Разновидности термостат C-max 2.0

Започната от G_o_c_e_v, 24 Декември 2016 10:16:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

G_o_c_e_v

Оказа се, че за 2.0 има няколко вида термостати. През Интеркарс-а гледах за Форд Фокус Ц макс, който изглежда така...

А при мен термостата изглежда така...

Този му се сваля частта със жълтия датчик
(в него е капсолован термостата) и се сменя само то, чрез развиването на 3 болчета.
Защо има такава разлика и каква е тая синята работа на втората снимка? Зеления датчик е за температурата, това го знам, жълтия датчик е за пежата, но синьото не ми е ясно за какво е.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


Alexi


G_o_c_e_v

#2
До колкото разбрах от другия форум, първата снимка е на термостат който се води заместител на оригиналния. При него разликата е че предната част не се смяна отделно от основното тяло и няма електрически термостат (това със синята букса). Обаче има човек, който казва, че му излиза грешка понеже вече го няма това синьото, но като запалел грешката изчезвала. Дали като се сменя термостата, трябва да се изключи нещо в компютъра да не търси този електрическия? При мене май си работи този електрическия и ще сменям частта със жълтия датчик,
който е на половина по евтин от този целия на първата снимка.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Много датчици, много нещо. Аз си мислех, че ние с двата датчика сме сложни (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.