Перипетии с Мото-Пфое

Започната от opex, 18 Януари 2014 01:56:18

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

opex

Преди няколко вечери на едно събиране за пореден път стана дума за парадокса "Мото-Пфое".
Сигурен съм, че 99% от хората, които не са отишли просто до гишето в техен клон с точни пари в ръката, купили чарк и излязли от вратата (макар че и това често се случва да е сложен процес за продавача), са се сблъсквали с абсурди: от много смешни до безкрайно изнервящи, във всеки случай - в ущърб на марката.

Както на не-малко предни сбирки е ставало дума предлагам всеки от Вас, който е 'потърпевш' под една или друга форма да опише своя (своите) случай/и.
Знам, че има хора хоито имат много такива - не се притеснявайте не е нужно всичко да се напише наведнъж.
Предполагам, че ще бъде зададен въпросът какъв е смисъла - повярвайте, че има смисъл. Идва време, в което ние ще трябва да помогнем да се изгради една система както трябва. Ако ние не го направим няма кой и никой не губи ако всичко се напише както е.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


Bobi


hotblooded

 Перипетиите са че извън софийските клонове няма нищо различно от масло и филтри... В Бургас няма налични дори копчета за кори и чакаш 1 седмица... в МП-Младост - влизаш с торба пари (образно казано, все пак не работят в брой) купуваш кола- и няма едно сувенирче - фанелка, ключодържателче, чашка, несесерче, в Бургас - да не говорим... за сравнение в СФА при покупка на автомобил (дори и от оказиона) ти подаряват нещо от щанда със сувенири... не е въпроса за парите - ако от Форд не може да си купиш оригинален аксесоар - от къде бе?

pAbLo

 :)) На нас за Фиестата ни дадоха списание Мото Пфое :))
А навремето за два нови Сеата от Аутотехника ми дадоха единия с изгорял модул на АБС-А
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

pAbLo Мототехника-Пфое още живее в социализЪм-а и не са като гадните капиталисти да ухажват клиентите си с дребни подаръци. Трябва ти да им занесеш кутия с бонбони и бутилка Джони  :D. Все пак са щедри да ти дадат кола, кво искаш ти? :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

hotblooded

Цитат на: mitakinen в 18 Януари 2014 12:38:31
Мототехника-Пфое още живее в социализЪм-а и ........................................Все пак са щедри да ти дадат кола, кво искаш ти? :)
Вярно бе, как не са се сетили да искат да си правим "вноски" за кола и след 10 год. да я получаваме.....

Alexi

преди време ми направиха отстъпка от 5% а после видях на сайта им ,че за коли над 4г се полагат 20% :))

opex

Цитат на: Bobi в 18 Януари 2014 03:17:00
Тази тема не е ли подобна? http://fordbg.com/forum/index.php?topic=124.0

Подобна е, но идеята на тази е да се опишат всички малки и големи негативи. Също така идеята ми е по-скоро всеки потребител да се стреми в рамките на един пост, който да редактира ако не може да изложи всичко наведнъж (или в два, три.. вече ако не му е достатъчен лимита от символи) стремейки се да е всичко подредено и сбито, но обяснено ясно, и всичко да е синезирано без спам, шеги и чат в стил "егати т_shack-а", както се получава в другата тема и като гледам тук също.
С други думи, всеки описва максимално добре случаите, самостоятелно, без да взаимодейства с отговорите на останалите.
Апела е сериозен без значение от кого идва, но зависи от Вас дали ще го приемете сериозно ако искате да има основа, на която да се гради нещо положително и различно от досегашното.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

kaloqn

Аз имам както лоши, така и добри моменти в битието ми на клиент на Мото Пфое.

Не бих споделил едно крайно негативно отношение.

momo76

Цитат на: Alexi в 18 Януари 2014 13:31:36
преди време ми направиха отстъпка от 5% а после видях на сайта им ,че за коли над 4г се полагат 20% :))
20% е ако те ти правят колата. Ползваш 20% за труд и части. Само за части няма отстъпка.


Alexi

мда де .. масла ,филтри и смяна от тях :) то от тогава не съм и ходил там де :)

pAbLo

Цитат на: mitakinen в 18 Януари 2014 12:38:31
pAbLo Мототехника-Пфое още живее в социализЪм-а и не са като гадните капиталисти да ухажват клиентите си с дребни подаръци. Трябва ти да им занесеш кутия с бонбони и бутилка Джони  :D. Все пак са щедри да ти дадат кола, кво искаш ти? :)
На тест-драйва във Стара Загора получих рекламни материали а 1ст. не са взели от мен!
До сега сме имали 4 чисто нови коли през годиините и нямам спомен някой да ми е благодарил по какъвто и да е било начин!
Пак казвам - Чисто нов Сеат от витрина - изгорял модул на ABS!
Не си мислете,че само МП са криви!
Идете в Аутотехника - там са още по "убави" ;)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

whaaazp

#12
Днес бях в Мото-Пфое Люлин, е там не очаквах да чуя, че Форд НЕ стават и купуване на Форд - никога, от служители при това.  ???


p.s. Проблемите се решавали и забравяли с покупката на Волво, но най-добре Хонда.

Alexi

мда то майбах е още по добре :))

mitakinen

Ами вземи напиши един "донос" до началниците да видят защо не им вървят нещата - заради едни нещастници, на които не им е там мястото :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

supertorr

Едва ли има някой, който му е мястото там ...

mitakinen

Не е така. Има доста и читави хора, но не трябва да се толерират хора, които не им се работи или работят срещу компанията в която са назначени. Затова ние като клиенти не трябва да си мърморим под носа или "на масата" ами веднага при шефа им. Много често шефовете не знаят какво става и много зависи от активните клиенти да се променят нещата. Не говоря само за МП, а и за доста други компании. Много мразя останалия от комунизма манталитет да си мърморим под носа, да търсим "втория начин" да си оправим проблема чрез познат, роднина или с почерпка. Крайно време е да се изкорени това
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

supertorr

Е точно де- " топим на шефа", но къде е той?  Защо не знае какво става, защо не се интересува от клиентите си? Да не му е само това на главата, но с няколко елементарни стъпки и разбираш къде си -  минава покрай теб  клиент -  доволен ли е, не е ли? Малко ровене в интернет и разбираш колко са недоволните и какво ги боли. Анкетки сред клиентите и т.н.

Истината, е че МП ги боли само за корпоративните клиенти! За тях се дава мило и драго ако трябва се режат всички благинки за малкия потребител.  :-[

hotblooded

 Горчивата истина е че частните клиенти са твърде малко.... Не за друго, ами хората които имат възможност да "пръснат" 30-40-50 бона за кола не си купуват Форд поради някакви предразсъдъци които е почти невъзможно да пребориш. Но е факт че МП не се и опитва да разбие поне част от митовете за Форд.

Bobi

Изглежда простащината, характерна за представителя на марката, е глобална черта: http://www.talkford.com/topic/222481-wtf-is-wrong-with-ford-dealerships/


jfs

#20
Същото нещо ми се случи миналата седмица в Шкода. Решихме че ни трябва още една кола в семейството и тръгнахме да обикаляме по няколко предварително набелязани марки. Влизам в шоурума на цар Борис III. Двама (мъж и жена) стоят на едни бюра зад един барплот и си ровят нещо по компютрите. Почвам да си разглеждам колата, отварям врати, багажници, качвам се отпред, отзад, гледам, пипам, почуквам тук там. Все едно няма клиент. След като видях, че няма да ме удостоят с внимание отивам аз при тях и питам мога ли да говоря с търговец. Жената в този момент ме погледна (май за първи път от както съм влязал в шоурума) и пита: какво искате да знаете? Казвам ами да обсъдим нива на оборудване, има някои екстри на които държа могат ли да се добавят или не. А тя се обръща разпечатва ми 4 листа на принтера и ми ги подава. "-Ами това е което предлагаме" и си продължава да работи на компютъра. Поразгледах още малко Октавията с надеждата че ще си свърши работа женицата и ще стигне и до мен. Да ама не. Излезнах си и повече няма да се върна там. Отидох в СтарМоторс и похарчих парите за Мазда 3. Да са живи и здрави в Шкода, но така бизнес не се прави.
А говорейки за Форд в това отношение съм впечатлен от МотоПфое или поне от търговеца на който попаднах като купувах Фокуса. Просто не ми даде да си взема въздух докато ми я продаде. 2 мин. след като бях отворил за първи път вратата на излиженият автомобил в шоурума беше готов с оферта и предложение за тест драйв. До края на деня 2 пъти ми звъня на телефона да пита за впечатления и да предложи и друг двигател за нов тестдрайв.

Drake

Преди 3 години, когато купувах Фокуса, бях набелязал 3 марки - Киа Сийд, Хюндай и30 и Форд Фокус. В Киа човекът беше много любезен, отговори на всички въпроси, обаче самата кола ми се стори леко дървена от вътре. В Хюндай не ми обърнаха никакво внимание. При опит да говоря с някой ми беше връчена брошурата, която я имаше на сайта им и толкова. А в Мото Пфое още с влизането търговецът ме хвана да ми приказва, след 10 минути бяхме на тест драйв. И докато не подписахме договора ми се обаждаше веднъж седмично. И няколко пъти след като бях взел колата

Явно е въпрос на късмет на какъв търговец ще попаднеш

nitrowalk

Цитат на: whaaazp в 23 Януари 2014 21:54:14
Днес бях в Мото-Пфое Люлин, е там не очаквах да чуя, че Форд НЕ стават и купуване на Форд - никога, от служители при това.  ???


p.s. Проблемите се решавали и забравяли с покупката на Волво, но най-добре Хонда.

Това търговец ли го е казал ?

whaaazp

Разговора беше между служители /жена и мъж/. Мъжа е приемчик, за жената не мога да кажа.

mitakinen

http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=1

Кои са мискините. Да ги кажем на началниците :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Alexi

изказването е малоумно и не подлежи на смислен коментар .. то много ясно че Волво и Хонда е по добре ама колко струва едно S80 или Акорд и колко струва Мондео ..

nitrowalk

Цитат на: Alexi в 28 Януари 2014 19:26:13
изказването е малоумно и не подлежи на смислен коментар .. то много ясно че Волво и Хонда е по добре ама колко струва едно S80 или Акорд и колко струва Мондео ..

За Волво съм по-склонен да приема , че с малко превъзхожда Форд, но за Хонда не съм съгласен изобщо .....

За което се обосновавам веднага -
http://www.used-car-report.com/index.php?id=12&no_cache=1&L=2

Предполагам всички знаете ДЕКРА - и каква институция е в Германия.Данните са от технически прегледи на автомобили.Сравнете нашите модели с тези на конкуренцията и се убедете сами.
Истината е ,че Форд в момента е на много сериозно ниво , по отношение на качество на изработка,вложение на качествени материали и сигурност !

amplified

#27
Като изключим напукан ремък на алтернатора на 18,000км, дефектирал постоянно отворен вакуумен регулатор на 74,000км и  уплътненията на рейката на Mondeo 2008 2.0 duratec се разпаднаха и повлякоха помпа и казанче след себе си... на 89,000км... да като цяло много качествени са материалите :)

Не коментирам гръмналата навигация, защото тя е blaupunkt/bosch и това е техен проблем, софтуерната грешка със завиването на фаровете я преглътнах вече.

Фабричното пукане при едновременно преминаване на предната ос през неравност/легнал полицай, което никой не можа да открие къде е, след като ме уговориха, че било скоростната кутия се отказах...



:) Все готини преживявания с качествен автомобил за 60,000лв


Добавка: коженият волан стана за бракуване на 40,000км. Скоростният лост е с паднало хромирано покритие, маншонът му е с две дупки. Декоративният капак на дръжката на едната задна врата(вътре) по някое време реши да пада, та трябваше да се преправя... постоянно изгарящ бушон на шофьорска ел. седалка...