трудно пали

Започната от igatov, 30 Ноември 2011 18:29:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

igatov

здравейте,искам да попитам:мога ли да заменя ГНП на форд ескорт 1,8Д 1992г. със хидравлика и елстъкла,със ГНП от форд ескорт 1,8Д но без хидравлика. мисля че първата е ЛУКАС а втората е БОШ.


Иван Вълков

Здраей колега мисля, че при чистия дизел ще може да се осъществи тази трансплантация. Само да напомня, че не паленето може да е от доста други виновници :
1. Въздух в горивната система;
2. Не работещи подгревни свещи;
3. Липса на компресия;
4. Зле зацепена помпа към коляновият вал;
5. Запушен горивен филтър;
Според  мен най-напред, ако не си намерил източника на проблема го потърси и тогава се хващай за помпата. Дали ще е Bosh или Lucas няма голямо значение и двете са еднакво добри, макар че много майстори набеждават втората, като много калпава.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

igatov

здравей колега,трудното палене ,при мене не е само зимата,ами и през лятото е същото,трябва ,преди да подгрея, да завъртя 10-тина пъти,после подгрявам и хоп-пали. всичко,според мене е наред,само една компресия не съм мерил.ходих веднъж на сервиз и ми искаха 25лв. на цилиндър за мерене,сторихс ми се доста полудяли и се отказах.а може ли да се измери през отворите на подгряващите свещи?????


Иван Вълков

25 лева са много дори за цялата услуга. Помпата има ли течове? Ще е добре да си замериш компресията, да се убедиш че найстина недърпа въздух, подгревните свещи + релето за тях дяли работят( мой познат развърта дюзите дава на контакт и гледа през отвора на дюзата дали светят свещите и съответно дали изгасват след определено време). За обезвъздушаването операцията е подобна ( развърта една от дюзите и върти докато не изкара чиста струйка нафта). Провери си също да не би да ти връща нафта от клапанчето между ГНП и подкачващата ръчна помпичка. Според мен помпата ако не тече причината не е в нея, както съм писал по горе или въздух или грешно зацепване( центеовка). От къде си иначе си, за да може евентуално да те упътим за добър сервиз.


п.п Ако имаш ръчна помпичка, преди да запалиш напомпай докато се втвърди и пробвай тогава като подгрееш преди да завъртиш

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!