Много пуши при палене

Започната от xStYl3, 29 Май 2016 17:35:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

xStYl3

Здравейте. От скоро съм собственик на Мондео 2006 ТДЦИ 2.0. До сега не съм карал Форд нито пък дизелов автомобил. Не обърнах внимание в началото но сега усещам при първото запалвабе да речем сутрин колата започва да пуши синьо сив пушек с мирис на нафта. Пушенето е в продължение на 5 мин някъде и в тези 5 мин не поддържа обороти. Обортомера играе м/у 900 и 1400 оборота и малко тресе двигателя ( това е на празен ход ). Нямам загуба на мощност като потегля. Мисля че и разхода ми е добър но не съм сигурен защото я имам от 2 седмици и не съм обърнал внимание. Като я взех липсваше стикер за смяна на масло ремъци и т.н. за това смених маслото филтрите и ремъците. Изчистих и турбото и егр-а защото излизаха сажди но сега е добре. Само тва пушене не знам от какво може да е. Дали да се насоча към дюзи или към свещи. Моля помагайте.


Mondeicho

От свещите няма какво да пуши според мен, трябва да установиш това играене на оборотите от какво е. Не ти свети лампичка по таблото и за грешки проверяна ли е?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ihovahi

Точно от подгревните свещи е мирисът на сурова нафта. Оборотите... стар познайник - алтернатора.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


xStYl3

Не знам от какво е. Имам я от 2 седмици. Във Франция съм и я взех от тук много тънко. Нямаше ни стикер кога е сменяно масло филтри нищо. За това смених масло филтри ремъци остава само това пушене да оправя но не знам къде да гледам. Тук в сервиз на форд директно ми викат дюзи щото били болка при фордовете без да я закачат и ми искат 2000 евро за дюзи и пренастройки. Нито крушки светят нито нищо. Само на празен ход прави така и то при първо палене. Иначе ако запаля и тръгна веднага никакъв проблем. Дори мисля че като запаля и като почнат да играят оборотите и веднага като я форсирам и край всичко се оправя. Та въпроса ми е дали ще мога да измина скромните 3000км до българия и там да я правя ( не малко ремонт има за вършене) или да не тръгвам с нея?

hotblooded

 Пробвай да затапиш EGR a, има тема за това.  Може да си смениш и свещите сам - също има теми тук и клипчета в "тубата"

xStYl3

Мисля да започна от евтиното към скъпото да не дава господ. Предложете ми читави свещи. На Бош вършат ли работа или са вятър в пустиня?

Mondeicho

#6
Той трябва да е с електронен ЕГР там не даваше ли грешка като се затапи? За свещите не знам как е, но на мен ми работеше само една и не съм имал мирис на сурова нафта...
Оригиналните са на Beru така,че според мен вземи такива. Тъкмо ще знаеш, че ще ти работят като ги смениш.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

hotblooded

Цитат на: Mondeicho в 29 Май 2016 22:06:51
Той трябва да е с електронен ЕГР там не даваше ли грешка като се затапи? За свещите не знам как е, но на мен ми работеше само една и не съм имал мирис на сурова нафта...
Като затапи EGR при Евро 4 - записва грешка, но няма авариен режим.  Аз съм карал моята с откачени свещи и не е правила проблеми с обороти и палене дори и зимата

Pyrhel

Наистина, започни с ЕГР-а. Като продадох моето 2.2, веднага почна да прави мизерията с пушенето при новия собственик, оказа се ЕГР-а и до колкото знам и досега го кара така.
PS: Знам, че чете, поздрави на Бисер! :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

xStYl3

Благодаря за бързите отговори. Ще затапя егр-а и все пак ще сменя свещите и ще видим какво ще стане.


Alexi

свещите ги изключи от списъка .. и да има 1-2 изгорели - 30° е навън и не играят никаква роля .. може да си сипал гадна нафта ,сложи някоя добавчица покарай ,или премиум дизел

xStYl3

Ми от както я взех 1 път съм зареждал от някакъв супер дизел тукашен. С 25 цента по скъп от нормалния дизел. Все ое ми е 'нова' дето се вика. Сега те първа почвам да я стягам. Отделил съм една сума за ремонтче боя и карбоново табло. Искам само да се прибера в българия и да я пратя за една дуагностика в МП Варна да я огледат и квото има за смяна да се сменя защото не мисля да я сменям в близките 7-8 години.

infomar

Нямаш изгоряла или махната лампичка на таблото?

xStYl3

Нямам нищо изгоряло. Като я взех лично разглобих таблото и смених 4 крушки и всичко си работи

xStYl3

Сега пък започна и да гасне. Трябва постоянно да държа педала за газта. Понякога и като потеглям и забива муцуна и изгасва все едно като изтървеш съединителя. Като е студена пуши синьо сиво а като загрее гъсто черен пушек. Идеи?

Mondeicho

Свети ли чека на таблото?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

Цитат на: xStYl3 в 29 Май 2016 22:18:16
Благодаря за бързите отговори. Ще затапя егр-а и все пак ще сменя свещите и ще видим какво ще стане.
?

xStYl3

Нищо по таблото не индикира за проблем. Понякога като потегля и ми примигва индикацията за свещите но това е рядко. Опитах да затапя въпросния ЕГР но когато го затапя колата се дави и губи много мощност.

Alexi


xStYl3

Диагностиката задължително ли е да се извърши в МотоПфое или може и в друг сервиз разполагащ с нужното тъй като не съм си в БГ а тук в специализиран сервиз на Форд диагностика + чистене на грешки е около 400 евро.


opex

Не е задължително. Има и други диагностики освен фордовската, които могат да видят грешките и да видят живи данни от работата на мотора, въпроса е диагностИка колко е добър в анализа им за да открие проблема.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Alexi

ем нормално ,при минимална заплата около 2000 евро колко да е ..