Съвети за покупка на Мондео МК4

Започната от krim, 01 Юни 2013 23:47:03

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Alexi

под вървене на един мотор изобщо не се разбира показателя 0-100 .. нали не караш постоянно между 5 и 6000 оборота :) 2.0 бензин е тотален мъртвец при нормално каране ,няма грам въртящ момент под 3500 оборота отделно никога не е наред с тия клапи и глупости в колектора


vorpatril

Доста обезкуражаващ отговор от активен член на форума :) ;(. Няма много алтернативи, май, на читаво за газификация комби след 2010 г... ще ме принудите да си взема 2-3 годишна печка накрая..

Vesel

Цитат на: vorpatril в 16 Юни 2018 09:18:48
Доста обезкуражаващ отговор от активен член на форума :) ;(. Няма много алтернативи, май, на читаво за газификация комби след 2010 г... ще ме принудите да си взема 2-3 годишна печка накрая..
Ми и без това ще ги забраняват скоро и се очаква цените им да падат, така че ако изчакаш малко ще си купиш евтина печка  :D

hotblooded

Цитат на: Vesel в 17 Юни 2018 00:02:40
Ми и без това ще ги забраняват скоро и се очаква цените им да падат, така че ако изчакаш малко ще си купиш евтина печка  :D
Ще забранят на Марко "кардана"... Постепенно ще има ограничения за коли под евро 4, но Мондео Мк4 са евро 5... 
Колегата, който иска Мондео Мк4, може да се огледа за 2.5 турбо, но не изкоремени от каране се намират трудно

Vesel

Цитат на: hotblooded в 17 Юни 2018 09:23:19
Ще забранят на Марко "кардана"... Постепенно ще има ограничения за коли под евро 4, но Мондео Мк4 са евро 5... 
Колегата, който иска Мондео Мк4, може да се огледа за 2.5 турбо, но не изкоремени от каране се намират трудно
https://www.dnes.bg/cars/2018/02/28/bez-dizelovi-koli-v-germaniia-a-kakvi-sa-posledicite.369270
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/zapochna-se-pyrvi-grad-zabraniava-dizela-v-germaniia-6082675

hotblooded


Ispaneca

Става въпрос само за няколко улици в центъра на града а не за глобална забрана за движение на дизелови коли.

Alexi

нищо не е забранено никъде в момента ,нито скоро ще бъде .. на тия жълтите вестничета не вярвайте

Mondeicho

И да ги забранят действително ние доста години след това ще си ги търкаляме (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Vesel

Извън темата: ПокажиСкрий
 Имам предвид , че скоро ще започнат да ги забраняват в западна Европа и те ще се видят принудени да се отървават от тях на по-атрактивни за нас цени. Естествено няма да стане от утре, но постепенно ще започнат да въвеждат ограничения и нищо чудно близките 7-8 години да са забранени в големите градове. При нас тия неща обикновено идват 10-15 години по-късно, така че още 20-тина години ще си караме по-евтини печките. Подозирам обаче, че бандитите наречени "управляващи" , ще се възползват от ситуацията да ни друснат някой допълнителен данък, уж заради изискванията на Европа  (angry)


Бат Митко

Привет!  (ford)

Ще сменям ергенското голф-че със семеен автомобил и Mondeo-то ми е полезрението. Изскочи ми 1 от човек, който го е докарал от Дойчланд върнато от лизинг. Мондео Мк4, 2.0 TDCi, 140к.с. ръчка, комби на около 220к км. Освен около 2000лв за демп. маховик + съединител има ли нещо друго, което е притеснително? Какво е положението  с DPF-а, т.е. ФАП-a  ^-^ ? Има ли драма с ръчната кутия.. мисля, че някъде бях срешъл, че при ръчната кутия на тези Ford-ове може да има проблем с трудно включване на скоростите, който има шанс да изчезне със смяна на маслото на кутията или със една лека 4-цифрена инвестиция :)

Доста се чудя и на hatchback има 1 в нета с 1.6 Ecoboost, 160к.с., но не знам пък там какво е положението. Из форума не можах да намерят мн инфо за Ecoboost моторите. Този проблем с вихровите клапи само за Duratec ли е?

На тема автоматици.... PowerShift е Shit, но това генерално ли е, т.е. има ли години, в които вече е оправено това?

Драмата с електрониката оправена ли е някога или Ford-a си върви с тема "Добър жичкаджия в София?"  ???

Отново.. търся си семеен автомобил, с който удобно да мога да пътувам София-Варна-София (където е жената, там е родата  (tooth) ) Искам кола след 2010, предпочитам бензин, поради страха ми от родната нафта и майстори (Ecoboost е с турбина и пак половин драма). Предимно карам извънградско, София си има относително културен градски транспорт. Стилът ми шофиране бих определил като умерен - извънградско 90-100-110, магистрала - 110-120-130, градско - според ограничението + 10км/ч.

Конкурентите, които са ми в списъка са Mazda 6 GH, II поколение, Skoda Оctavia/Superb и все в диапазона 2010-2014год, че да мога да се вместя в бюджет до 15000лв :)

Ozzie

Нищо и няма на родната нафта, стига да зареждаш от нафтостанциите, а не от варелите в мазата на чичо Митко (примерно).
От 2007-ма карам трети дизел. Горивото никога не ми е създавало проблеми.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Septerra

С ръчни скорости на МК4 не съм чувал да има много драми, рядкост е. Дизела е на Пежо, един от най-качествените масови двигатели за времето си. Пълно и редовно обслужване и е здрав. За Powershift-a - любима тема на форума - това не е онзи Powershift, който е на Focus и Fiesta и за който са голяма част от драмите. И тук може да има драма, но при добра поддръжка изкарват без особен проблем 350 000 км. Аз лично съм един от малкото фенове и застъпници на тая кутия.

Драми с ДПФ има, да, но вече ги лекуват доста качествено на принципа клъцни-срежи и нов софтуер.

Mondeicho

То нали знаеш, че с колата си е на късмет. Взимаш и се надяваш всичко да е наред. Правите един обстоен преглед и се хвърляш смело  ::)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Бат Митко

Цитат на: Mondeicho в 14 Юли 2018 14:36:39
То нали знаеш, че с колата си е на късмет. Взимаш и се надяваш всичко да е наред. Правите един обстоен преглед и се хвърляш смело  ::)

Факт!  8) В София къде може да се направи читав преглед при покупка - Мото-Пфое?

Цитат на: Septerra в 14 Юли 2018 10:39:56
Драми с ДПФ има, да, но вече ги лекуват доста качествено на принципа клъцни-срежи и нов софтуер.

Не ми харесва тая история със затапването на DPF-a, после няма продаване тая кола... както сега аз търся кола с работещ DPF, поради газ-анализаторите в КАТ-София и евентуални проблеми с регистрацията. Нов DPF не е вариант, защото ще е около 2000лв. Може би просто трябва да се ориентирам към бензиновия или да си променя мисленето за дизела и DPF-а  ::)

Konstantin

#165
Привет, от няколко седмици усилено търся Форд Мондео мк4 с бензинов двигател, но нещо не успявам да попадна на читав такъв екземпляр, на който да се метна. Видях повечето обяви в мобиле от София и като краен вариант ми остана едно комби с 2.0 двигател. Та въпросът ми е дали този двигател е достатъчно мощен за това голямо купе и да не умре когато се качим 4 човека с багаж...

Konstantin

Здравейте, бихте ли споделили мнението си за Мондео мк4 автоматик и 2.3 бензинов двигател. Има ли проблеми с автоматика и какъв разход дава градско и извънградско при умерено каране.

Христо Василев

Аз съм с 1.8tdci 125 коня на мондео МК4- това е фордският мотор от MK3, но вместо 115 е 125 коня и вече е с ангренаж, а не с верига. Колата си върви прилично до към скорост от 180км. 6,1 среден разход, евтини коснумативи . Мога да кажа , че съм доволен - има и доста части от разглобени коли . Иначе при избора ходех с майстор и той я гледа, и правеше диагностика - сега при него я обслужвам. Мога да дам координатите му ако има някой интерес .

asa77

Здравейте ! Искам съвет за Мондео мк4 2014 година 1.6 tdci. Продавача е Жоро от Поликар .Колата е негова даже ме повози ,защото ходих за проблем на фокуса и стана дума ,че търся семейна кола .Не е обявена само намеренията са му да я продава.Французойка на реални според него 85000км. Аз останах доволен от разходката но незнам ...

Стефан Адамов

Здравейте настоящи и бъдещи фенове на Форд.
Попрегледах темата и от мненията Ви разбирам, че най-сполучливия мотор е 2.0 tdci, към който съм се ориентирал и аз. Като резервен вариант се спирам  и на 2.2 tdci 175к.с.
В линковете по-долу са обявите, на който съм се спрял и молбата ми е, ако има някой от Вас, който е запознат с някоя от колите, дири и да е било от оглед при покупка, да даде мнение за състояниети и. От Велико Търново съм и тези 260 км, ще ми дойдат множко просто само за разходка, да не говорим, че и не съм запознат с добрите сервизи във Варна, където бих могъл да я заведа за преглед.
https://www.auto.bg/obiava-38996945/ford-mondeo-titanium-2-2
https://www.auto.bg/obiava-81376601/ford-mondeo
Някой има ли идея, какво е това Магнум изпълнение,за което собственика споменава, до момента никъде не съм попадал на него  ::) ?
Някъде бях прочел, че 2.2 е с пиезо дюзи, вярно ли е това, рециклират ли се?, 2,0 и той ли е с такива?
Всяко едно мнение за колите би ми било от полза, дори и да не сте попадали на тях.
Поздрави и благодаря за мненията момчета.


zloster

Цитат на: Стефан Адамов в 13 Ноември 2019 15:16:37
Някой има ли идея, какво е това Магнум изпълнение,за което собственика споменава, до момента никъде не съм попадал на него  ::) ?
Може би има предвид цвета, че е "Magnum grey". Писал го е "резидав" (правилно изписване резедав). По ИНА (VIN) провери заводското оборудване.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

don_balon73

Цитат на: V.Buzev в 29 Май 2018 11:43:13
Това трябва да е Пежо двигателя 1,6 HDI 115.
Водят го за доста безпроблемен и икономичен, но в това тежко купе на Мондео едва ли.
Това е екзотика да намериш Мондео мк4 с този двигател!

За този двигател ли става въпрос?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11574248474674264

Наистина изглежда доста рядък, поне досега не бях срещал МК4 с такъв. Произвеждан е само през 2011 г., което само по себе си говори, че не е много удачен избор. Все пак някой карал ли е МК4 с такъв двигател? Впечатления?

don_balon73

Здравейте, понеже още съм в процес на търсене на читав бензинов ръчен МК4, смятам да намеря време да ида до София да огледам тези два броя: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11571734540421945
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11572637444148965
Първата е била рент-а-карска кола, по принцип не ме притеснява, ако всичко й е наред, само дето оборудването й е доста спартанско (tooth) Втората е по-лачена, но пък и по-скъпа.
Та въпросът ми е случайно някой вече да ги е гледал и да сподели нещо, в смисъл ако имат фрапиращи повреди или други неща, да не се разкарвам в тоя студ до столицата ::) ::) Благодаря и весело посрещане на празниците (buddies)

Alexi

По скъпа ?! втората е много по евтина .. на близо 100к км по малко е ,има доста повече екстри ( макар че пак е бедничка ) Първата дори не бих отишъл да я погледна ..

don_balon73

Е говорим като абсолютна сума 8) Иначе като години, оборудване и т.н. е много по-добра. Между другото нашата фирма работи с една рентакарска компания и поне при нея всичко се прави веднага на момента, ако нещо се развали и т.н. Всичко е в официални сервизи и т.н. Но много си зависи от фирмата.

Alexi

точно като абсолютна сума ти казвам че втората е много по евтина .. това първа кола ли ти е ?

don_balon73

Цитат на: Alexi в 18 Декември 2019 16:50:03
точно като абсолютна сума ти казвам че втората е много по евтина .. това първа кола ли ти е ?

За Форд живот и здраве ще ми е първи, иначе досега съм имал Ситроен Ксантия и преди това за кратко едно Опелче Кадет ::)

Alexi

ще ти калкулирам набързо разликите за 100к пробег щото те са горе долу толкова км между 2те коли - спирачни дискове и накладки ; ремъци ролки ; съществен ремонт по окачването ( за 100к неизбежно ако не почваш от 0к ) тука вече сме около 1500 лв грубо само за тия дреболии ,и да не пропускаме факта че в единия случай караш кола на 60к км което си е нова кола

don_balon73

Цитат на: Alexi в 19 Декември 2019 17:07:08
ще ти калкулирам набързо разликите за 100к пробег щото те са горе долу толкова км между 2те коли - спирачни дискове и накладки ; ремъци ролки ; съществен ремонт по окачването ( за 100к неизбежно ако не почваш от 0к ) тука вече сме около 1500 лв грубо само за тия дреболии ,и да не пропускаме факта че в единия случай караш кола на 60к км което си е нова кола
d
Така е, прав си! Принципно и на мен тази с по-малкото км ми допада повече, интересно обаче почти 2 месеца не се е продала, а изглежда читава на добра цена 8)

Alexi

желаещите да карат турбо бензин не са много ,особено толкова съвременен и капризен