Мондео Мк3 - разлики преди и след фейслифта

Започната от Pyrhel, 11 Април 2013 02:55:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Дали ще мога да се сетя за всичките неща? Допълвайте пропуските надолу в коментари към темата, за да може всички потребители, търсещи кола да се ориентират по-лесно.

Двигател и скоростна кутия:

  • 2.2 TDCi идва след първия фейслифт
  • Преди фейслифта 2.0 TDCi 130 к.с. идва с 5-степенна скоростна кутия (MTX75) и по поръчка може да се сложи MMT6
  • След фейслифта (би трябвало след първия фейс) 2.0 TDCi 130 к.с. идва стандартно с 6-степенна.

Екстериор:

  • Фарове за мъгла: Преди фейслифта фаровете за мъгла са кръгли. След първия път идват правоъгълните.
  • Решетка между фаровете за мъгла: След втория фейслифт я правят на "пчелна пита", а преди това са "ленти" по дължина на бронята
  • Решетка между фаровете: Емблемата при втория фейслифт става голяма. Рамката около решетката става хромирана и е малко по-широка.
  • Лайстни по вратите: След втория фейслифт махат пластмасовите лайстни по вратите
  • Стопове: След първия фейслифт правят отсека за мигачa бял, а след втория фейслифт вкарват 2те бели линии отстрани и хромираната лента отдолу
  • Добавка под задната броня: След втория фейслифт слагат светоотразители в 2та края
  • Добавка под предната броня: След първия фейслифт слагат малко по-голяма добавка, след втория - добавката има нещо като "спойлер" отдолу

Интериор:

  • Стерео: След първия фейслифт слагат и Sony плеъри на високите оборудвания
  • Навигация: Преди фейслифта навигацията е малка монохромна, след първия фейслифт става голяма и цветна
  • Климатик: Преди фейслифта бутоните за управление са 2 кръга и кръгъл дисплей в средата, след първия фейслифт дисплеят става правоъгълен и бутоните за посоката на обдухване се преместват под него
  • Бутони за аварийни светлини и подгрев на прозорците: Преди фейслифта бутоните са по-скоро квадратни леко издължени по вертикала, а след първия фейслифт бутоните стават правоъгълни и са издължени по хоризонтала
  • Около лоста за скоростите: Преди фейслифта хром ринга е почти като окръжност, след първия фейслифт става правоъгълен
  • Централна конзола: Преди фейслифта цветовете са тъмни, след фейслифта има и алуминиеви апликации
  • MMT6: Преди фейслифта задната е без муфа, след първия фейслифт задната се включва с вдигане на муфата
  • Централно огледало за задно виждане: Преди фейслифта електрохроматичното огледло е с бутони, след първия фейслифт е изцяло автоматично
  • Еърбег на волана: Преди фейслифта точките са много ситни, след първия фейслифт се слага еърбег, имитиращ кожа
  • Други: След феслифта (не знам кой) слагат дребни хром елементи по решетките на парното и пепелника, но само във високите оборудвания.

Това са нещата, за които се сещам на първо четене, като външни белези... Има разлика и в джантите, които слагат, ама коя за кой фейс беше и за кои оборудвания - ровете по каталозите, нямам спомен...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


ihovahi

#1
Анатолий темата е супер благодаря.

За да е по-нагледно, може и снимки да сложиш на коли преди фейса, междинния фейс и дето се вика баш фейса :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


momo76

Интериор
Преди фейса

Последния фейс


Отвън
Преди фейса



Последния фейслифт


Alexi

според Форд са променени общо 1500 детайла и са отстранени доста слабости на модела ,така че според мен си заслужава човек да даде някой лев повече за фейслифта ,отделно изглежда доста по добре и отвън и отвътре

moni74

Цитат на: Alexi в 11 Април 2013 09:06:58
според Форд са променени общо 1500 детайла и са отстранени доста слабости на модела ,така че според мен си заслужава човек да даде някой лев повече за фейслифта ,отделно изглежда доста по добре и отвън и отвътре

Освен това, нали писахте, че преди първия фейс има проблем с инжекторите при TDCI. Та особено препоръчително е да се избягват, ако може.


----------------------------

mitakinen

Междинния фейс се познава лесно, не само по решeтката между новите халогени, която е като от 2001, но и решетката между фаровете е по-ситна



И в модела от 2001 до 2003 е имало цветна навигация Visteon 9000



Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Alexi

тдци от първите години имат проблем с помпата за високо налягане ,тя почва да отделя стружки и поврежда много бързо инжекторите .. проблема е отстранен след фейса

didon80

Малко прашна тема, но да добавя нещо което сте пропуснали. Страничните огледала са по-големи и с различна форма.

Mondeicho

Да и копчетата за подгрев на седалките са вече със степени не само включено/изключено, има и към тях допълнително обдухване на седалките(синята индикация):

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.