Салонен филтър за Ford Sierra!

Започната от Nebhotep, 20 Февруари 2014 10:00:56

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Nebhotep



GB
Not suitable for use in air-conditioned vehicles
Effectively filters fresh air for motor vehicle interior
Greatly reduced annoyance from car exhaust gases and diesel smoke
Prevents penetration of up to 100 % of pollen and asbestos dust into car interior
Hay fever sufferers can drive a car in comfort
Increases motoring safety - clear view through clean windows
For all current car models
Tested by the Air Quality Laboratory in Aachen, TUV-approved
No special tools required for installation and replacement of filter
Long service life without loss of effectiveness
Low price


FINIS   5027587










Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


Радко

Много много не ми стана ясно от инструкциите стандартен филтър ли е това или се слага допълнително? Защото поне моята (без климатик) няма въздушен филтър за купето а въздуха влиза директно?

Nebhotep



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

michael_cool

Много ценна информация , Сиерата попринцип няма филтар на купето с климатик и без климатик ... мислех да си направя нещо подобно защото не е работа без филтар , но щом го има е добре
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

michael_cool

Под този Финис  5027587 номер нищичко не излиза  :'(
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Nebhotep

Номерът най–вероятно е стар и затова не излиза. Ще се разтърся да видя как стоят нещата.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

viksata

Тук не сте прави има си салонен филтър с климатик :)





Снимките са на Младен от неговото 2.8 Скорпио


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

2.9


michael_cool

Скорпиото може и да има , но на сиерското тяло за климатика няма място за филтар аз като го отворих го мислих как да сложа , но нестава  :-\
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

viksata

#9
То наистина е от Скорпио снимката на кутиите но Сиера и Скорпио пък и на Ескорт кутиите са еднакви за климатика

Има едно капаче отгоре на кутията, те са 3 броя поленови филтри :)

http://www.boschautoparts.co.uk/pdf/scorpio.pdf






Но това е само за колите с климатик,за тези които нямат е дал колегата Nebhotep по горе :)

Цитат на: michael_cool в 22 Февруари 2014 22:21:20
Скорпиото може и да има , но на сиерското тяло за климатика няма място за филтар аз като го отворих го мислих как да сложа , но нестава  :-\

Точно пък твоето климат. тяло е на 100% от Скорп :D все пак е от старото ми 2.0 ;)

FMC - Finis 1054491

P.S.
№41

Каталожен номер:   1054491
Наименование:   ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР
Цена с ДДС:   47.84 лв.
Заместващ номер
1585226
10544915
17221435
7221435
Соленко е 47 кинта но го има в МП на Сливница......


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


2.9

да наистина  кутийте за климатичния изпарител на Сиера Ескорт и Скорпио са еднакви но поленов филтър и съответно въпросното капаче има само Скорпио и то след някоя не знам точно година .Имал съм Скорпиони 87а  88а и те нямаха дори капачето.Сегашното ми 90та също няма а двете ми 95та си имаха..Та някъде между 90та и 95та явно започват да им слагат.В същото време и Ескорта ми 92ра също няма.При желание обаче всеки може да си намери и да си сложи такова от Скорпио тъпото е че трябва да се разкачат климатичните тръби..

viksata

Ми понеже аз други без капаче не съм виждал :)

затова и инфото може да не ми е точно (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

2.9

Дa зa дa сме нaпълно точни -всичките имaт кaпaче но нямaт гнездaтa зa трите филтър елементa и кaто цяло сa мaлко по-рaзлични.при тези с филтър кaпaчето е по-тясно и е нa щипки a другите сa с рaпидки и нямaм предстaвa зa кaкво ги имa но не стaвa дa сложиш филтър

michael_cool

Викса ето малко снимки на тялото , което ти ми даде ... като го отворих да го почистя ( явно и ти си го правил това защото беше много чисто ) .
Тогава освен да го почистя го отворих с идеята да измисля как да сложа филтър вътре , но не успях да исмисля такъв . Освен да сложа някакво кече от двете страни за турбините на вентилатора ... тези размисли и страсти ги оставих за момента когато ще пускам климатичната система  :D , сега като гледам снимките и ме хваща яд  :-[ трябвало е да направя повече и обстойни снимки за да мога да измисля нещо  :-\



Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

michael_cool

В допълнение на горните коментари да допълня , че филтрите ги има по филтрон и номера им е - K 1026-3X с цена от 23 лв  ;D .

За климатичните тела сигурни ли сте , че на скорпио мк1 и мк2 и на ескорт са еднакви като габарити и захвати , че ако са да вървя да ограбвам едно скорпио мк2  :D и да си имам място за филтър и да не се занимавам с глупости
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Nebhotep

Кутиите на ескорт и  скорпио са различни. Когато се мъчех да слагам филтърен елемент от скорпио на моя ескорт не пасна и беше поне 7–8 см по–дълъг от кутията.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

2.9

След обед отивaм в гaрaжa и почвaм дa меря....но съм достa сигурен че нa мк1 и мк2 и нa ескортa ми 92рa сa еднaкви що се отнaся до гaбaрити и зaхвaщaне

2.9

Така след опресняване на спомени в гаража преди малко мога да потвърдя със сигурност че трите гореспоменати кутий като монтажни размери са абсолютно еднакви и взаимозаменяеми.
кутия 1-скорпио мк2






кутия 2-скорпио мк1


кутия3 ескорт 92ра
кофтито е че тя е на колата но е измерена и всичко важно съвпада





също така еднакви са частите вътре-изпарител,вентилатор на парното-схемотехниката на скорпио мк2 е малко по-различна тоест реостата на мк1 е с 4 крачета а на мк2 е с 6 и клапана за вакума преместващ клапата за външен/вътрешен поток при скорпио мк1 стои на различно място от това на ескорт и ск.мк2 но това са бели кахъри.
На последната снимка съм сложил единия от трите филтърен елемент от ск.мк2 в кутията от ск.мк1



вижда се че пасва идеално и само двете тънки ребра от двете страни на филтъра пречат да сложа и останалите 2.Така че ако просто ги резна по български ще имам салонен филтър на скорпио мк1 или ескорт.на ширина стават -проверих.
MICHAEL_COOL-ако вземеш тяло от скорпио мк2 ще ти пасне със сигурност и ще имаш заводско място за салонен филтър.Ако това разглобеното което си снимал става в колата ти значи нямаш никакъв проблем.И ако не ти се дават кинти можеш да махнеш двете пречки(които между другото на снимките ти въобще не виждам тоест може и да ги няма което значи че си готов за филтър) и смело си напъхваш елементите вътре.Първо се слагат крайните два-слагаш през капачето и буташ настрани до края и последен средния.

Радко

Добре де само не разбрах аз ... като съм си с тяло от обикновена sierra  ( :D) без климатик мога ли да сложа такъв филтър? 

2.9

Не-за без климатик са онези които Nebhotep е показал.


Радко

Значи би трябвало да мога да сложа такъв филтър така ли?

michael_cool

2.9 много благодаря за снимките , темата се получи много добре с тях  ;D в моето тяло разтоянието между вентилатора и питата на изпарителя е по малко и няма такива пречки наистина , с повечко зор и желание може да се натикат вътре филтри като се затопли ще ги видя пак . Но като гледам и тая година няма да стигна до пускането на климатика  (rofl) , а и имам доста да мисля по него какъв радиатор да ползвам и дехидратор и т.н ... смятам да използвам неща от по скорошни и масови модели или просто да напълня още един гараж с части за Сиера за да нямам грижи следващите няколко години  :D
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

viksata

#22
Цитат на: Радко в 26 Февруари 2014 20:00:14
Значи би трябвало да мога да сложа такъв филтър така ли?

Ако нямаш климатик си с друга кутия! Пак казвам колегата Nebhotep е показал как е за без климатик!

На колегата 2.9 и аз благодаря за отделеното време да разнищи въпроса и то нагледно със снимки (fri)

P.S. Разбира се благодарностите са и за Nebhotep  (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Nebhotep

Вие хубаво ще сложите филтрите в кутията, ама те се опират до изпарителя на климатика и се мокрят постоянно и след 3 000 км. не стават за нищо. Това е опита ми от ескорта...


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!