Въпрос за редуктор Lovato

Започната от baro, 23 Май 2014 18:01:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

baro

Здравейте колеги днес си закупих преден мини кит Ловато с електроника Тамона. Въпроса ми е за какво са двата по-малки щуцера ? Единия ще е за вакум от колектора ,но другия не успях да намеря за какво е. Това е снимка на редуктора https://www.fobosgas.com/userfiles/productlargeimages/product_1220.jpg


К.Методиев

И аз не знам за какво е но този редуктор съм го виждал на доста коли и седи свободен пластмасовия щуцер.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

baro

Намерих една схема на която е дадено ,че единия е вакуум а другия е вързан след дебитомера или ако е без дебитомера се връзва на филтърната кутия. Значи аз ще ползвам металния така ли?

baro

Да продължа питанките в тази тема. Въпроса ми е някой знае ли колко мм. трябва да са щуцерите за 2.0 мотора от мондео МК1. В момента са на 2.2 и ми изписва при калибровка ,че са големи и трябва да ги намаля. Или да смъкна налягането от редактора което в момента не се сещам колко беше.

К.Методиев

Размера на дюзите зависи от налягането на което настройваш и от модела на рейката, аз съм с 2,4 в момента на 1,25 налягане, играх си доста с намаляване на отвора качване на налягането сваляне и т.н. при това налягане и по голям диаметър от 2,4 почва да клати празния ход, а в момента ми е бетон и така си карам.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

baro

Благодаря ти за отговора. Днес ще видя какво ще покаже ,че имах проблем с падане на налягането в рейката. Изпускаше от маркучите на мапа,сега всичко е наред. А това 1.25  диференциалното ли е или на редуктора?

baibradar

Щуцера на редуктора който не се ползва е авариен. През него се изпуска газ ако налягането рязко скочи над определена стойност и за това тази газ се вкарва в колектора или след филтъра. Нещо като предпазен клапан на газообразната фаза.

baro

Да споделя днес каква я свърших. Автокалибровка наново бензиново време 3.20 газово 4.5-6 диф.налягане 1.25.Празния  ход е добре ,мисля че има разлика и в инжекторите колко да бъде разпробит щуцера ,при мен е 2.2. Лаптопа ми не му държи батерията и не можах да си събера точки,и затова отидох да ми я настроят. Засега съм доволен от вървенето да видим как ще е с горенето.

К.Методиев

Диференциално е налягането, на мен със същия мотор 2.2 щуцери са ми малки и карам на 2.4, иначе времената са добре.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

baro

Това имах предвид ,явно и вида на инжекторите влиза в уравнението колко да са отворите. Благодаря на колегата за разясняването за какво служи пластмасовия щуцер.