Mondeo ST220 4х4

Започната от П.Иванов.Личев, 24 Октомври 2014 02:44:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

П.Иванов.Личев

Здравейте колеги, доста съм нов във форума но съм си голям фен на mondeo и по точно MK3 ST220, отдавна се оглеждам за едно такова но все още съм си с МК1 и та все пак да споделя за налудничевата ми идея, да кажете и вие по едно мнение дали би могли да се получи нещо или по добре да не се занимавам. Та  понеже винаги съм харесвал 4х4  но за жалост МК3 няма такава система  та ми е чудно дали може да се използва скоростната кутия, кардана, диференциала и самото задно окачване от Jaguar X-type понеже са на една и съща платформа създадени, а и гледах на Jaguara i Mondeoto задната им следа е 1537мм. и на двата автомобила. Та кажете вие как мислите ST220 4x4 дали е възможно?
Храни се правилно, бъди активен, остани здрав
OTSLABNI.ORG


Pyrhel

Да, даже има реализирани такива проекти. Кутия, раздатка, заден мост с всичко по него, кардан, генерация, предни полуоски. Резервоар от Мондео 1 4х4, гърловина за резервоара, трансфер помпа от едната част на резервоара в другата с клапаните, нивомер. Трябва да се направи фракенщайн при задния мост между Ягуарския и Мондеовския, не е директен фит-ин. Поръчкови биалетки с унибали. Преправяне на зъбчатките и позицията на АБС сензорите отзад. Вече не помня какво още. Има един много готин и супер подробен PDF от TalkFord, можеш да го погледнеш за суперчардж-нато ST220 4x4. Като цяло не е никак малка заигравка :)

Чувал съм митове и легенди, че са излизали супер лимитирани немски ST220 AWD, но не знам доколко са достоверни.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

SICKandPROUD

И аз съм ги чувал тези митове, били само за управниците в завода за някаква годишнина на Мондео.
Иначе бая проект си се захванал да правиш колега, ако го реализираш, ще си единствения в България с такова Мондео.
Успех, дано го видим в бъдеще.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

opex

qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

hotblooded

  Преди време разглеждахме една обява  - за хамерикански вариант на Мондео Мк3 (забравих как го водеха там, май Форд 500) - беше фабрично 4х4.....  До колко "карантията" му ще е съвместима със европейския му брат - някой ще може ли да каже?
P.S сега видях че 4х4 "карантията" за 500 идва от Volvo S80...

kralq

То ще е голяма играчка, да го наместиш и да преправяш всичко, дали няма да ти струва направо друг автомобил?

hotblooded

Цитат на: kralq в 23 Ноември 2014 13:44:36
То ще е голяма играчка, да го наместиш и да преправяш всичко, дали няма да ти струва направо друг автомобил?
Кефа цена няма, колега. Въпреки че за мен лека кола 4х4 е безсмислена работа - свалям шапка на всеки който се захване с това

П.Иванов.Личев

Здравейте отново колеги, отдавна не съм писал но за сега няма изгледи за се захвана с този проект но няма как да се откажа ще дойде и неговия ред за сега съм се насочил към Мондео МК2, но все пак ми е интересно какво ще ми е необходимо за осъществяването на 4х4 МК3 ако някой има по подробна информация ще съм много благодарен да я сподели, също така ми е любопитно и какъв е този документ в TalkFord за който споменахте
Храни се правилно, бъди активен, остани здрав
OTSLABNI.ORG

wolf_valley

здравей колега и аз също като теб от доста време съм си мислил да направя нещо по този въпрос даже намерих някакви писания но за съжаление е на английски език и не мога да го преведа ако искаш да ти го изпратя да го преведеш и след това да ми го върнеш преведен ще съм ти много благодарен

ivchotr

А не е ли по-добре да се вземе просто един Ягуар?


hotblooded

Цитат на: ivchotr в 19 Януари 2017 21:08:11
А не е ли по-добре да се вземе просто един Ягуар?
То и куатро,  х-драйв и 4-матик също е добре,  но цената е....  Мондео Мк3 се намира на 1/2 от цената на Котак в същото състояние и после малко по малко,  когато някоя част изпадне евтино - се събират и правиш...

didon80

И аз съм на мнение че ако ти е необходим автомобил 4х4 е най -добре да си купиш такъв,  а не да влагам пари в нещо, което не се знае какво ще излезе накрая. Отделно за лек автомобил двойно задвижване е почти безсмислено. Следващия проблем идва че промяната в конструкцията трябва да се озакони от комисия иначе може да имаш големи неприятности .

ivchotr

Цитат на: hotblooded в 20 Януари 2017 09:13:23
То и куатро,  х-драйв и 4-матик също е добре,  но цената е....  Мондео Мк3 се намира на 1/2 от цената на Котак в същото състояние и после малко по малко,  когато някоя част изпадне евтино - се събират и правиш...

Мисълта ми беше, че в крайна сметка цената пак може да дойде същата като на оригинала, само дето екшънът ще е в пъти повече. Да не говорим, че Ягуарът е и по-красив, поне според мен. Ама не знам колко е здрав.