Смяна на ангренажен ремък на Форд Фокус МК 2/ 2.5 1.6 Ti-VCT 115 к.с.

Започната от sinnerman, 26 Януари 2016 17:46:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sinnerman

Здравейте колеги,
Колата е 1.6 Ti VCT 115к.с. 2009г. и наближава 160000 км. Трябва да сменям ангренажен ремък, ролка и водна помпа и пистови ремъци. В момента е със заводски вградените. Не знам дали е разумно да я оставям в Мото Фото щото им нямам доверие. А и  цените ме озадачиха. Ремък с ролка 236 лв. без ДДС. Пистов ремък 70 лв. без ДДС. Другия пистов не попитах. Водната помпа и тя беше цифра.
До момента на колата гаранционно е сменена единствено горна помпа на съединител на 80 000км.
Въпросът ми е какви марки ремъци, помпа и ролка да си взема. Пистовите гледам че са Dayco. Някой знае ли тези ремъци в Мото Фото каква марка са? Щото Форд не произвежда ремъци и ролки.


sinnerman


ihovahi

Здравей.

Ти очакваш веднага някой да ти отговори. Повечето сме на работа по това време.

Ще ти отговори някой, дишай спокойно  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Alexi

евтиния начин - изваждаш им парт номерата на частите по ВИН и питаш по магазините ,гледаш в ибей ,преценяваш коя цена те устройва спрямо марка/качество ,дали искаш гаранция или ако се скъса след 20-30-50к предпочиташ да пиеш една студена вода за 1000+ лв и така .. не очаквайте някой да каже ей от тука го вземи и тука при бай Кольо иди да ти го монтира и ще ти струва всичко 100 лв - няма как да стане ..

sinnerman

#4
Не търся компромис в цената за сметка на качеството. По-скоро се интересувам на кои марки ремъци, водна помпа и ролка мога да се доверя като качество. Неоправдано е да плащаш доста повече пари за еднакви/ едни и същи консумативи само защото ги продава официалния вносител.
Имам и ситроен С 3 1.4 купуван чисто нов 2008г. В момента е на 31000 км. Реших да му сменя и на него ангренажния ремък. В Автомотор струва 93 лв. Ремък с ролка.  Въобще не се двоумях дали да го взема. Пистовия - 27 лв. Ама 236. лв. ремък и ролка от мото  фото.....извинявай, че се видяхме.

Pyrhel

Те пък Фотото понеже са едни стриктни на ипълняването на гаранциите... При тях като се ходи е на принципа страх лозе пази.

За марка на ролки до сега само Ина съм слагал, за другото не знам, на мен също ми предстои смяна след 20тина хил км и се чудя...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Зависи до колко си готов да рискуваш... Ако имаш доверие в някой сервиз- давай колата при тях и нека те си доставят частите.  Защото ако е с твои части, дори и да си оставят ръцете при монтажа и после ти прескочи или се скъса ремък, дежурния отговор ще е "Ми шефе, купуил си си боклуци"...

sinnerman

http://www.fordteileprofi.de/ Мисля, намерих решение на проблема с високите цени на Мото Фото.

TourneoRS

И тия не са много в ред. Маслен филтър за Ескорт 1,8д 10евро, въздушен филтър -13 евро.  ???
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

belota

Колега аз скоро се напатих от много добри майстори,така че точно за тоя двигател си иди в мото-пфое Младост.


momo76

Внимавай къде го сменяш. Смяната е доста специфична и трябва специален инструмент за валовете.

sinnerman

До сега не се е налагало да я човъркат освен при смяна на масло и филтри и за това се чудя какво да правя. Като чета за разни драми....  Само в Мотото ли знаят как да го сменят тоя ремък.

sinnerman

Забравил съм да напиша развитието. И така, след разговор с колегата belota, си записах час в МП Младост. Смениха ми ангренаж, ролка, двата пистови ремъка, гарнитура на капака на клапаните и по мое настояване двата вариатора. При топъл старт изтракваха за секунда.Други проблеми с тях не съм имал. Оказа се, че не са скъпи и не ме натовариха с допълнително пари за смяната им. След смяната им колата работи по-тихо и няма изтракване при палене. Оригинално вградените ремъци са Dayco. Монтираха ми отново същата марка ремъци. Гаранция 1 година и следваща смяна след 160 000 км. или 8 години, което настъпи първо.
П.П. Питах не трябва ли да сменя и водна помпа. Казах, че от Форд нямат такова изискване или предписание  освен ако не е протекла.

Chr81


sinnerman

#14


sinnerman

Днес сравних цените на оригиналните  ангренажен ремък с ролка и двата пистови ремъка от МП и от Германия. Ебаси разликата.
Ангренажен ремък:
МП-  291.00 с ДДС /  Германия - 61.98 евро с ДДС
Пистови ремъци:
МП- 151.43 с ДДС / Германия -37.73 евро с ДДС

To4kata

Цитат на: sinnerman в 10 Октомври 2016 14:07:23
Забравил съм да напиша развитието. И така, след разговор с колегата belota, си записах час в МП Младост. Смениха ми ангренаж, ролка, двата пистови ремъка, гарнитура на капака на клапаните и по мое настояване двата вариатора. При топъл старт изтракваха за секунда.Други проблеми с тях не съм имал. Оказа се, че не са скъпи и не ме натовариха с допълнително пари за смяната им. След смяната им колата работи по-тихо и няма изтракване при палене. Оригинално вградените ремъци са Dayco. Монтираха ми отново същата марка ремъци. Гаранция 1 година и следваща смяна след 160 000 км. или 8 години, което настъпи първо.
П.П. Питах не трябва ли да сменя и водна помпа. Казах, че от Форд нямат такова изискване или предписание  освен ако не е протекла.

В руския форум имаше много нацепени оригинални ремъци далеч преди 160 000. Вярно, че там метеорологичните условия са по-сурови, но мисля, че след 60-80 000 е хубаво да се инспектира състоянието му.
Може ли да дадеш цената на вариаторите, тъй като не се вижда на снимката.
А и още нещо, виждам че са ти сменили гарнитурата на капака на клапаните. Знаеш ли защо се отваря капака, заради вариаторите ли?
Защото доколкото знам при този мотор, смяната на ангр. ремък не изисква отваряне на капака.

sinnerman

Стария ремък изглеждаше като нов. Гарнитурата искат да я сменят, независимо, че може и да не се отваря капака при смяна само на ремък. Така пишело в процедурата и заради гаранцията, която дават от 1 година.  В моя случай капака се сваля, за да фиксират валовете и да демонтират вариаторите. Цените на ремъците в МП са ужасни. Виж фактурата. На снимката са без ДДС. А виж колко струва ангренажен и ролка тук и пистовите тук.


To4kata

Ами на мен уж ми е рано за ремък - 40 000, но съм с Gates от магазините, та със сигурност скоро ще започна да се оглеждам.
А питам за гарнитурата защото септември лично смених моята отново с афтермаркет Еlring за 44 лв. и е ОК, не тече вече, пък тяхната оригинална е 100 лв.
Да цените ги разгледах - впечатляващо. На английски можем ли да се разберем с този сайт?

sinnerman

За части, които ги има на сайта, не ти трябва да водиш кореспонденция. Поръчваш, пращат ти покана за плащане, плащаш и след 6-7 дни пратката е при теб. Аз си писах с тях за неща които ги няма на сайта им.


To4kata

Sinnerman, още един въпрос във връзка с вариаторите. На какви км ги смени и  може ли да се приеме, че това изтракване при запалване е по-скоро козметичен дефект, тоест може да се кара и така, докато не светне чека например /интересно какво са ти казали в МП, когато си поискал и тях да смениш/?
Освен, че става по-тих двигателя, някаква осезаема промяна в мощността настъпи ли?
Ясно е, че и при мен претракват, пък предполагам и при много други с този мотор.

sinnerman

Смених ги защото, така и така сменях ремък и всичко разглобиха, а и не ми взеха допълнително пари. От МП, монтьора, каза, че нищо им няма и мога и така да карам. И , че ако не са в ред, колата ще ускорява бавно и на тласъци. След смяната им мотора стана осезаемо по- тих и ми падна разхода в градско с около половин литър. Друга разлика няма. На 166К ги смених.