Чуствителност на спирачки!

Започната от Alexander, 30 Януари 2013 23:17:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexander

Не мога да кажа че имам проблем със спирачките, но просто не са същите каквите бяха когато я купих. И да знам, че няма как да са като от магазина, но промяната стана няколко месеца след това и от тогава са си така. Та "проблемът" е, че чуствителността им намаля. Преди само както ги чукнех и ковяха, сега трябва да си понятисна педала за да се усетят. Сещам се за едно нещо, след което мисля, че стана тази промяна и това беше, че веднъж, напомпих спирачката на изгасена кола и педала много се втвърди и после пак го натисках(бях още аджемииче тогава, нямах даже книжка и си играех в колата  :)) ) Нямам представа дали има общо но просто ги свързвам нещата.

Имам база за сравнение на Мондео което все още са му такива спирачките, а е на същата възраст и километри, но разликата е коренна. Сменях дискове, накладки, че даже и спирачна течност, но нито едно от нещата на върна тази чуствителност!

Въпросът ми е някой да каже от какво би могло да намалее. Апарат ли е, маркучи ли са или може и помпата нещо да се е прецакала!?
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded


viksata

 А сервото ?

проследи пътя на вакума, ако е откачена някоя тръбичка, незнам на този мотор дали има вакум помпа но е редно и нея да я погледнеш. признавам целя в мрака... не ми е познат този мотор  :-\


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Alexi

прегледай маркуча от вакум помпата към сервото

Чебурашка

Според мен само има някаква мърсотия в системата,едвали се е прецакало нещо

Светльо

Отиди да ти направят плетени маркучи за апаратите, те са точно за тази цел по твърд педал и много по чувствителни спирачки. С годините и ползването стандартните маркучи, почва да се охлабва материала от който са, и при натискане на спирачката се издуват леко, това издуване ти коства замислянето при спиране. :)

Alexander

Преди ги имаше в Рали Клуб-ът но сега нещо изчезнаха, някой знае ли къде ги правят сега?
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Светльо

0887455728 - Пепи, само с това се занимава прави всякакви маркучи за спирачки за хидравлика и всякакви тунинг неща. :)

Alexander

Предполагам се намира в София?
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Светльо


hotblooded

  Раздуването на маркучетата на 5 годишна кола не би трябвало да се усеща освен на състезания от професионалист. Александър, пробвай с обезмаслител да измиеш дисковете и накладките, също и да "разрошиш" накладките със едра шкурка.....  Отделно виж дисковете ако не си ги сменял скоро - предните - ако са били с "ребра" между триещите повърхности - след 4-тата година дисковете направо си гният от тези "ребра" и самия диск запчова да поддава като смачкаш педала на спирачките.. Аз чакам да износя накладките и ще ги сменям предните дискове (най късно след 2-3 месеца като сменям маслото) че имам подобен проблем.


Bobi

И на мен ми се струва малко нереално проблемът да е от маркучи. Караш 5-годишен Фокус на 100-тина хиляди км, а не 25 годишен голф 2 на милион километри.

Pyrhel

Аз понеже се запалих по идеята и взех, че рових доста преди да си купя оплетени. Оказа се, че поне на мондеото оригиналните са оплетени и върху тях има гума, за да не ръждясва оплетката. Това ме отказа и от смяната им.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 20 Февруари 2013 00:47:20
Аз понеже се запалих по идеята и взех, че рових доста преди да си купя оплетени. Оказа се, че поне на мондеото оригиналните са оплетени и върху тях има гума, за да не ръждясва оплетката. Това ме отказа и от смяната им.
От 12 години насам не съм виждал други освен гума, метална оплетка (и то яка) и отгоре гума.  Дори и без ABS налягането отива до 60-80 atm. така че няма как гума без оплетка да го издържи.

Pyrhel

Логично е, налягането не знам колко е, но е голямо. Никога не съм рязал такива маркучета, но щом казваш - хубаво, че са го направили така. Аз се зарових, защото гледах и от вънка и тука, че ги правят. Оказват се едни безсмислени 150 лева :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 20 Февруари 2013 12:42:36
Логично е, налягането не знам колко е, но е голямо. Никога не съм рязал такива маркучета, но щом казваш - хубаво, че са го направили така. Аз се зарових, защото гледах и от вънка и тука, че ги правят. Оказват се едни безсмислени 150 лева :)
Рязането с нож на спирачните маркучи е неприятно занимание и не е така лесно като по филмите!.... първия път пробвах с нож, не стана, ъглошлайф - става, ама понасмръдва и ти набива парченца гума по дрехите...   Ножица за арматура или малка брадвичка и "ряз" :)

Alexi

мда ,маркучите винаги са с метална оплетка и то стоманизирана ,и с ножовка не се реже лесно .. според мен няма "рейсинг" маркучи и "рейсинг" спирачна течност тъй като те няма как са са нещо по различно от това което вече се слага ..