Развиване на спечени подгревни свещи - Решено!

Започната от Bobi, 30 Септември 2011 10:48:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

Колеги, току що се връщам от сервиз...със смесени чувства. Добрата новина е, че проблемът с тресенето се дължи 99 % на свещите - и четирите са заминали  ???. Но и тук се появи проблем , да го е?а :-[. Не можаха да развият 3 от свещите - били клеясали и имало опасност да се счупят.Казаха ми ,че могат да опитат, но ако се счупи, щели да свалят глава. Казах им да си ги слагат на мястото и да си заминавам..Дадоха ми координати на някакъв друг сервиз, където изваждали счупени свещи.
Дайте идея как да процедирам, че след нощна смяна вече не мога да мисля...


ffmk1l

Най-лесното нещо е да напръскаш с WD-40 и да изчакаш ден-два.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

petermitkov

Много кофти и се съмнявам WD40 да помогне в случая.
Ако се счупят при развиване после наистина иска специални грижи.
sapienti sat

Pyrhel

Има няколко "врътки" за развиването на тия педерастчета. Пробва се на студен (СТУДЕН) двигател. Ако тръгнат - добре. Ако не тръгнат - двигателя се загрява добре, да се разбира доста загрял мотор... Ако тръгнат - добре :)

Или тръгват или се късат. Тръгването го обсъдихме, сега и за късането да говорим... Ако се скъсат има няколко варианта. С мечик с обратна резба се нарязва резба и се развърта. Друг вариант - ако има малко останала резба отгоре - гайка и лека заварка. Трети вариант - главата :)

Каквото и да се случи - трябва да са добре накиснати с някакво фино масълце - или трансформаторно, или вд-то...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Bobi

Бях с нормално загрял двигател - 90 градуса. Тия "педерастчета" кой ли ги е измислил да са 6 мм ? (angry) Сега какво да правя? Да ходя при другите, за които ми даодха координати ?Поне имат опит със скъсани свещи и съм склонен да им вярвам повече...

Pyrhel

Горе забравих да кажа и за спирачната течност - много помага за спечени резби.
Иначе - подобре отиди при тия хора. То има и чалък - може леко да се почукне отстрани и разни такива неща. Ако успеят да ги развият се съмнявам да вземат повече от 20 лева :)

ПС: Сега виждаш притесненията ми като говорихме да смъкнем ЕГР-а :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

отиди в МР и ако се скъсат да си ги правят така ми се струва най разумно .. аз моите като ги сменях така направих не че не мога сам ама не ми се рискуваше да се скъсат ..

Bobi

Най-лошото е, че при мен са навряни в ... да не казвам къде... точно под горивния филтър зад двигателя... На тези от днес или не им се занимаваше, защото пъшкаха или наистина е шибано...

Bobi

Понеже преди да купя свещите от колега, бях направилк запитване в един магазин за свещи Беру, поради закъснението с отговора ми предлагат 30% отстъпка от цената 36 лв за брой като компенсация! Ако някой иска да си закупи такива, може да ползва отстъпката. Според мен цената е доста добра за свещи Беру! Важно е само, че разполагат със свещи за автомобили, произведени до 05.2006.

Alexi

комплекта в ибей е около 30 паунда ..


BIGFORDFAN


Bobi

Колеги, стискайте палци!В сряда сутринта влизам в бокса за смяна на свещи....

Bobi

#12
След два доста тегави дни за мен, изпълнени с чакане и доста стрес, най-накрая е налице резултат, който за щастие се оказа положителен за мен  (happy).Свещите са извадени без проблеми и заменени с нови.Радвам се, че направих правилен избор, отивайки при Alex devil ( отново), който е изключителен професионалист и се отнесе с внимание към проблема, за което съм му благодарен!
И в този момент ще спомена за "майсторите" от Супер Дизел, които явно са ми "спестили" обяснението, че Пежо/Форд може и да си набутали свещите зад двигателя, но са измислили и специален инструмент, който е предвиден за този проблем.Също така, явно са ми спестили и това, че същият този инструмент липсва при тях и се развива с обикновени инструменти...Добре, че не се излъгах, защото в момента сигурно щях да ревизирам глава.
За впечатления с новите подгревни свещи е рано да споделям, но от първото палене забелазях, че го няма досадното претрисане и колебание на оборотите и че колата загря за по-малко от 2-3 км...

petermitkov

Ееее браво - всичко е добре щом свършва добре.
Инструмента сигурно го имат и в МП?
sapienti sat

miri4


Bobi

В "Препоръчани сервизи" съм писал къде се намира.. Точно преди голямата детелина в посока Пловдив. Веднага след официалният сервиз на Пежо, завишаш на табелката за Боровец и след 10 метра след склада за теракота и фаянс си там.

miri4


Alexi

miri4 твоя мотор не е на Пежо та не знам дали ще ти помогнат там .. но пък свещите ти са на лесно място  :))

Bobi


ValkataFF

Колега здравей ,с интерес прочетох темата ти защото и аз имам същия проблем с свещите .Само да ми кажеш каква марка свещи си взе ,от къде и колко ти струваха.Като си купя свещи  и аз ще се ориентирам за смяната им.Благодаря предварително ,лек ден.


Bobi

Свещите ги намерих от колега от форума - оригинални "Моторкрафт" за 15лв/бр. В МП и магазина на Моторкрафт цената е   почти една и съща - около 50 лв/бр (omg). Би ти препоръчал Denso, струващи около 18 лв/брой, каквито и аз щях да си купя, ако по някаква случайност( благодарение на Алекси),не бях намерил пича от форума..

miri4

Цитат на: Bobi в 05 Ноември 2011 04:16:15
miri4, какво е станало при теб ?
За щастие още са добре но исках информация евентуално ако се появи проблема къде да ходя. Не знаех че твоя двигател е от ПЕЖО но по принцип нещата са еднакви така ,че отново благодарско.

ValkataFF

Колеги можете ли да ми кажете с кой номер ключ се развиват подгревните свещи ,или номера зависи според каква марка са свещите .Колата е Фокус 2001 г.ТДЦИ.Благодаря предварително.

ValkataFF

Свещите са отвите,без поражения собственоръчно .Сега се запътвам да купувам нови и ще видим резултата какъв ще е .

Иван Вълков

И аз съм в клубът с подгревните свещи. Доверих се на един колега и той у**а положението допълнително като скъса последната свещ ;(. Сега х*я е голям, мисля да проббвам вариянта с разпробиване, преди да сваля главата. Шибаната свещ се счупи, точно където започва резбата. Някой досега да е имал опит в подобно начинание да даде насоки?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

може да караш на 3 свещи .. поне половината дизели у нас са така карат си с някоя и друга скъсана свещ .. особено някои редови шестаци със склонност към късане на свещ ...

Иван Вълков

#26
ъхъ днес запали по-лесно, но докато се включи и заспалата маймунка доста прикаждаше. Тая вечер съм в Габрово и се надявам утре сутрин да стартира от раз. Че няма така да се кара няма, сега на 27 ще я мъчим да разпробием предната част, после с метчик да зачистим резбата и накрая нагревателната част от свеща с един инсруюмент наподобяващ тирбошон. Вече съм склонен на всякакви вариянти, най - много да свалим главата. Мисля аз заедно с един приятел да я правим, поне ако си я счупя аз да съм, няма да ме е яд толкова.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi

И мен ме беше доста страх, когато имаше опасност. При мен шита идваше от там, че свещите са навряни в гъза на географията за двигателя и има 15 см разстояние и при евентуален фал решението е единствено със сваляне на глава. Ако при твоето мондео са на лесно достъпно място, не се притеснявай.Миналата седмица на един приятел му вадиха счупена свещ с метчик, но при мерцедеса свещите са на много лесно достъпно място.Успех и стискаме палци.

Alexi

на бенца са достъпни да но задължително се късат поне 2 :)) даже има специален инструмент точно за тях

Иван Вълков

#29
ми като вдигнеш капака и те ти се усмихват насреща. По закона на Мърфи, в конкретният случай трябва да се махне термостатът и вакуум помпата. Открива се около 30 - 40 сантиметра разтояние до радиатора. Ще гледам да направя снимки.


п.п Няма значение марката май е късмет до голяма степен. Или се чупи или не
п.п.2 Ето един полезен линк Цък

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!