тайминг на разпределителен вал при CVH с идеи за Zetec

Започната от opex, 05 Септември 2013 03:08:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

Попадна ми тази интересна статия главно за CVH докато търся по-детайлна информация за ефекти от аналогична заигравка с разпределителните валове при Zetec в частност 1992-1998 т.е. с хидравличните повдигачи.
http://mechdb.com/index.php/Ford_Escort_camshaft_degreeing
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


KovachevGR

Тези дни пробвах с цял зъб на предварение на смукателя и идва много ниските обороти изчезват при мене направо ги няма понеже и стъпковото ми е откачено.После се заиграхме с чесовник докарахме буталото на ГМТ. Оставих изпускателния вал на малко закъснение а смукателя е с половин зъб на предварение.Определено има ефект мотора се съживява.Ниските оброти като загрее са колебливи но не гасне, при студен мотор работи като с големи валове.Смятам че с адекватно работещо стъпково няма да се осеща толкова работата на ниски обороти

opex

Супер. Ако имаш възможност да тестваш повече тествай. Аз няма как.
На мен ми минава през ума да бутна валовете от RS1800 които имам на моя мотор, но да ги 'деградирам'. По принцип с тях к.с. идват ~130 при 6250 оборота, което към тоя момент за мен е доста и ще е перфектно ако мога да ги смъкна до към 6000, а въртящия момент да се дигне в по-ниските и/или средните.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Това което искаш да направиш без дино няма как да разбереш какво се получава.Хубаво е да има две раздвижни колела разграфени на градуси,и да се мине кола през дино да се види къде отдава мотора най добре

opex

Ти си усетил в какви положения мотора се променя към по-добро или по-лошо в даден диапазон и идеята ми е първоначално при слагането да имам представа как да се завъртят, а финна настройка на дино ще е по-натам


http://www.compcams.com/Pages/416/valve-timing-tutorial.aspx
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Разлика в валовете на 1.8рс и мондео 2.0 има ли......и някаква комбинация между валовете не са ли пробва ли на острова

opex

аз ти предлагам да копираме чат-логовете от фейса от време на време да са в течение и останалите, току-виж някой изскочил с идея, а и нали това е една от идеите на един форум :)

м-у другото гипсова отливка на вал как може да се направи читаво за да се сравнят примерно тия посочени горе
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Отливка не знам как се прави,ако някой има опит нека сподели.А замислял ли си се какво става с датчика на разпределителния вал когато се бута вала,той не подава ли инфо кога да отворят инжекторите и кога да подаде искра

opex

Искрата се смята от датчика на коляновия вал главно и аванса и спрямо показанията на датчика за темп на двигателя, темп на вкарания въздух и натоварване на двигателя спрямо ъгъла и скоростта на изменение на дросела или показанията на TPSа.
Компютъра ще получава сигнал от датчика на разпределителния вал по-рано колкото градуса напред е вала, но компютъра си смята във времето дължината на импулса на инжектора по другите стойности на сензорите и ламбда сондата, освен това с времето се адаптира т.е. нищо лошо няма като страничен ефект.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

cvhmotorsport

Някой случайно да има информацията от статията. Понеже линка не се отваря. Ако може да я пусне.
CVH engine inside... Time for madnes...


opex

qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique