След смяна на двигател не пали

Започната от vanko85, 28 Декември 2011 10:11:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vanko85

Купих двигател за Форда си - 1.8d. Човекът, от който го взех ми каза, че е работил до последно, сложихме двигателя, но не пали. Какво да правя?

ЕДИТ:добре дошъл ,тук пишем на кирилица :)


Pyrhel

Най-напред - абсолютно всички сензори и букси ли свързахте?
Какъв мотор си имал на твоят Ескорт? Този, който сте го взели 1.8D или 1.8TD е?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

Здраевей, самото непалене може да е от доста неща освен двигателя. Най - напред проверете дали сте зацепили правилно ремъците( към разпределителният вал и към ГНП), провери всички подгревни свещи дали са здрави и дали отива до тях напрежение, обезвъздушете горивната система. След това а може би още преди да закупите мотора трябваше да замерите компресията. Ако всичко е наред няма как да не запали, този мотор няма толкова много датчици, както съвременните дизели и е много непритенциозен. Успех и дано да "взривите" по -скоро

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

а имобилайзер има ли и дали взехте и него с мотора ?

vanko85

za6to da prezacepvam remacite motora ne e otvarqn za sega razbrax 4e ednata ot sve6tite ne podgrqva utre 6te q smenim no dali ot neq ne pali

Иван Вълков

Цитат на: vanko85 в 28 Декември 2011 20:01:38
za6to da prezacepvam remacite motora ne e otvarqn za sega razbrax 4e ednata ot sve6tite ne podgrqva utre 6te q smenim no dali ot neq ne pali

...... ми предполага се че трябва да се сменят, за да не се търсих после пак нов мотор, а и това търговеца дето ти го е продал дето ти е казал че е палил до последно е малко божа работа, няма да ти каже абе момче издухан е мотора, не е обслужван от 10 години, гори масло и т.н. той гледа да си пласира стоката. Има и друг изход щом този държи че мотора е перфектен да дойде той да го запали  ::). Снощи карах кола с такъв мотор като твоя на истинал двигател даже не чаках свещите да загаснат направо старт и още на първият зъб запали. При правилна настройна на ГНП, обезвъздушаване на горивната система, добра компресия, а и както е казал колегата Алекси погледнете и имобилайзера (той е на ГНП-то ) този мотор ще пали и на две свещи.


п.п. Извинявай но колегата те е поправил че тук пишем на кирилица, за напред ще е добре да спазваш това правило

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!