Графики на в.м./киловати на повечето двигатели на Форд Фокус 2

Започната от Ilian Petrov, 19 Март 2016 22:14:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ilian Petrov

Има грешка при написаното вътре в графиката на 1.4 Duratec.
Останалите май са наред.

http://www.autofixa.ru/auto_company/ford/ford_focus_2008/ford_focus_2008_15.php


martin1977

Може би не търся правилно, но виждам 6-7 двигателя в графики. Това далеч не са "почти всички".

Ilian Petrov

Никъде не съм написал "почти всички" но все тая...

Корегирано - Форд Фокус !

martin1977

Каква е разликата между "повечето" и "почти всички"? Интересува ме на Зетеците и Дуратеците? Дали има сайт с техните графики.

Ilian Petrov

На линка има 10 графики, включително и на Дуратеците ! На Зетеците няма.
При теб какво се вижда идея си нямам...

momo76

Цитат на: martin1977 в 20 Март 2016 10:37:28
Каква е разликата между "повечето" и "почти всички"? Интересува ме на Зетеците и Дуратеците? Дали има сайт с техните графики.
Ами то си пише, че са за Фокус 2 и има всички без ST. Това че тебе ти трябва за зетек пък не го намираш, ами намери си. Не скачай върху колегата.

martin1977

На кого скачам? Пак ли някой не разбрал? Първото заглавие беше "за повечето двигатели на ФОРД", влизам да видя, а те на Фокус 5-6 мотора. Не съм на ти с руския и попитах дали някъде може да се намерят "за повечето двигатели на ФОРД". Колегата после редактира заглавието и темата придоби по-правилен вид. А "скачам" не е правилно, нито "намери си" - аз ако намеря сам, не бих питал. Иначе безспорно, информацията е много полезна за хората с Форд Фокус 2.

Ilian Petrov

Приемам забележката, че заглавието на темата не беше съвсем коректно!
Сега вече се надявам, че всичко е наред и да няма повече спорове и закачки. :)

Ilian Petrov

Колеги, имам няколко въпроса относно въртящия момент на двигатели Duratec.

Дали някой знае, защо на графиката има пад на въртящия момент след 2500 оборота ?



Този пад го има при всички двигатели Duratec /без ST-то/, като най-изразен е при 1.6 TiVCT 115 PS.
Не би ли трябвало това да се усети по някакъв начин ?
Или пак опираме до диференциал и скоростна кутия ?
Моите впечатления са, че точно от около 2500 оборота някъде, започва да ускорява по осезаемо !
Аз примерно, като карам нормално на равно /а не я изрязвам за кеф или при изпреварване/, сменям скоростите около 2400-2500 оборота и ми е достатъчно за следващата скорост да си наеме. 

momo76

Тогава премества клапите в колектора. При 1.6 vct тогавамести валовете. Тези системи са точно за това, повече въртящ момент в ниските.


Ilian Petrov

Предполагам, че говориш за така наречените "пеперуди". Не се сетих за тях.
Благодаря ти!