Пукане в предното стъкло след смяна

Започната от To4kata, 12 Февруари 2017 08:32:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

To4kata

Колеги,
ноември месец смених предното стъкло. Намерих фирма, която сменя на място пред блока /пред мен/. Предпочетох европейско Guardian, като запазиха старото уплътнание. Стъклото пасна чудесно, дори по-добре от оригиналното /което според майстора също е сменяно/. Температурата беше 7-8 градуса, като колата остана на място 4 часа, след което отскочих до училище да прибера детето и това и беше карането за близо 24 часа. След това естествено леко пращеше при движение, което постепенно отшумя. Остна обаче едно пукане в горния ъгъл пред шофьора /при минаване през неравности/.

Моля ако някой има опит да подскаже: пукането от самото стъкло ли идва или е възможно да е от гуменото уплътнение, което се е поудървило доста и вероятно има тук таме луфт? Самото уплътнение не забелязах да го лепят, просто го надянаха на стъклото.


sinnerman

#1
[attach=1]Има две подложки, който се слагат в долната част на стъклото преди да се залепи. Вероятно не са ти ги сложили. Ролята на уплътненията е декоративна.След 4 часа престой, не трябва да ти пращи нищо. Преди залепяне, рамката на колата се обработва с препарат, после се нанася тънък слой силикон и едва след това се поставя основния силикон. Той залепва  в посока от вън навътре.

To4kata

Ами като свалиха старото тъкло /оригинално с логото на форд/ подложки никакви не видях. Изчистиха стария силикон от рамката с фино ножче, минаха рамката на колата с някакъв препарат, сложиха старото уплътнение, нанесоха силикон върху стъклото, и го монтираха. Легна чудесно, дори като се загледах стоеше по-добре в рамката от старото. Питах за гуменото уплътнение защото по целия периметър на стъклото то стои много плътно, а в този край, който пука има минимален луфт и затова реших, че през неравности може да почуква и оттам да чувам това припукване.

Mondeicho

Моето също го смених сега зимните месеци, но горе и долу си имаше уплътнения, а тези лайсни са само декоративни. Седя 5-6 часа и след това си я карах, пукаше 2-3 дни и след това вече нямах шумове оттам. Стъклото беше Nord Glass, полско.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

To4kata

https://www.youtube.com/watch?v=pDjAnOOupj0

При мен технологията беше същата като от клипа, само дето е без подгрев. Не видях допълнителни уплътнания. На новото стъкло монтират гумената лайсна по трите страни /горе и от двете страни/, а на долния ръб пластмасова лайсна за която се закопчава декоративния пласмасов капак покриващ чистачките. Силикон сложиха само на стъклото, точно като на клипа.