Покупка на Фокус или Мондео

Започната от kok4o80, 29 Март 2017 12:59:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kok4o80

Здравейте, обмислям да си взема Фокус МК2 хечбек или Мондео МК3 седан дизел. Засега клоня повече към Фокуса с 1.6 TDCi, 109 коня мотора, който е разработка на Пежо, като за него прочетох добри отзиви.  Гледам, че го има и с 1.8 и 2.0 TDCi, какви са отзивите за тях, кой ги произвежда, как са като разход и подръжка. При Мондеото главно се предлагат с 2.0  TDCi 116 и 131 коня, тука как стоят нещата. Един от задължителните ми критерий при избора е колата да има ESP. Гледам че по повечето обяви пише че има ЕSP, но бутона, който е за включване и изключване не е наличен, само на един Фокус го видях. При Мондеото при повечето е наличен. Въпроса ми е възможно ли е колата да има въпросната система, но без бутон или джамбазите си го пишат просто ей така, че да ни сапунисат. Другото ми питане е за аудио системата, тази на Форд и Сони, подържат ли MP3. Едва ли бих взел автомат, но да питам и за него как е, подръжка, разход на гориво. До момента съм карал Лагуна 1 на газ, която ме разби от ремонти, а сега карам Шаран 1 дизел, който пък се оказа желязна машина, но вече поостаря.


Alexi

писано е по всичките ти въпроси ,сядай и чети :)

Mondeicho

Да, така зададени въпросите, трябва да се пише много дълго, има много условия задачата ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

B.Stoilov

Карал съм C-Max 2008 с 1.6TDCi 109 коня, също и като фокуса, който търсиш, но 2.0 TDCi 136кс. И двата мотора са доста прилични, и като цяло не сме имали проблеми с тях, но това донякъде може да се дължи на факта, че и двете коли бяха закупени от втората употреба на Мото Пфое, със сервизна история.
2.0 има доста тяга заради въртящия му момент, даваше ни 8-9 градско, същият разход беше и при C-Max-a с по-малкия мотор, но там вече се дължи на по-голямото тегло и формата. При C-Max-a нямаше бутон за ESP-то, включва се и се изключва от менюто на бордовия, най-вероятно заради ниското ниво на оборудване. При фокуса - нашият имаше, но беше Titanium, по-ниските нива може да са през менюто отново. Sony-то чете дискове с формат MP3.
Лично бих препоръчал да си вземеш 2.0 TDCi Focus, като комфорт вътре колата е прилична, а и си понавървява, ако търсиш и това де.

kok4o80

Ами вече е решено, Фокус ще се взима, сега колебанията са с кой от двата мотора 1.6 или 2.0. Доколкото рових и четох като здравина и подръжка са на горе долу едно ниво, като икономия доколкото има споделяно за разхода на гориво 1.6 трябва да е по икономичния. Конкретно се колебая между тези двата:
http://www.cars.bg/c1968613
http://www.cars.bg/c2046077

Alexi


Mondeicho

Освен за данъка, по-малкият двигател няма никакви други плюсове. Разхода ще е същият според мен, но това че ще имаш повече мощност във всеки вдин момент може само да ти е от полза. Единствения проблем е сега да намериш читав екземпляр...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

Кола се купува веднъж (За неопределено дълго време). Така, че си търси 2.0 136. Данъка е веднъж годишно, но колата й се кефя най редовно. Все пак, ако изпадне читаво 1,6 спрямо дарак 2.0 няма какво да се чудиш. Всичко зависи от МОМЕНТОНО състояние на автомобила, сега може да е кукла, а след 1 месец да изкиха, няма как да го знае човек предварително.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

B.Stoilov

Взимай 2.0, по-горе колегите са прави за рязкото ускорение във всеки един момент.

Ей тея мен много ми допадат, но вече ти си знаеш с какъв бюджет разполагаш. И като ниво на оборудване са перфе.

http://www.cars.bg/c1690223

http://www.cars.bg/c2008195

kok4o80

Благодаря ви за съветите, ще е според състоянието на конкретната кола, данъка не ме притеснява разликата между двата е малка. Да наистина и на мен ми допадат, но единия двуврат другия ми идва скъпичък.