Свети ми лампата на airbag при първоначално подгряване и палене

Започната от sparky, 22 Ноември 2011 12:33:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sparky

Здравейте колеги!
Когато започнаха да падат температурите около и под 0 забелязах, че при първоначален подгрев сутрин след като ми светнат всички лампи и изгаснат остават маслото акумулатора и лампата за airbag. Мерих напрежението преди да запаля е 12.4 В когато дам на контакт пада до 11.2 В а при палене след като изключи релето на свещите става 10.6 В . Акумулатора ми е нов на 2 месеца 70 Ah 680 A. След като покарам 100 метра и изгася и запаля отново не ми светва airbag и всичко си е нормално. Имам съмнения, че акумулатора иска малко дозаряд. Преди да стане студено съм навъртял 800 км извънградско. имам 100 градско от миналата седмица.


Иван Вълков

Ми колега виж колко зарежда генератора а след това като го натовариш с консуматоти колко му е зарядното напрежение. Провери си и за утечки. Друго е че при дизела подгревните свещи остават да работят извесно време след като си запалил.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

sparky

проверих 14,6 след като запаля утечката ми е около 10 12 мА

Pyrhel

От акумулатора е. Е примерно като се закачи IDS-а да се препрограмира някой модул - не разрешава да се бъзика ако напрежението е под (по спомен) 12.6 волта на контакт.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

зимата са си така акумулаторите ,няма да го накараш да вдигне до 12.6 волта особено ако нощува навън ..

sparky

Може би трябваше да взема 740 Ач. Имам приятели с vw golf 4 1.9tdi audi a41.9tdi  alfa romeo 2.4jtd renault laguna2.2cdi и такива проблеми нямат. Можеби това е от нещата които не ми харесват във форда.
Ако го заредя няколко часа възможно ли е да се пооправи този проблем

Pyrhel

Със сигурност ще се оправи, въпросът е за колко време. Много зависи дали е читав акумулатора...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

sparky

Ами предполагам, че е. Има ли начин да проверя какво му е състоянието. Необслужваем е няма око.

Pyrhel

Казваш, че е нов, зареди го, ако умре бързо - закарай го на продавача да си го мери и тества.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

sparky

Смъкнах го и ще го сложа на заряд 5 часа и ще видим какво е състоянието след това. Сега видях че е 74 Ач 680 А не 70


Alexi

захладня ,едно дозареждане дори и на читави акумулатори не е излишно .. и моя е нов и беше взел да кляка нещо че само градско се кара напоследък но го заредих за 7 часа и сега върти като луд

sparky


sparky

Колеги след 4 часа зареждане работата пак е същата. Когато подам контакт остава да свети лампата на airbag и след като запаля и покарам  5 мин. загася и запаля отново се оправя. Явно кляка напрежението и това не се нрави на чека. Проблем ли е това за airbag

supertorr

Цитат на: sparky в 23 Ноември 2011 14:08:11
Колеги след 4 часа зареждане работата пак е същата.
Какво ти е зарядното устройство, защото 4 часа може и да са малко, зависи, колко ми дават да зарежда на час и колко ти е паднал

sparky


supertorr

Цитат на: sparky в 23 Ноември 2011 14:44:06
Зарядното подава около 3-4 ампера
Би трябвало да е достатъчно. Има ли индикатори за степента на зареждане / %-ти или болтове/

Доста съм си по патил с акумулатори  и затова винаги при специалист да го натовари и провери заряда. Случвало ми се е с другата, кола от кофти акумулатор да ми се свалят прозорците от само  себе си та дори и да ми гасне колата при 70км/ч в движение.
Вземи сериозни мерки да провериш дали е от него

sparky

няма индикаторно прозорче за заряда. Как може да се провери дали се е заредил. При слагането зареждаше на 4 А а преди да го разкача беше 1,2 А

miri4

Много е.  При нов акомулатор ако в началото гълта 5-6 А след 5-6 часа заряд трябва зарядния ток да е почти никакъв.  Но това много  зависи и от вида и качеството на  зарядното. Това е друга тема.

sparky

Това какво ще рече трябва да го държа още ли. На един Бош пак нов го зареждахме и така държеше накрая 1-2 ампера и не искаше да падне повече

supertorr

Най-добре да му направи замерванията човек, който разбира това, без да си отписал или пък доверил :-\


Alexi

това може и да не е от акумулатора .. все пак е нов .. възможно е да имаш някакъв проблем с еърбеците ..

miri4

Ми аз имам гараж и като го включа в 20  ч. го огкачам  сутринта към 8 ч. Т.е. около 12ч. заряд. Сутринта ампермера показва почти 0. Акомулатора е на 3 год Варта.Изобщо  колкото е по скапан един акомулатор толкова по голям  заряден ток държи след заряд.  Но пак казвам  много зависи с какво зарядно го зареждаш . Моето съм си го правил сам и е с автоматично регулиране на зарядния процес.

sparky

Проблеми с еърбеците не вярвям да има защото със стария ми направи същия номер миналата зима като беше студено и не бях я палил 4 дни.Ходих да ги изчистят пролетта и бяха моментни само и така цяло лято няма проблем. Предполагам че ако имаше проблем след като запаля топла трябва да свети пак а не да минава чека и да гасне. Това зарядно е правено също. Подава 4-5 ампера отначало а после стига до 1 някъде. Много странно нещо. Досега не беше се случвало такова чудо.  А акумулатора е на 4 месеца някъде . Алтернатора си зарежда в нормите при товар .