"Мощен" газов инжекцион за слаб двигател

Започната от Pyrhel, 14 Февруари 2015 23:26:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Става въпрос за пропан-бутановите газови инжекциони. Има ли проблем, забавяне или някакъв негативен ефект ако изпарителя е за по-мощни мотори, а храни по-малки дюзи и слаб мотор? Примерно изпарител за 420-450 коня да храни мотор, който е 130 к.с.?

Същото се отнася и за инжекторите (нали са на цветове като бензиновите, колко да пускат)? Или е като при бензиновите, общо взето губиш ниския празен ход (ако не са супер-дупер-инжектори)?

Цялата схема е, за да я ползвам временно (колко ще е временно е друг въпрос...) на един мотор и после да я сложа на друг.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


baro

Би трябвало да няма проблем. От редуктора се иска да поддържа определено налягане в рейката, а дюзите имат щуцери които се пробиват на размера подходящ за съответния мотор.

К.Методиев

Няма никакъв проблем аз съм с редуктор за 320 коня държи перфектно налягане защото не работи на лимита си като стария ми, инжекторите не са на цветове, всичко зависи от размера на щуцера му смята се лесно според съответното налягане, вече има особености според вида на мотора дали иска бързи инжектори или моще и с нормални да работи и те такива работи, останалото е догаждане и настройки универсална формула няма.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.