Комплект ангренажна верига, Duratec 2.0

Започната от nixel, 07 Януари 2017 01:05:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

nixel

То така и така тези процедури на пролет ще ги правя, но се оглеждам та се чудя каква верига да предпочета.
Оригинален комплект от мото пфое не е хич евтин.
От пловдивския моторкрафт ми обявиха цени:
1. Ангренажна верига - 196лв.
2.Успокител верига -82лв.
3.Обтегач верига - 121лв.
4.Хидравличен обтегач - 77лв.
5.Зъбно колело колело колянов вал - 158лв.
6.Зъбно колело разпределителни валове -120лв. За бр.

Интересното е че намерих афтърмаркет пълен комплект от SKF - http://www.autodoc.bg/skf/8014639
Както и малко по евтин вариант от SKF-a на FAI.
SKF знам че са от хубавите марки, но не знаех че правят вериги.
А FAI ги чувам за сефте.

Ясно е че оригиналното си е най добре. И все пак някакви коментари за SKF и FAI ?

Май трябваше нова тема да си отворя. ::)


Alexi

А защо искаш да смениш веригата ,дрънчи ли .. до сега не съм чувал някой да я сменя на 2.0 бензина

sinnerman

Цитат на: nixel в 07 Януари 2017 01:05:30

Оригинален комплект от мото пфое не е хич евтин.
От пловдивския моторкрафт ми обявиха цени:
1. Ангренажна верига - 196лв.
2.Успокител верига -82лв.
3.Обтегач верига - 121лв.
4.Хидравличен обтегач - 77лв.
5.Зъбно колело колело колянов вал - 158лв.
6.Зъбно колело разпределителни валове -120лв. За бр.
Като гледам цените на пловдивския моторкрафт са същите като на мото пфое.  ???  Не знам от къде им е излезнало име, че продават по-евтино.

nixel

#3
Цитат на: Alexi в 07 Януари 2017 08:58:40
А защо искаш да смениш веригата ,дрънчи ли .. до сега не съм чувал някой да я сменя на 2.0 бензина

Чува си се едно тракане, аз си мисля че е от клапаните. Може и от пеперудките да е. Майстора ме уверява че е от веригата, много била разтеглена.
Аз така или иначе преди да се реша да я правя тази процедура ще закарам колата и при друг да я види. Много ме е яд че нямах възможност да я видя и аз. Честно казано и мен ме съмнява дали е за смяна наистина.
В момента ме вълнува повече дали SKF стават за нещо.  Така или иначе ангренажната верига мога да я върна.
А между другото от мото пфое също ми обявиха около 400 лева за труд за ангренажа и клапаните. Най вероятно си е нормална цена. Аз дори се замислям дали не мога и сам да го направя това упражнение.  :D Само да не ми останат излишни части  (rofl)
Е, това в кръга на шегата. Не съм наясно какво точно трябва да се прави.

А във пловдивския моторкрафт си е по евтино. Може би с около 10% някъде. То колко да е евтино, колкото афтърмаркет ли?
Даже взех че изкарах и цените от мотото за сравнение:
1.Ангренажна верига - 196лв/217.07
2.Успокител верига - 82лв/90.40
3.Обтегач верига - 121лв/134.42
4.Хидравличен обтегач - 77лв/76.79
5.Зъбно колело колело колянов вал - 158лв/(129.10 + 2 пръсетна x 35.63)
6.Зъбно колело разпределителни валове - 120лв/133.13

jo_jo

сложил ли си 20% отстъпка при МП ?

nixel

Цитат на: jo_jo в 07 Януари 2017 23:53:59
сложил ли си 20% отстъпка при МП ?
Я ме светнете за тези отстъпки, че само съм чувал за тях, а сега може и да се възползвам.
И то няма да е малко на сумата която се заформя. Ангренаж (400) + Пулове-чашки нови (140) или шлайф (може би около 70) + труд (400) си отива на около 900 лева. А 20% са си 180 лева.

(rofl) Опа, аз защо слагам и SKF ангренажа в сметките за отстъпка... :))

sinnerman

Смяната на веригата и реглаж на клапани е добре да го правят в сервиз в който са го правили, имат необходимия инструмент и познания. Намери си такъв сервиз, диагностицирайте колата(може изобщо да не се налага такъв ремонт) и тогава реши какво да правиш) Частите са най-лесното.  За реглажа на клапаните, мисля трябва да ти свалят и валовете. За пуловете, все си мисля, че ако се шлайфат, ще се наруши покритието им и впоследствие гърбиците ще ги издълбаят. Поне така си мисля. Колкото до отстъпките, в МП правят 20% от цени на части и труд, ако правиш всичко при тях. Отстъпката за техни служители е 40%. Имай в предвид да не се доверяваш да кой да е сервиз на МП. Особено на дилърите им.

Alexi

на тоя мотор дават реглаж на клапаните на 50к ли беше ( спестили са си хидравличните компенсатори )  .. а при теб надали е правен някога реглаж ,почни с това

hotblooded

Пуловете не ги шлайфай,  че може после пак да купуваш нови и да отваряш двигател ,  новите не струват кой знае колко

jo_jo

Цитат на: nixel в 08 Януари 2017 01:13:19
Я ме светнете за тези отстъпки, че само съм чувал за тях, а сега може и да се възползвам.
И то няма да е малко на сумата която се заформя. Ангренаж (400) + Пулове-чашки нови (140) или шлайф (може би около 70) + труд (400) си отива на около 900 лева. А 20% са си 180 лева.

(rofl) Опа, аз защо слагам и SKF ангренажа в сметките за отстъпка... :))

http://www.motopfohe.bg/bg/services/az-obicham-svoq-ford


nixel

И аз си мисля с реглажа на клапаните да се почне, но при условие че валовете ще се свалят, не е зле да се подготвя и с веригата.
Доколкото ми обясни майстора, чашките няма да се шлайфат отгоре, а отвътре. Но най добре нови. Като се извадят валовете, ще могат да се свалят и чашките да се види какви има. Някои ще се разместят и най вероятно няма да се вземат 7 нови.

Много благодаря за мненията и информацията за 20те процента.
И пак да питам - какво ще кажете за skf-а?
Идеята ми е предварително да купя ангренажа и да я закарам за клапаните с уговорка да прегледат веригата. Ако кажат и те че е за смяна - да им я занеса, ако не - да я върна.
Въпроса е дали skf стават за нещо.

И ако някой има идея за сервиз във Варна да свирка.

sinnerman

#11
Освен голямата верига имаш и още една малка верига за маслената помпа и едно зъбно колело за помпата. Лагер главините на фокуса( не съм се интересувал за други модели на форд) които от Форд продават за замяна на заводско вградените са производство на SKF. Нищо чудно и сета за замяна на верига да е SKF. Трябва да питаш в МП какво продават. сет верига

nixel

Те в Добричкото МП са хал хабер завалиите.

Като се замисля, все на някой трябва да е дадена поръчката на ангренаж от форд. А на когото е дадена поръчката за оригинално вграждане, той би трябвало да я продава и под своя бранд. При условие че никой няма ангренажен комплект освен skf, може пък те да правят оригиналния комплект. При условие, че както споменаха по горе за служители на МП се дават 40% отстъпка, то реално цената на ангренажния комплект без надписа fomoco, ще излезе колкото на skf-a.

Това са само едни размисли, ама знае ли човек.

nixel

Цитат на: sinnerman в 08 Януари 2017 20:17:51
Трябва да питаш в МП какво продават. сет верига
Мислиш че FAI е по удачен вариант ли?
Понеже се сещам че техния комплект също го гледах. Даже е по евтин - http://www.ebay.com/itm/STEUERKETTENSATZ-FORD-C-MAX-DM2-1-8-2-0-FIESTA-V-FOCUS-MONDEO-III-SCI-16V-VOLVO-/252534877006?hash=item3acc406b4e:g:WkkAAOSwq19XDOHE
На фона на останалите цени, точно за FAI даже не бих се и замислил дали да сменям верига. Така и така ще се отваря...

sinnerman

FAI не знам какви са. На тази снимка намерих всички елементи от сета. Иначе съм привърженик на оригиналните части. За фокус МК 2.5 се намират оригинални части на доста добри цени от чужбина. А и в МП някой части са на добри цени. Това с реглажа на клапаните ми се вижда мътна работа. Не се знае  какъв филм ще излезне след това. Тва да сваляш валове, пулове и т.н. на добре работеща кола ми се вижда ненужно. Монтьора така или иначе ти е вкарал мухата с веригата, смени я, да не вземе да стане някаква беля и си карай колата с кеф.

nixel

Тъкмо изгледах как се сменя веригата и вече не знам на кого да вярвам!
Обтегача има толкова голям ход, че не знам колко трябва да е разтеглена тази верига та да изразходи хода на обтегача, и още да е халтава. То даже и толкова да е разтеглена, щеше да направи големи поразии там.
Едва ли ме лъже майстора, че била много разхлабена и играела. Все пак ми се обади да дойда да я видя. Но на мен ми намирисва на проблем с обтегач.

https://www.youtube.com/watch?v=RqwnDmDkZrQ

Pyrhel

Оффтопик 1: Забелязах 2 странни неща тук и ми е интересно моторът от видеото от къде е. Първо, че има VCT и после каза, че десните валове (т.е. предните - гледа мотора откъм веригата, я тя е към пасажера) са изпускателните, но от предната страна са всмукателните.

Оффтопик 2: Ако отвориш капачката на маслото трябва да виждаш задния вал, можеш ли да прецъкаш на стартер и да го нагласиш така, че да виждаш гърбицата? Има ли някакво оцветяване или износване по нея?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

това от клипа е американски мотор 2.0 ti-vct 160 коня и е с директно впръскване ,не знам дали изобщо е идентичен с тоя във фокуса ти по скоро не