Проблем със самозаключване и парно на Ескорт-ПОЛУРАЗРЕШЕН

Започната от senatora, 12 Декември 2012 20:03:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

senatora

Здравейте,
проблема и случката са следните:
Тази вечер на път за Студентски град видях ,че не ми свети единият фар
Спрях до зала Хр.Ботев ,отворих капака -БЕЗ ДА ГАСЯ КОЛАТА и започнах да размърдвам кабелите по фара
Но не светеше и габарита и дългия на същия фар
В следващия момент както е запалена колата вътре с бебе на 1 година  СЕ ЗАКЛЮЧИ ???
После ключар,пари и т.н.
След като я отворихме,централното като е отворена вратата се заключва и отключва постоянно.Като затворя вратата ,просто се заключва и спира да бръмчи
Не мога да спра алармата,защото естествено се отключва само с дистанционното ,ключа влиза но не отключва :'( и така...
После фара ми светна сам и нещата се оправиха и със заключването,но за кратко...и пак същата драма,вече и фара свети и колата се самозаключва.

Та въпросът ми е:
-Къде да търся проблем,в АЛАРМАТА или някъде по ТОКОВЕТЕ

Много ще съм благодарен за насока,защото така е много зле,няма влизане , а и ключарите взимат много пари :-X
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


mirohristov

Алармата заводска ли е или не ? Ако е заводска то тя има сигурно ключ за изключване . Може да се игнорира. Аз бих заложил на бушонното табло . Ако има някакви хлабави връзки , лош контакт или влага ... За това се сещам на първо четене.
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

senatora

Алармата е "НЯКАКВА"
Аз и тази мога да я изключа,но тогава не мога да си заключвам/отключвам колата
ключа влиза,заключва но не отключва / то всеки ключ за форд заключва/
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

tropper

#3
Или релето на алармата е залепнало в положение "заключване" или нещо по-сложно. Може и късо между кабел с + и кабела за заключване. Откачи алармата от буксата и виж дали пак ще закл.-откл. постоянно. Ако да - в алармата е заека. Ако не - по кабелите извън алармата - някъде кабели.

Когато има постоянно сигнал за заключване прави точно така - заключва, но понеже имаш отворена предна врата се отключва веднага, но после пак опитва да зключи... и така докато си затвориш предните врати и се заключва.

P.S. А на тия Ескорти масово народа се оплаква от бувонното табло под волана...
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

К.Методиев

Още няколко въпроса, да не би алармата да има функция да се заключва в движение?
Също така залагам на проблем в прословутото табло на ескортите със студени спойки.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

tropper

Цитат на: tropper в 12 Декември 2012 22:00:41
...Откачи алармата от буксата и виж дали пак ще закл.-откл. постоянно. Ако да - в алармата е заека. Ако не - по кабелите извън алармата - някъде кабели....
Сега се сещам, че Мондеото ми го е правило точно това и при развалена машинка за заключване., но засега е най-лесно да откачиш алармата за теста (особено ако е на букса).
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

senatora

Алармата няма функция за заключване в движение
Днес ще видя къде изобщо е алармата,после ще гледам машинките на вратите...
а за сега си откачам буксата на акумулатора и колата стои отключена,ноооМОГА ДА ВЛЯЗА КОГАТО СИ ПОИСКАМ :)
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

petermitkov

Цитат на: tropper в 13 Декември 2012 08:05:43
Сега се сещам, че Мондеото ми го е правило точно това и при развалена машинка за заключване

На мене другата ми кола ми го е правила този номер - развалена машинка за заключване която задържа - като задържи модула за заключване го тълкува все едно някой е натиснал бутона за заключване от вътре и заключва.
sapienti sat

senatora

Значи ще започна от тях  :-\
Довечера ще пиша какво е станало
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

tropper

#9
Въпреки че и аз повече залагам на машинки, все пак ако алармата е на букса, започни с нея, защото е несравнимо по-лесно.

Ако са машинките - доста по-трудно се диагностицира и може да се наложи и на двете врати да отваряш корите, а при тези температури в момента...

П.С. Не съм сигурен как е при Ескорта, но на Мондео МК1 на вратата при пантата има куплунг, който с въртене на капачката се разкача. Ако и на Ескорта е така, то можеш да ги откачиш един по един, докато спре да отключва/заключва и така да се ориентираш в коя врата е проблема без да сваляш корите.
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


senatora

Леко развитие по темата...
Колата вече се отключва от дистанционното,но трябва да съм бърз ,защото веднага се заключва :-[
Но пак е по-добре отколкото да свалям буксата на акумулатора или да си оставям багажника отворен

Вече съм почти убеден че е някоя от машинките на централното или нещо в района:)
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

mirohristov

А ти "окъпа" ли ги с WD40 ;) . Явно проблема с фара е бил в графата - Лошо стечение на обстоятелствата .
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

senatora

Ако трябва да съм честен...не съм пипал нищо...
Нямах време
Сега се връщаме от басейна и ми е много студено вън
Май ще го оставя за събота

А между другото ходих до сервиза на Дунев ???
Взеха ми 5 лв за проверка на температурата на антифриза :'(
А иначе ми казаха ,че ако искам да сменя радиаторчето за парното само труд около 250 лв и задължително радиаторчето от тях...Луди хора!!!
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

senatora

По темата...
Днес като разкача буксата на лявата врата ,дясната продължава да се отключва и заключва и после на дясната-същото
Което май значи аларма :-[
Или самият модул за централното,но някой ако знае къде е да помага

ИИИИИИИИИИИИИИИ днес си оправих парното естествено без да давам 250 лв за смяна
просто разкачих маркучите и продухах радиаторчето,след това накиснах с ябалков оцет /ПО ДАННИ ОТ ДОСТА ДРУГИ ФОРУМИ/,след това промивка с вода...
антифриз и ооооооооо чудо ИМАМ ПАРНО (clap)
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)

tropper

Няма модул за централното. То се командва от машинките. Или е афтърмаркет алармата, или ако евентуално има фабрична аларма...
Радвай се! Здрави машинки трудно се намират :D, а електрониката подлежи на ремонт ;)

Браво и за парното  (clap)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

goro_89

на мен ми се  е  случвало да закл. и откючв. зимата на отворена шофьорска врата заради замръзване н механизма който връща чопа за изкл на централното.поради ниски тенператури.Внимавай да не  оставиш колата  да  работи докато си извън  нея ,аз съм  я  закл.запалена и  я  обикалям половин час и  се сетих  за резервния  ключ който  беше  на  близо . а  фарожете  мисля  че  нямат  общо с  алармата освен  ако някои  голям  мистор  ти я  е захранил от фаровете.Има бушон  за  ляв и  десен  фар така  че  има  логика да  е  взет  плюс от  бушона  на  фара  за  по-лесно.Огледай добре за  кофти  връзка  измери с  мултицет входщото напреж на куплонга на фара.

Иван Вълков

Ммм да бе добавката е оцет или в някой магазин за химия( ама не за бодибилдъри) търси някакъв антикалцит( течен препарат за премахване на котлен камък).

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!