Високи обороти на Мондео МК2 1.8 бензин

Започната от pacho_bg2, 06 Декември 2011 17:05:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pacho_bg2

Здравейте колеги, нов собственик на Форд съм (Мондео МК2 1.8 16V '98 год. седан) и до колкото прочетох по форуми при студен старт е нормално колата да вдигне малко по високи обороти докъто стопли, но незнам колко са нормалните моята вдига към 1500 и постепенно сгрявайки ги смъква до 1000-1100 и до там спира а я дават да седи на 850 +/- 50 оборота. За празен ход е ясно че ги държи високо но дали и докато е студена са високи не знам, ако е така може  би да смуче въздух от някой вакум маркуч. Кажете какви са нормалните обороти за тези двигатели при сегашната външна температура сутрин. Дайте акъл може ли да е и от моторчето за празен ход или някой друг датчик защото докато е студена като я настъпиш на място се зачудва за секунда и тогава се из-форсира. Има и чисто нов ГИ и работи по абсолютно еднакъв начин на газ и на бензин, никаква разлика.

Не съм скаран с техниката и до сега 3 години съм си правил всичко сам по колата включително и основен ремонт, но на Москвич, всички тези електроники са ми не напълно ясни все още, но бързо схващам защото пък работата ми е сервиз на електроника но друг тип :) Мерси предварително и поздрави!

Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)


Backstage

Здравей колега!Добре дошъл във форума и честита придобивка със здраве да си я караш и само бензиностанции да посещаваш!!!
Значи аз имам същата красавица и още тази сутрин като запаля ще ти кажа точно на колко оборота работи докато загрее...моята го прави същото но откакто е студено...така че съм сигурен че нямам проблем .съвсем нормално когато е студена да работи на по високи обороти...дори някой път леко се изфорсирва сама но ЛЕКО !!! според мен нямаш проблеми само малко ме притеснява това с забавянето на форса което споменаваш когато я форсираш ти ...това е от мен нека и някой от колегите сподели по професионално мнение..поздрави и утре ще пиша на колко работи мойта докато загрее да сравним...

Backstage

Колега мойта си пердаши на 1300 около 10 мин после вече сваля на 900.Между другото 900 е нормалната температура за работа на вече загрят двигател

pacho_bg2

Мерси колега, значи сигурно е някое маркуче при мене защото вдига към 1500 студена и дтржи 1100 топла демек точно 200 оборота над това което трябва.
Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)

Backstage

Няма за какво  ^-^ само оправяй бързо щото харчи мноооооого

pacho_bg2

Събота се позанимавах с колата и прегледах всички вакум маркучета и всичките са здрави, почистих моторчето за празен ход и дросела и от там се усети разлика, но на празен ход загряла пак си държи 1050-1100 оборота. Има ли шанс оборотомера да показва грешно и от запалването ли взема сигнал той (нещо да не би лоша връзка, но пък тогава би трябвало да показва по малко). Ако някой има идеи или му се е случвало нещо подобно да сподели. Модела ми е с подгряване на предното стъкло и някъде четох че те имали допълнителен селеноид да си вдигнат още оборотите заради товара. Вярно ли е това и ако да къде се намира?
Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)

Backstage

Май никой нищо не знае по въпроса...Но колега съмнявам се да вдига оборотите заради погряването на стъклата...
Кажи ако има някакво развитие

BIGFORDFAN

 Колега опитай да си почистиш MAF датчика,може и да помогне. (fri)

pacho_bg2

Това беше първото нещо което почистих, и има разлика в поведението на колата но никаква промяна по проблема ми, след това почистих, дросела и стъпковото моторче за празния ход, смених въздушен филтър и свещи. От всяко нещи си имаше по малко файда и колата сега върви много хубаво, но си държи тоя висок оборот и той реално не ми пречи ама едно че не трябва да е така и второ, че на място погарва повечко :)   Иначе вчера едно от паленетата като ходих на ляво на дясно и си ги смукна на 900 покарах малко и пак си отидоха на 1100...
Клуб "Москвич" България - най веселите събори :)

К.Методиев

Цитат на: backstage1978 в 17 Декември 2011 23:48:33
Май никой нищо не знае по въпроса...Но колега съмнявам се да вдига оборотите заради погряването на стъклата...
Кажи ако има някакво развитие

Темата е стара, но наистина има такъв соленоид, ли е не съм сигурен и аз, намира се при алтернатора, по точно зад него, подгряването на стъклото е доста голям товар, 2 нагреватела с по 30-40А предпазители са.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


lazarkk

Това дето седи на 1000 може да не е точен оборотомера, при мен е същото, но закачена на компа, отчита около 870-920, Иначе 1500 е много, може да махнеш акумулатора за 5мин да се рестне и настрой наново.