Фокус 2.0 ТДЦИ няма реакция от педала

Започната от JoroJ, 19 Май 2016 17:48:32

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

JoroJ

Нов съм и не бях сигурен къде да пусна темата. Прощавайте ако съм объркал...
Направо на проблема - имам фокус 2.0 тдци 2005та на 270 хил км. Значи при първото палене колкото и да карам няма проблем. Ако спра и поседи да позстине малко но не напълно и пробвам да запаля тя пали но остава на 500 оборота и няма реакция от педала на газта. Страшно много черен пушех излиза от ауспуха. Оправя се ако загася и запаля няколко пъти подред примерно понакога 3 или 4 друг път длед примерно 8-9. Един съсед има някаква диагностика през блутут и я гледахме и няма никакви грешки записани и лампа не свети по таблото. Като се оправи си има мощност и няма никакви проблеми до следващото палене. Ходих и до мото фое но нищо не откриха. Казвайте какво да правя. Благодаря!


Alexi

според мен ниско налягане в рейла - филтър ,помпа ,дюзи .. грешки няма да откриеш защото ЕКУ-то не записва нищо докато не види че са достигнати обороти на празен ход ,около 750

Pyrhel

Ако е ниско налягането трябва да запише грешка, независимо от оборотите? Да не е останал отворен ЕГР-а? Ти си със старите ЕГР-и и най-вероятно още със стария софт, който не го размърдва при гасене, имат проблеми.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

JoroJ


JoroJ

Свалихме ЕГР-а и го изчистихме. ЛЕЛЕ каква мизерия имаше вътре!!! За жалост обаче проблемът остава.

infomar

В педала няма ли някакви електронни джаджи? Да нямаш там замърсени контакти или лош кабел? Проблем някъде по кабелите - лоша връзка?

hotblooded

Цитат на: infomar в 23 Май 2016 09:35:20
В педала няма ли някакви електронни джаджи? Да нямаш там замърсени контакти или лош кабел? Проблем някъде по кабелите - лоша връзка?
Педала всъщност е потенциометър,  като се изтъркат пътечките и отиваш за нов. Но първо трябва диагностиката да потвърди че е от него, че не е евтин

Alexi

Цитат на: JoroJ в 23 Май 2016 09:30:40
Свалихме ЕГР-а и го изчистихме. ЛЕЛЕ каква мизерия имаше вътре!!! За жалост обаче проблемът остава.
свършили сте наполовина работата .. смукателния колектор е същия вътре ( а наличието на много мизерия ,и ако е и мазна говори за голям пробег ) и трябва да се смъкне и мине с пароструйка ( най добрия метод според мен )

redchampions

Цитат на: hotblooded в 23 Май 2016 10:30:42
Педала всъщност е потенциометър,  като се изтъркат пътечките и отиваш за нов. Но първо трябва диагностиката да потвърди че е от него, че не е евтин

Не е потенциометър. Индуктивен е, няма никакви триещи се части в него. Лично разглобявах моя, за да видя

JoroJ

Не е малък 270 хил км е колата. Мислиш ли че може да се оправи ако изчистим и всмукателния? Уж навътре беше доста по-чисто от самия ЕГР.


JoroJ

Проблемът е оправен, беше IAT сензора - Intake Air Temperature Sensor.

hienata76

Цитат на: JoroJ в 25 Май 2016 13:44:58
Проблемът е оправен, беше IAT сензора - Intake Air Temperature Sensor.

И в Мото-Пфое не можаха да видят този сензор?  ???

Alexi

е как да го видят знаеш ли къде е заврян  :D

JoroJ

Оценявам чувството за хумор на Алекси и се засмях на глас обаче парите за диагностика отидоха на вятъра така че - да, нищо не можаха да видят там.