проблем загряване

Започната от laki, 10 Февруари 2013 19:14:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

laki

здравеите имам проблем със заграяването на Форд Галакси 1.9 TDI 110 кс. Подмених термостата , изминавам 15 км стрелката на указателя е под норм. маркуча след термостата и радиатора са студени парното диха съвсем леко топло. Когато карам градско колата вместо да загрява изстива. Какъв може да е проблема.


Иван Вълков

Има ли достатъчно антифриз. Друго което се сещам че още със стартиранети и пуснеш парното на макс пак ще загрее бавно. На място бързо ли загрява и надявам се си сложил качествен термостат че ефтините само бели правят.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

laki

Има достатъчно антифриз. На място загрява бавно , термостата е BEHR

Alexi

смъкни го и виж на колко градуса отваря като го свариш във вода .. не го познавам твоя мотор ,но може да имаш и втори термостат който е за охлаждане на маслото - може и той да е за смяна

К.Методиев

Няма втори термостат, това си е на VAG мотора ето тука може да почетеш сходни проблеми със същия мотор.

Линк

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

laki

Току што минах над 20 км смесено и венага премерих температурата в разширителното казанче с хубав термометър беше 54 градуса, което според мен не е нормално.

Alexi

значи там може да е толкова ,все пак е зима .. но ако стрелката ти не се задържа на средата имаш проблем с преохлаждане на мотора - дефектен/грешен термостат примерно ,или ако мотора има някаква система за подгряване на антифриза посредством риза на тръбата на ЕГР ( примерно ,гадая не го познавам мотора ) то тя не работи ... ако малко след като запалиш дебелата тръба към радиатора почва да се стопля - не ти затваря термостата .. ако не можеш сам да се ориентираш трябва да потърсиш читав майстор

G_o_c_e_v

Колега, Аз с включен подгрев на антифриза стигам 55 градуса за 3 километра, А за 8 вече съм на 84 градуса. Не продължавай така, закарай колата на майстор да види, защо двигателя изстива.
Предположение - да не ти включват перките на радиатора, затова да изстива двигателя толкова бързо, имаш ли климатроник?
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

К.Методиев

Мотора му има и допълнителен подгрев на антифриза отстрани на главата дето излиза маркуча има 3 свещи дето го подгряват, но лично съм се убедил, в едно карал съм този мотор на ауди, е значи около 10км му трябват да отлепи стрелката при изправни свещи и всичко.

В раширителния съд е нормално да да е по ниска температурата, виж я в диагностика колко показва от ETC датчика, там е реланата температура това с термометрите не важи.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.