Проблем с работата на двигателя Форд Ескорт РС 2000

Започната от Илко, 10 Август 2013 16:12:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

momo76

Цитат на: Илко в 13 Март 2014 12:20:09
Преди  това  ми казаха  че  вакумното  налягане  не е  в  норма какъв  може да е  проблема  ::)
Вакум и налягане - малко странна комбинация.  :))
Ако вакума не е както трябва, няма какво да регулира налягането на горивото. Горивния регулатор е на вакум. Вижте вакума къде се губи.


opex

Как отчита богатата смес, чрез ламбда сондите или чрез газ-анализатор?
РС2000 не поддържа живи данни, може само да му се четат грешките със светодиод през 3-пиновата букса на предния ляв ботуш (черната букса с червена капачка) - четоха ли ги или са мерили сензорите с уред?
РС2000 няма МАФ (дебитомер) има МАР-сензор или просто е станало объркване?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Илко

А възможно ли е  проблема да е  в  компютъра както  казва  тоя  майстор ?
Илко

opex

Като възможност го има, но много много се съмнявам.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Илко

Значи  стоя   и чакам  пробата какво  ще покаже
Илко

Илко

И още  нещо  казаха ми  че  може да ми е спукана  мембраната  на  сервото и от  там да  се  губи  вакум  това  възможно ли е
Илко

hotblooded

#36
Цитат на: Илко в 13 Март 2014 13:26:27
И още  нещо  казаха ми  че  може да ми е спукана  мембраната  на  сервото и от  там да  се  губи  вакум  това  възможно ли е
Ако имаш спукана мембрана ще усетиш и проблем със спирането, а проблема с двигателя ще се проявява само при спиране, защото ако не си натиснал педала на спирачките сервото е "изолирано" от вакуума...
   

Илко

педала  на спирачките става твърд но това е от загубата на вакуум което ме навежда на мисълта  че не е от компютъра защото от него няма как да се губи вакум
Илко

opex

И ако имаш спукан вакуум ще обеднява сместа, компютъра пък ще се опитва да смогва като подава импулси за повече гориво към инжекторите, за това и попитах как извършват измерванията в сервиза.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Илко

утре  ще  и сложи  друг  комп  от  рс  да  видим  акво  ще  стане и след това  незнам на къде  накрая  към сплав комерс  >:(
Илко


hotblooded

#40
Цитат на: Илко в 13 Март 2014 13:40:27
педала  на спирачките става твърд но това е от загубата на вакуум което ме навежда на мисълта  че не е от компютъра защото от него няма как да се губи вакум
Я пробвай да запушиш щуцера към сервото още от колектора и я покарай.... А подобен ч-п съм ял с хлОпел преди години - всичко на компа наред, дебитомер - сменен, комп- сменен, накрая изключих 2 дюзи и колата взе да работи по-добре - скъсана мембрана на регулатора на налягане на горивната рейка....

opex

Трябва ми предна капачка за десния праг :))
Шегувам се, проблема сигурно е смешен просто трябва правилна диагностика, ако някой не може не се отказвай така (buddies)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Илко

Вече  незнам  какво да  мисля утре  ще  имам  повече  инфо  жената  ще  ми  искара  очите  ако я  продам  така че  ще трябва   да   мисля  нещо
Илко

peigera


Илко

Не  съм  още аман  от  майстори   сега  ми  искат  70  кинта  при   никакав  резултат  тая  седмица ще си е  юзема и  ще  мисля какво ще правя  търся си  снема  на двигателя.
Илко

peigera

Илко докарай я ако искаш ще я направя колата. РС ги знам повече от петте си пръста.

Илко

Малко си ми далече иначе бих се  възползвал с  удоволствие :)
Илко

opex

По-добре е отколкото да дадеш така или иначе същите пари или повече за сервиз с несигурен резултат вместо за гориво до Иван :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

cosworth team ruse

аз го имам същия проблем със сиерата с dohc мотор .всичко е в нормите,датчици сменени с нови  абе всичко което е здраво е сменяно и няма оправия пак си мирише на богата смес чак насълзява очите  ;D
FORD SIERRA POWER

Илко

Свалих смукателните колектори  и горивната рейка  по нея видимо няма проблем   но на колектора  кадето са ми  дюзите  на газовата едното  маркучле  е  хлабаво  възможно ли е  от там да му смуче  въздух  и да ми  барка  вакума ?
Илко


FuRoRR

Добре де , смесите ти се управляват от сензори които може би ще ги събера на пръстите на 1-2 ръце.
Датчик температура въздух-на задната част на колектора
Датчик температура антифриз-на термостата мисля беше
Датчик налягане в колектора-MAP -на дясното бомбе черната кутийка.
Ламбда сонди
ЕГР Evap canister purge valve-Тъпото странно съскащо нещо с вакуумите до ЕДИС-а
Горивен регулатор
Освен това може и да са пикаещи дюзи,или пък ниска компресия.Също така си провери ЕДИС-а въпреки че моя го взех от битака в дъждовен ден от една локва и работи като пушка.Тая баница с богатите смеси я ям откакто му броих парите на моя...Пари на очите,гърми и хвърля огън отзаде и плаши трафика постоянно.За мигалките няма смисъл да си даваш парите.Нищо не показват и след диагностиката единственото което се случва е диагностика да получава тикове и да си говори на глас числа от 7 до 89.
И пробвай един трик.Както се движиш на скорост пускаш газта да си на двигателна спирачка гасиш контакта цъкаш го и даваш газ,ако усещаш разлика във вървежа ти гарантирам ,че е някой датчик,само дето все още не съм надушил кой е  (rofl) Същия фокус става и на място с малко форсиране преди да изгасиш контакта.
Ако нищо до тук не помогне сипи 2 резервоара бензин и отиди на гости на peigera...
Сивото Зайче - Powered by ВЪЪЪЙЙ!

Илко

Всички  датчици по колата са  замерени  и работят  не е  от  тях  последния  майстор стигна и  до  компщтъра  и  той е   добре  а  колата  ми  направо  гасне   от  богата  смес работи  докато  загрее  после   гасне.
Илко

К.Методиев

Добре проверено е всичко, а инсталацията как е на колата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Nebhotep



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Илко

Ми  след като  всичко  работи  предполагам  че  инсталацията е  добре  аз се самнявам  в  този  маркуч  че от  там  смуче  въздух  и  ми  барка  вакума  ще ги сменя  всичките  и  ще  сглобя  и  ще  видя  какво  ще се получи  силно се  надявам  да  е  това.
Илко

Илко

Ми не право  така  тя  направо  гасне и а  ако  я държиш  в  обороти   работи  неравномерно.
Илко

К.Методиев

След като казваш, че предполагаш, че е добре мое мнение е да провериш състоянието на кабелите към компа, ако е напукана инсталацията проблемата ти е там.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

naskoto__

Изолацията на кабелите към бобините сигурно е на прах вече :).Там където са двете букси точно зад смук.колектор(малка и голяма) за съединяване към общата част на инсталацията(малката букса с триъгълна форма е за инсталацията към бобините),сваля се всичко и се преглеждат всички кабели!Компютър,едва ли е проблема,инсталацията към него също.Вакума ако е нарушен,ще вдига сама обороти,а тя гасне...
Неравномерната работа на обороти,'богатите' смеси на изхода на изп.с-ма,не означават богата смес в горивната камера,а неправилно изгаряне,породено от проблем с запалителната с-ма.Това може да го направи всеки със средна техническа грамотност,не са нужни майстори.
Акъли много,запрятай ръкавите и не се занимавай с майстори,само време,пари и нерви губиш,а и те едни майстори...

Илко

Вчера  сглобих  колата  утре  паля да  видя  дали съм постигнал  нещо  стискаите  палци :)
Илко

naskoto__

Цитат на: Илко в 19 Април 2014 21:26:30
Вчера  сглобих  колата  утре  паля да  видя  дали съм постигнал  нещо  стискаите  палци :)
И???