Вибрация при 90-110км/ч фокус

Започната от Teodor, 31 Октомври 2015 10:03:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Teodor

Първо се извинявам за това че тази тема я има доста пъти някъде с отговори но искам помощ ....Добре де прочетох целия форум къде що има за "вибрация при ускорение " колата е фокус 2000г. 2.0 131кс. Сменях полуоски вътрешни карета , гуми въртях, дискове нови, тампоните ми били добре и обиколих половината майстори ?! Само до М-Ф не съм ходил понеже малко ме е страх от цените там... И продължава да си вибрира от 90-110 км/ч и няма оправия ПОМОЩ !!!


Pyrhel

Ти си въртял гуми, а балансирал ли си ги на място различно от кварталния гумаджия?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Teodor

Да на различни места няколко пъти за да съм сигурен...

hienata76

При мен проблема беше същия.Оправи се със смяна на дългата полуоска,която взех с риск втора употреба.

Teodor

Нея я смених чисто нова а на късата всичко без пръчката* :) незнам дали не е нещо от тампоните понеже вече може да си въобразявам но нещо трака.. А ги гледаха няколко пъти :(

dobatavision

На коя предавка тресе ?
На 3,4 и 5-та еднакво ли тресе ?
И само при ускорение ли тресе ?

Teodor

На всяка дори по инерция като я пусна

dobatavision

Ако си държиш постоянно 100км/ч пак ли си тресе ?
Волана ли бие или цялото купе тресе ?

Teodor

Да... Докато не увелича над 110 си тресе цялото купе

Teodor

Мисля да взема от приятел неговите джанти с гумите както са че това е последното само с чужди не съм пробвал...


valyo08


dobatavision

Да пробвай с други джанти .
Твоите оригинални ли са какви са ?

Teodor


V.Buzev

#13
Ако тресенето не изчезне с джантите на твоя познат може да се ориентираш към крива главина!

Само да добавя, че гумите може да са перфектно балансирани ама да са с яйцевидна форма!

Teodor


ivchotr

Обикновено тресене в някакъв затворен интервал от скоростта на движение се проявява като резултат на небалансирани колела. Ако са криви джантите, този интервал в скоростта се разширява с +/- 20 - 30 км/ч. Ако пък и гумите са криви, тогава колата си подскача още на съвсем ниска скорост. Патил съм го с Дебици. Впрочем, при Дебиците едната ако спаднеше само с 0.5 от налягането спрямо другата, пак влизах в същия филм.

Та има един монтьорски лаф - преди да си смените шарнирите, си проверете налягането в гумите  ;D

Teodor

Хахаха много грубо но май ще излезеш прав то не остана кво да се сменя .... Че аз съм тоя с филма :)

ivchotr

Ми виж сега, аз като сменям гумите, винаги гледам как се въртят на баланс машината. Крива гума или крива джанта се забелязват с невъоръжено око. Отделно по този начин завръщам гумаджията, който е решил да ми спести едни 10 грама тежести, щото го мързи.
Отлепен (скъсан) тампон на двигателя пак води до вибрации по купето.

Teodor

Мхм... Знаеш ли кога/как да разбера за тоя тампон ? Понеже това беше едно от нещата което мислех че ще излезе но ме увериха че нямам проблеми с тампони " не човек колата ти е чук виж тука ( с едни щанги натиска ) нищо не мърда не трака по добре не ги барай че са оригиналните тампони ако ги сменя ще идваш пред 3-4 месеца после "

V.Buzev

Цитат на: ivchotr в 05 Ноември 2015 16:23:03
Ми виж сега, аз като сменям гумите, винаги гледам как се въртят на баланс машината. Крива гума или крива джанта се забелязват с невъоръжено око. Отделно по този начин завръщам гумаджията, който е решил да ми спести едни 10 грама тежести, щото го мързи.

Ха ха, тук си много прав и аз действам на същия принцип.

Цитат на: ivchotr в 05 Ноември 2015 16:23:03
Отлепен (скъсан) тампон на двигателя пак води до вибрации по купето.

Не и на свободна! При колегата се изразява при една и съща скорост на движение при различни условия. Според мен гумите са му дерта, но нека да видим какво ще стане като смени гумите с джантите от негови познат.


dobatavision

Колега спряха ли вибрациите ?

Teodor

Значи проблема май е бил жанти/гуми понеже след като смених зимните и се оправи и онова тракане което отделно имах днес на годишния преглед ми казаха че ми тракала биалетка*  смених я и вече се кара перфектно стегнато какъо беше преди :) мерси на всички за помоща поздрави

marti1996

при мен като тръгнах от София-Синеморец колата при 110 люлееше като лодка ляво дясно, оказа се че е крива задна дясна гума, а не ми правеше впечатление защото карах предимно градско най много 90 да съм вдигал

Teodor

Две години се чудех какво става, а то гумите ?! Гоооолямо обикаляне беше по сервизи ,големи пари, накрая кво излезе ?!
Както бяха отговорили по рано първо проверете налягането на гумите :)
Лошото е че наистина бях ходил по различни гумаджий за баланси и тн .. И всеки ме уверяваше че нямам проблем ,а накрая точно това се оказа...
За напред да знаете гумите са проблема :)