Euro 5 и Euro 6 - имат ли AdBlue?

Започната от Nick80, 01 Януари 2016 23:22:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nick80

Здравейте колеги. Имам въпрос към дизеловите двигатели на новото Мондео 5. Предстои ми покупка на нов дизелов автомобил и все още събирам информация. Интересувам се дали Евро 5 и Евро 6 двигателите в новото Мондео работят с AdBlue добавка? Става въпрос за 2.0 TDCi със 150 и 180 к.с.

Поздрави,
Никола


Pyrhel

Много оскъдна информация все още, няма нищо официално, в един немски форум намерих дискусия точно по този въпрос, но в новите Куга 2.0 TDCi 150 и 180 коня. Те казват, че след оглед на колата и разговор с дилъра ги уверил, че няма допълнителни добавки към горивото. Но е непотвърдена информация...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Нашите дилъри сигурно още не са разбрали, че ще има нов модел (rofl), иначе да ги попиташ
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

vasko123_4

Привет! Автомобилите не са снабдени с отделен резервоар за добавката. Предимно AdBlue се използва за автомобили, които изключително много замърсяват околната среда или за нови, които не покриват евронормата за да може да бъдат регистрирани ( 2015 година не можеха да се продават автомобили евро 4). Системата на дизелите на Ford, използват така наречения DPF филтър. На кратко казано мръсотията се събира там, след което автомобила избира идеалния момент да впръска дизел там, да изгори под висока температура и да го изхвърли. Почти всички модели произвеждани към днешна дата са преминали към евро 6.

hotblooded

Малко е офф-топик, но понякога зависи и от конкретния автомобил. Примерно при SKODA 2.0 TDI 184 к.с. монтиран на Octavia е Евро 6, без добавка, само с DPF и EGR,  докато на Superb същия двигател вече ползва SCR ( с добавка)...