Пръскалки за предното стъкло на Форд Фокус

Започната от blago87, 22 Ноември 2011 12:27:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tha22don

Ми аз като пълен ламер по въпроса с у-вото на колата...само чета :)
Та четох в английския форум, че един юзър с МК2 така решил проблема.
Като гледах клип в youtube - разликата със и без такъв клапан е, че като го има струята, която излиза е с по-ниско налягане и от там по-малко вода пръска - а като се опитам да размишлявам  :)) - понеже сега са "мъгла" при високо налягане и малка пропускливост - остава повече вода след операцията, а ако има по-малко налягане и по-малък воден стълб към дюзата, няма да омазва положението.....
По-нататък ще издиря едно такова клапанче да видя дали ще сработи нещо.
Не го знам този от UK-форума дали си е подменил неговия връщащ клапан или е добавил още един по веригата...
Но ако е добавил още един, няма ли да е прекалено ниско налягането и недостатъчно пръскането....досиетата Х :)

YouTube демонстрация на пръскане с и без клапан


Pyrhel

До колкото разбирам от видеото, той като цяло го е елиминирал, за да има по-голяма струя?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

tha22don

За видеото - да, елиминирал го е, но дали ние не търсим обратния ефект?
В момента си пръска доволно и ако махнем съществуващия клапан, ще усилим струята, а дюзата няма да може да я поеме или ще пръска много повече....
Абе разсъждаваме на сляпо  ^-^ . Като реша, че няма какво да правя, ще взема един клапан и ще го добавя да видя какъв ще е резултатът :)

Alexi

ако махнеш клапана течността ще се връща в казанчето и при опит да пръснеш чистачките ще направят 1-2 движения на сухо (  което ги износва бързо ) докато дойде течността от казанчето

G_o_c_e_v

Само Аз ли харесвам как ми пръскат пръскалките?
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

tropper

Относно пръскането на място и по магистрала... винаги го има този проблем. При помпа, маркучи, пръскалки в добро състояние може да се забелязва по-малко, но все пак го има. За да го няма, трябва струята вода да се изстрелва с релативистична скорост  ;)
Една малко безумна идея - захранването на помпата се прекарва през управляем регулатор в зависимост от скоростта на автомобила - когато си спрял, помпата върти на 7-8 волта, когато си с 90км/ч - на 10-11 волта, когато си със 140 - на 14 волта. Така силата на струята ще зависи от скоростта и съответно ще противодейства на въздушното течение - хем на магистрала ще можеш да измиеш добре, хем в покой няма да пръскаш на всички около теб  :P
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Milcho

Не съм се интересувал подробно по въпроса, но само като идея да ви дам.
На Фиата ни (Marengo '02 JTD Weekend) пръскалките не са на мъгла, но пък са с повече струи в хоризонтален ред. Лявата е с 4, а дясната с 3 и като гледам могат да се регулират вертикално (не ми се е налагало).
Ако някой проявява интерес мога да ги инспектирам по-обстойно, че и клип да направя като се докопам до колата.

 





"по-добре счупен Форд бензин, отколкото здраво БМВ дизел" - Ина Тодорова

BIGFORDFAN

 Аз пък карам служебно СитроШен Берлинго 2011г. и мога да кажа че пръскалките му са ПЕРФЕКТНИ, много хубаво разпръскват по цялото стъкло течността на мъгла, а чистачките стартират 1-2 секунди след това.

Dundee

И аз от около месец съм с пръскалки от Фокус 3 (с подгряване). Имаха нужда от малко удължаване на кабелчетата.

Иначе пасват много добре в местата им на капака.
След първото пръскане ми падна ченето  ??? Не си представях "мъглата" по този начин, но всъщност стреса беше от това че не бях свикнал да ми изчезне цялата видимост от стъклото. След малко време трезвият размисъл надви емоциите и в крайна сметка ги оставих. Карам с тях защото за мен превъзхождат старите пръскалки. С по-малко вода покриват повече площ. Разпределят водата по цялото протежение на перото на чистачката и чистенето е по-ефективно, особено в проблемните за мен зони - долния ляв и горния десен край на стъклото.
При спряла кола са прицелени някъде в средата на стъклото или малко под нея. При движение със 140-150 км/ч успяват да хвърлят над перото и отново има чистене с цялото дължина на чистачката.
Със старите пръскалки, за що-годе прилично измиване, ми се налага да намалям под 120 км/ч. Иначе повечето вода не стига до стъклото. Ако съм ги настроил за магистралско каране, тогава пък в града хвърлят много нагоре и доста от водата отива върху тавана. Височината на струята се влияе също така и от вида и гъстотата на течността за чистачки. Изобщо, зор виждам докато намерия компромисна посока на дюзичкита.
Недостатък на новите пръскалки е че в покой изпускат малко вода, която се разлива доста грозно върху капака на двигателя.

Pyrhel

Видях, че доста хора се оплакват от излишната вода по предния капак. С ъпгрейднати пръскалки съм от над година, но тогава фордови за мъгла още нямаше. Моите бяха от някаква баварка кабрио и по предния капак остават по 3-4 капки. Та, инвестицията от 40 лева (най-евтините, които намерих, цените тогава стигаха и до 80 лева за 1 брой... От въпросното БМВ кабрио...) определено си струваше. Дидон си спомням, че отнесе моите старите с подгрева, та стъпиха общо на 20 кинта. Доволно... А в темата ми има и снимки какво се случва на предния прозорец: http://fordbg.com/forum/index.php?topic=12.msg1314#msg1314
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

излишно се вманиачавате по тия пръскалки .. моите съм ги настроил да пръскат добре над 100 така че на място си мия тавана но не ми пука водата е евтина :))

Dundee

Евалата на този, който пусна линка към обявата в ebay с евтината цена. Ако не бяха толкова евтини едва ли щях да се зарибя ;)

alishanov

Здравейте,колеги!Някой знае ли да ли се регулират пръскалките за предното стъкло за Форд Фокус МК3?И ако се регулират споделете как се прави?

Pyrhel

Ако са тези, които пръскат мъгла - не се регулират.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

alishanov

Точно от тези които пръскат на мъгла !!!Предложете ми други които пръскат на мъгла които да могат да се регулират дори и да са от друга марка кола само да не се налага прекалено много да се преправят!!! :-[

П.С. А ако някой иска такива от Фокус МК3 мога да му дам моите срещу такива които пръскат на мъгла но да могат и да се регулират!!!

Pyrhel

До сега не съм намерил пръскалки, които пръскат на мъгла и да могат да се регулират, независимо от марката - PSA, VAG, BMW...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pantata

На лагуна 2 се регулираха, но не знам дали ще станат на форд.

kurti kurtev

Здравейте колеги, аз имам  проблем с пръскалката на предно стъкло. Помпата ми работи когато вклщча да п-ръска на задното стъкло, а на предното не ще, не бръмчи даже. Имате ли идея, дали е от лостчето?

ivchotr

Подай директно захранване на помпичката и ще ти стане ясно къде може да е проблемът.