Mondeo MK3- Dark Blue

Започната от supertorr, 10 Ноември 2011 10:34:22

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

ffmk1l

И на мен ми харесва!
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


supertorr

#31
В края на месец декември направих едно профилактично прегледче в МП
И какво показа:
1. Луфт в щанга отпред вдясно-  за момента остава така
2. Предни дискове имат още около 5000км-  :-\
3. Задни дискове имат още около 10000км- има време
4. Не включващ компресор- зареждане с фреон и масло
5. Поисках смяна на крушка на таблото- златна ми излезна
6. Досаден проблем алармата при отключване пищи- препрограмиране
7. Въпрос относно по-трудно включване на задна, дали не е необходимо да се долее масло- след оглед за течове, отговора беше заминаващ съединител
или общо 103,46лв
Ето и фактурката

Pyrhel

Как/с какво я препрограмираха алармата, имам го същия проблем?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Малко  да се оплача :'(
Днес паля при -19 от раз и след 1 мин. тръгвам. Държа около 1500-1800 оборота. Минавам 5км. и при по-поносими темп. напр. -3 е затоплило до 75-80 С. Точно на детелината на Ситняково за включване на Цариградско шосе един автобус на 20 метра пред мен едва крета с 40км/ч, а аз за да се включа безопасно без да спирам зад него настъпих педала и на 3-та влезнах от упоменатите по-горе обороти до към 3000 и в този момент започна да премигва лампата на подгрева / отбелязвам, че колата не беше загряла т.е. все още е около мин. 60С. Спрях след 500м. изгасих - след една минута паля и до края на деня не се появи отново проблема (hammer)
Някякви идеи (fri)

Pyrhel

Стандартните въпроси следват :) Загуби ли мощност, откъде сипваш нафта, горивния флтър сменял ли си го скоро и какъв си сложил?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Много си бърз ( добре ти се отразило, че не си излезнал сутринта в студа) :P
Мощност до толкова, че се вцепених и карах до 2000 оборота не знам дали това е загуба
Нафат от ЕКО на Ал. Малинов от по-скъпата / като се връщах от работа минах да ги питам до какви градуси й гарантират- отговор -30С ::)
Горивен филтър сменен от МП при покупка на колата с останалите фитри преди 15000км- би трябвало да е хубав/оригинал (beer)

petermitkov

Цитат на: supertorr в 31 Януари 2012 20:50:55

Горивен филтър сменен от МП при покупка на колата с останалите фитри преди 15000км- би трябвало да е хубав/оригинал (beer)
Не бих заложил на това.
sapienti sat

supertorr

В случай, че има проблеми с нафтата сложих добавчица за по-трудно замръзване (stir)

Pyrhel

Не му мисли значи, явно не е загубила мощност, определено щеше да усетиш, превръща се в умрял кон :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Цитат на: Pyrhel в 31 Януари 2012 21:36:04
Не му мисли значи, явно не е загубила мощност, определено щеше да усетиш, превръща се в умрял кон :D
Дано да е така.
Но все пак ще вземе да сменя аз горивния филтър след като минат студовете пък макар и малко преди смяната на маслото.
Препоръки за филтър...?


Alexi

филтър само оригиналдъ или евентуално Бош ( той и оригиналния е Бош )

Pyrhel

Задължително Делфи/Бош (оригиналните)!!! По-добре го свали и виж какъв е. Ако е гаден - сменяй го, ако е оригинален - източи го да излезне мизерията през дренажа и обратно на колата и на следващата смяна :)

ПС: Ще цепна темата и ще я бутна в разделите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Цитат на: Pyrhel в 23 Ноември 2011 18:23:04
Дано и шапкарите не се правят на интересни :)

Отмина и този сезон на задължително включени дневни светлини, но за мен продължава и понеже на мен,а явно и на вас е било интересно дали ще има проблеми с  C:-),  то резултата е НЕ СЪМ имал проблеми. Явно е станало добре защото ме заглеждаха на няколко пъти, но само това O:-)

supertorr

Както всички, така и аз не се разминах с доброжелатели, некадърници или неумишлени щети- вдлъбнат калник, ожулвания и неравности по вратите и броните, като всичките са от дясно :-\
Така преди няколко дни измих колата и заведох щетите. Имах малко опасения като такива придобити на паркинг дали няма да заложат самоучастие, НО днес взех възлагателно  писмо и всичко се поема от застрахователя и ще се прави в МП Люлин.
Е има и малък проблем, лайсната на задната врата не е призната защото още при застраховането била ожулена, въпреки че си личи съвсем ясна следа от  червена боя (hammer)

Pyrhel

Еее, за една лайсна как се правят начи :) На вратата има ли поражения? Ако има - бояджиите ще я пръснат и нея без пари...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Е да има и то е от един и същ  'удар"- червена боя, но имало надраскано по лайсната от преди

А ето и снимка от тази страна отще като я купувах   на задната врата на лайсната ве видждам нищо

supertorr

Днес сменихме масълцето / Formula F 5w30-74лв/, филтрите маслен, горивен и въздушен / 159лв/ за 20лв. цялата манипулация.
Филтрите са от МП с номера:
- горивен 1709787
- маслен 1088179
- въздушен 1581167

supertorr

В бокса сме за пред застрахователно изглаждане на бръчките / дребни щети по цялата дясна зона/ разбира се покрито от каското в МП Люлин
След това предстои смяна на предни биалетки, поставяне на летните гуми, като предните две съм запланувал да са нови.

supertorr

Излезнах от бокса. Боядисани преден калник, предна врата, задна врата, задна броня / дясна страна/. Всичко добре, но за съжаление задния калник се набива  на очи / нарушения по лака точно на веждата/
Снимки утре

supertorr

Е най-накрая с лайсничка


Иван Вълков

ми честито дано да нямаш повече заведени щети след като оправят лака (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

GOSPODIN

Колега supertorr, понеже и аз се снабдих със същото Мондео да попитам за Дневните светлини, сам ли си ги постави и ако е така от къде е взет + за захранването на фаровете , че го описват да се вземе от ключа за запалването, но описанията в Autodata и книжката на колата са малко неясни за кой предпазител става дума. Поръчал съм от Германия подобни на твоите. Също да попитам и откъде взе маслото Форд формула 5-30 на тази цена, че мен преди 1 месец в МП Младост  ми взеха за 6л. 104лв., а за горивен филтър - 102лв. ::) Останах с впечатлението, че нещо ме излъгаха, защото предишния ден, когато попитах за цените по телефона и направих заявка за приемане на колата ми казаха  по-ниски, но на моя въпрос , как са се променили за един ден , ми отговориха ,че имало увеличение от предишния ден. :-[ Ползвах промоцията 4+ за   20% отстъпка на консумативи и 20% отстъпка от труда. Общо смяна на масло, въздушен,маслен и горивен филтър с труда и "отстъпка" 20% ми излезе 280лв. (hammer)

amplified

Въх...
Миналата година за тия пари смених спирачна течност, масло, всички филтри... и не съм ползвал отстъпки.
Кво им стана на тия бе...

hotblooded

  Надули са цената на труда, явно! За смяна на маншон на полуоска искаха 97 лв труд!

supertorr

Цитат на: GOSPODIN в 21 Май 2012 23:05:04
Дневните светлини, сам ли си ги постави и ако е така от къде е взет + за захранването на фаровете , че го описват да се вземе от ключа за запалването, но описанията в Autodata и книжката на колата са малко неясни за кой предпазител става дума.

Монтираха ми ги срещу 40лв, защото ме няма в тази тема.
Мога да снимам как са ги вързали или да ти намеря адреса на сервиза който използвах

supertorr

Както съм написал по-горе симирано ми излезе 233лв. / масло от Formula F, филтри от МП- следващия път ще поръчвам от UK, и смяна в квартален гараж/. И какво излезе почти колкото в МП- но пък те ми предлагаха само наливно масълце (stir)

GOSPODIN

Благодаря за бързите отговори. (beer) Масълцето наистина беше наливно и на тая цена... :-[  В МП труда е 56лв. на час( чудесна надница), но калкулацията явно е с доста почесване и пиене на кафе. За смяна на въздушен , маслен и горивен филтър калкулират час и 40 мин. ::)

supertorr

#57
Цитат на: supertorr в 22 Май 2012 16:38:34

Мога да снимам как са ги вързали или да ти намеря адреса на сервиза който използвах



Както се вижда / или пък не/ плюса е вързан към кабела влизащ в горе ляво позиция 2

hotblooded

Цитат на: GOSPODIN в 23 Май 2012 07:35:31
. За смяна на въздушен , маслен и горивен филтър калкулират час и 40 мин. ::)
Калкулира се 1,4 часа, което е 1ч и 24 мин. В това влиза вкарването на колата в халето, наместване на подемника, от там нататък го знаем и пак сваляне от подемник, изкарване... Времето не е малко, но не е и много, имайте предвид че масло се сменя на топло и се чака да се изцеди добре старото масло. Пълни се до макс, изчаква се малко, запалва се двигателя да поработи - долива се (ако е необходимо).... Има коли на който дори и не стига времето, има такива на които на механика му остава за цигара...

supertorr

През последния месец се събраха доста неща по Мондеото

Сменен ремък на хидравличната/водна помпа.Сменена гарнитура на водната помпа
Цитатhttp://fordbg.com/forum/index.php?topic=1383.msg12352#msg12352

Реновирани пластмаси на волана



Почистване на EGR и колектори http://fordbg.com/forum/dvigatel-skorosti/kakva-mizeriya-pravi-egr-a-po-trubite/msg16986/#msg16986



След инцидент със задна дясна гума се обухме с две Nokian i3