Escort 1.4 GLX 1996 г или 1.4 EFI-75 к.с.

Започната от vankisa, 15 Ноември 2013 12:00:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vankisa

Здравейте колеги имам проблем със стрелката за температурата отива ми в края на L и там ми се включва перката на радиатора върне се преди 'L стрелката и перката изключва  смених датчика,термостата и все така стрелката ми отива там от какво може да се получава това  ^-^


Nebhotep

Започва се от най- лесното и евтиното:

1. Проверка нивото на антифриза;
2. Проверка на капачката на казанчето, дали работи изправно;
3. Проверка в специализиран сервиз за наличие на изгорели газове в антифриза (търсене на неизправност в гарнитура на главата);
4. Проверка за твърдостта на маркучите. Трябва да са меки, ако са твърди, значи надува от някъде;
5. Проверка на термостата още веднъж (особено ако е поставен неоригинален);
6. Промивка на охладителната система и проверка за запушен радиатор;
7. Проверка на водна помпа. Може да се счупени лопатките и да не се върти добре антифриза;

Това е! Успех.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

К.Методиев

Сменил си кой датчик, за включване на перката или за показанията? Мен ако питаш си е нормално да включва там перката.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Nebhotep

Нормално е да включва там перката, но не е нормално при тези външни температури да достига до там през малки периоди от време. Поне аз така разбирам изказването на колегата:
Цитати все така стрелката ми отива там от какво може да се получава това


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

vankisa

Датчика за показателите смених . Може ли уреда за показателите да ми се е прецакал . Кабела който влиза в датчика за показателите при запалено положение на колата е ваден ,   да се даде на късо и уреда да се прецака примерно

Nebhotep

Не не може да се развали така. Този датчик за показанията на таблото няма отношение към включване на перката, тя се командва от датчика, който е завит отгоре на тялото на термостата (ECT датчик). Започвай с проверките, както ти казах иначе рискуваш да  шлайфаш глава скоро... :-\  :-\


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

vankisa

само водната помпа не съм проверил как да я проверя може ли без да се сваля да се провери

Nebhotep

#7
Няма вариант без да се свали, а проверката и е свързана със свалянето на ангренажния ремък. Ако идва време за смяна на ангренажа може да прежалиш парички и да смениш всичко. Сигурен ли си в проверките, които си направил, защото смяната на помпата е най- трудоемка и скъпа. Трябва да си абсолютно сигурен, че нямаш никакъв друг проблем освен водната помпа, за да пристъпиш към смяна.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

vankisa

да ходих при двама майстори за да съм сигурен иначе няма вит да е загряла толкова преди при този ход на стрелката перката ще се върти  един час а сега се включва за по малко от минута
и спира

opex

#9
При ескортите перката се включва от датчик завит на маркуча излизащ от радиатора и отиващ към двигателя.
При мондео перката се командва от компютъра използвайки ЕСТ-датчика завит върху термостатното тяло. И все пак този двигател не е Зетек.

В края на краищата аз също не разбирам какъв е проблема. Първия пост е просто описание на поведението. Стрелката достига "L", перката се включва, охлажда антифриза, пада под "L" и изключва. След като загрее - пак така. Има разлика с предишно поведение, има разминаване с очаквано поведение?
При мен перката се пуска в общо взето сходен диапазон. В какви условия се кара колата, градско тип: център и при мен загрява бързо и пуска перка често, което е нормално.
Още повече объркващо е, че са сменяни термостат, който се сменя ако колата не загрява или нещо от сорта, но не и в такъв случай, както и сензор специално за показание на таблото при дадено усещане за проблем за работа на охлаждащата перка.
И не искам да съм даскал на никого, но лека пунктуация, главни букви където трябва и малко по-структурирани изречения помагат доста....
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique