва в управлението на ПФК "ЦСКА-София" и "Централна автогара". Още под старото си име през април 2015 г. "Българска автомобилна индустрия" е учредила ипотека на производствената сграда и логистичния склад на завода в полза на Интернешънъл асет банк като обезпечение по договор за кредит. На 22 март ипотеката е цедирана от банката на "Литекс" АД.

С две думи говорим си за пари между стари другари..

Та за какво ми спорехте , стари коли, прегледи, кочината на свинките  :D
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Alexi

Цитат на: hotblooded в 03 Юни 2017 11:10:50
Имай предвид че българските норми за изгорели газове  ги минава и ГАЗ-53, с двигател Перкинс (двигателя е модел от 1957 година), както и ВАЗ2101 (модел 1966)...   
тука всъщност е интересно ,че наредбата не е една и съща за всички .. ако караш кола преди 2000г ,важи старата наредба която е много лабава и всеки минава .. ако колата е по нова наредбата се изравнява на нивото на европейската ,но малко са пукнтовете които връщат коли ,врътки има много